Tapahtuiko jotain H-hetken jälkeen?

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Tapahtuiko jotain H-hetken jälkeen?

ViestiKirjoittaja Chevy » 17 Maalis 2013, 18:16

Hyvät ystävät,
nyt on kulunut muutama kuukausi paljon puhutusta maailmanlopun hetkestä.
Tässä sitä vielä ollaan - mutta tapahtuiko jotain erikoista?
Venäjän kanssa on taitettu peistä lapsiasioissa.
Venäjä sai jonkun Kingiseppistä käsin Suomenlahtea saastuttavan laitoksen vähentämään saastutusta.
Ministerit ovat kunnostautuneet kukin milläkin tavalla.
Hevosenlihaskandaali on vavisuttanut Eurooppaa - ja lopulta osalliseksi on paljastunut henkilö maasta, joka ilmeisesti on eniten järkyttynyt asiasta.
On herännyt kysymys muunkin valmisravinnon terveellisyydestä.
Valelääkäreiden todistuksiin liittyvien henkilöiden toimia tutkitaan.
Ja niin edelleen.

Onko näissä asioissa mielestänne näkyvissä jotain erityistä muutoslinjaa?
Tuntuuko teistä jotenkin erilaiselta kuin aiemmin?

Omalla kohdallani ainakin sellainen "muutos" tapahtui, tai se alkoi jo viime kesän aikana, että keväällä 2012 hankkimaani asuntoon toivomani tai tilaamani korjaukset ja uudet asiat eivät tahdo onnistua.
Entisen asunnon remppa, myynti ja muutto onnistuivat hienosti.
Mutta nyt tuntuu kuin olisi seinä edessä. :mrgreen:

Mutta kaikki on kuitenkin periaatteessa hyvin.
Miten teillä?
rakkaudella,
Chevy
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

Re: Tapahtuiko jotain H-hetken jälkeen?

ViestiKirjoittaja Darija » 18 Maalis 2013, 08:36

MOi!

Ei mullakaan ihan H-hatken jälkeen, mutta hyvin iso muutos, positiivinen, tapahtui n. loka-marraskuussa. Tuotiin eteen vähän kuin hopeatarjottimella uusi, voisiko sanoa "ammatti". :) Yleisön pyynnöstä. Lähinnä sellainen, jota en ollut edes itse ymmärtänyt. Oli niin läheinen ja arkinen asia :D En oikein vieläkään ymmärrä, että saan sellaisesta pikku lisätienestiä :D Mutta valitettavasti se ei ole Reiki. Mutta sitäkin teen jos joku läheinen haluaa :)
Erittäin yllätyksenomaisesti myös aikani kotona lasten kanssa sai lisäaikaa. Tämä on varmistunut ihan viikon sisällä. Olen funtsinut, että tässä on ehkä taustalla se, että universumi tietää, että mun kestää pohtia kauan uusia isoja asioita. Mielestäni mulle annettiin lisäaikaa kehitellä tämä uusi "ammattini" ihan oikeaksi ammatiksi :) Tiedä häntä; seuraillaan, mitä mulle tapahtuu :)
Tosiaankin; elämää ei liiaksi kannata suunnitella. Tärkeät asiat tuodaan eteen, kun niin on tarkoitettu. Ei kannata murehtia liikaa! Odottele sinakin Chevy mielenkiinnolla, mitä sulle on varattu tulevaisuudessa. Hengaile siihen asti muiden kivojen juttujen parissa :D Kaikki tapahtuu aikanaan!
Maanantaihalit big>3luv
Darija

ViestiKirjoittaja Chevy » 18 Maalis 2013, 08:53

Hei Darija,

onnea uuteen Ammattiin, hih! Onpa ihanaa kuulla tuollaisesta muutoksesta.
Ja miten mahtavaa, että olet saanut lasten osallekin lisäaikaa. Jippii!
>33>>

Monestihan se hyvä ja oikea vaihtoehto onkin liian lähellä, jotta sitä huomaisi heti itse.
Eli tarvitaan sitä paljon puhuttua näkökulman vaihtamista ja erottelukyvyn petraamista.

