Ennakkoluulot

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Ennakkoluulot

ViestiKirjoittaja skye » 13 Syys 2010, 07:07

Kiinnostaisi tietää, että millaisiin ennakkoluuloihin olette törmänneet kertoessanne harjoittavanne reikiä ja olevanne kiinnostuneita henkisestä kehityksestä yms? Itse olen huomannut, että uskovaisista tuttavistani aika moni tuomitsee tämän olevan paholaisesta/sielunvihollisen tekosia yms...Myös esimerkiksi enkelikokemusten on sanottu olevan edellä mainitsemastani lähteestä, sillä paholainen kuulemma pukeutuu hyvyyden valepukuun. Jos olette tällaiseen törmänneet, niin miten siihen sitten tulisi reagoida, minut moinen jyrkkyys sai suorastaan hämmentyneeksi eli jäin noissa keskusteluissa niin sanotusti monttu auki... Kiitos vastauksistanne, iloa ja valoa! >33>>
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

Re: Ennakkoluulot

ViestiKirjoittaja Iloa » 13 Syys 2010, 21:17

Samanlaisia kokemuksia. Silmät pyöreenä :shock: on saanut kuulla arvostelua reikistä ja sen toimivuudesta. Olenkin pitänyt reikin harjoittamisestani tietoisen joukon hyvin pienenä. Mm. en anna hoitoja. Täällä foorumilla olen etsimässä vastauksia. Vaikea sanoa vastaan perusteluita, kun omatkin tiedot perustuu opittuun. Ja tietysti koettuun, mutta selitäpä toiselle selkeästi miten koet reikin vaikutuksen :roll: Reikin toimivuus parantamisessa on ollut vaihtelevaa. Jos on kremppaa, niin sen sietäminen paremmin on voinut parantua, ei kremppa. Mutta mistä se arvostelijakaan tietää mikä on ihmisen parhaaksi? Iloa kaikille asiaa miettiville.
Iloa

ViestiKirjoittaja Jared » 14 Syys 2010, 19:26

"Jokainen valtakunta, joka jakautuu ja taistelee itseään vastaan, tuhoutuu" "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan"
Jared

ViestiKirjoittaja cinnabea » 15 Syys 2010, 16:27

Vaikenen niistä asioista joihin olen törmännyt, mutta toki olen.
cinnabea

ViestiKirjoittaja tira annuli » 18 Syys 2010, 15:15

Ennakkoluuloja on ihmisillä paljon. Tosin itse en omaa tekemistäni pysty enää määrittelemään "reikiksi" tai "energiahoitamiseksi" tms., joten määrittelemättömän kokonaisuuden tuomitseminen on huomattamasti vaikeampaa kun sillä ei ole nimeä.

Olen kertonut asiasta vain silloin jos siitä on kysytty tai se on luonnollisella tavalla noussut esiin keskustelussa. Vain hyvin harvoille olen mennyt esittelemään asiaa vain sen takia, että olen itse löytänyt sen ja innoissani siitä. Ja aina ennen kuin kerron asioistani ihmisille, seuraan hyvin herkästi intuitiotani - se kertoo minulle, mitä kyseinen henkilö on valmis kuulemaan ja myös mitä sen on edes tarpeellista kuulla. Ehkä tästä syystä en ole kertaakaan törmännyt siihen tilanteeseen, että kukaan olisi suoraan tyrmännyt ajatuksiani tai toimintatapojani. Lähes aina siitä on kehkeytynyt hyvin mielenkiintoinen keskustelu, jossa usein myös toinen osapuoli on päässyt avautumaan aiheesta "vihdoinkin jonkun kanssa, joka ymmärtää".

Jos joku on ennakkoluuloinen tai tuomitseva, annan hänen olla sellainen. Väkisin työntämällä ei lukitut ovet aukea, ilman että jotain menisi rikki. Ei ole minun asiani kertoa, miten jonkun tulisi suhtautua mihinkään. Joskus toki tekisi mieleni käydä ns. takomassa järkeä päähän, mutta se ei ole minun tehtäväni. Ja jos jollakin on eriävä mielipide jostain, siitä on yleensä mahdollisuus oppia taas lisää itsestään (miksi minua loukkaa hänen ajattelunsa, jne.).

Äh, tulipas varsin diplomaattis-rauhanmielis-ollaankaikkiystäviä -vastaus. Mutta toivottavasti tämä antaa valoa kestää ennakkoluulojen ja negatiivisten ajatusten parissa!
tira annuli

ViestiKirjoittaja Arwen » 21 Syys 2010, 21:09

En ota esille omaa henkisyyttäni juurikaan omassa arkielämässäni, en ainakaan niin syvästi.Lähelläni en koe samanhenkisiä olevan.Toki pieni joukko tietää Reikistä, hoitoja nykyisin olen tehnyt oikeastaan vain lapsilleni.Toki ystäväni saa reikiä samalla kun teen intialaisen päähieronnan, tykkään yhdistää ne.
Muilla nettipalstoilla(ei henkisyyteen keskittyneitä) olen jotain kertonut jos joku muu on nostanu jonkun asian esille.Tiedä sitten miten siellä lukijat ovat ajatelleet asiasta tai minusta.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Arwen

Paluu Yleistä asiaa