Itse oman toimintani kannalta olen tyytyväinen nykyiseen tilaan, mutta tuumin, että ehkä minun ei ole tarkoitus
saada tähän asuntoon remontteja tehdyksi tai edes tavaroitani puretuksi kunnolla muuton jälkeen, kenties on
luvassa jokin muu asunto. No, sitten sen näkee. :mrgreen:
Odottelen kaikessa rauhassa - minnekä tässä kiirus, valmiissa maailmassa.
Vaikka myönnän, että olisi mukava saada jääkaappi omalle paikalleen lattiatilaa viemästä, hihhih.

Mutta itse asiassa tässä taitaa olla tulossa wanhalle kevätrieha, ihastun joka vuosi niin suuresti kevään tulosta,
auringon paluusta kaamoksen takaa sekä luonnon heräämisestä.

Lämpimin halirutistuksin teille kaikille
täältä ihanasta Kaakkois-Suomen kevättalven auringosta,
Chevy
<333
That Coyote was asleep
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Darija » 19 Maalis 2013, 08:23

Tavaroiden purkamisesta ja muuttolaatikoista...
Mullekin tapahtui yli 10 v. sitten sellainen juttu, että oli tullut muutettua uuteen kämppään, opiskelija-asunnosta omaan. Myös mulla oli osa tavararoista muuttolaatikoissa lähes vuoden. En vaan saanut niitä purettua.. Koti ei jollain tapaa tuntunut omalta, eikä oikein ollut innostusta tehdä remontteja ym. Sitten tapahtui mullistus elämässäni. (Olen siitä jälkikäteen hyvin kiitollinen :) ) Onneksi laatikot oli pakattu! Siitä oli sitten pikkuisen helpompi, fyysisesti, häippästä :D
Toimi(kaa) tunteen mukaan!! >>33>>
Kyllä, kevätaurinko on IHANAA!!! 8-) Onneksi saan siitä nauttia hiekkalaatikon äärellä!
Darija

ViestiKirjoittaja Chevy » 19 Maalis 2013, 21:13

Totta - kiitos auringosta[kin]!
---ja itse asiassa, viime vuoden puolella oli pitkään harmaa sää, tilastojen mukaankin aurinkoisia päiviä oli todella niukasti.
Joten tässkin on asia, joka on "tapahtunut H-hetken jälkeen" -
kaikkea hyvää Säiden haltijoille, kaikkea hyvää Maaäidille!
>33>>
That Coyote was asleep
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Frangipani » 21 Maalis 2013, 12:02

Heippa,

Minulle ehka yksi selkeimmista tapahtumista on ollut, etta oma mieheni on hyvaksynyt "reiki-juttuni"....Tahan asti ollut iso 'sodan' aihe.....Nykyaan han ottaa kipeaksi tultuaan jopa reiki-hoitoja:)) .....todella suuri muutos <333
Frangipani

ViestiKirjoittaja maikkula » 23 Maalis 2013, 09:44

Niinpä. Kun luin tätä niin tuli mieleeni, että kyllä minuakin pyydettiin (iso päällikkö pyysi joten ehkä olisin ollut vahvoilla jos olisin hakenut) hakemaan erästä työpaikkaa jossa on aika paljon samaa kuin nykyisessä työssäni. Se on mielestäni kuitenkin pikkuisen vaativampaa ja niinpä sanoinkin, että en oikeastaan enää... Vaikka toisaalta mieli olisi tehnyt kokeilla.

Muuten mielestäni ei vielä ole tapahtunut mitään kummempaa. Tässä uteliaana ja toiveikkaana odottelen niitä myönteisiä juttuja elämääni. Takkuamista on H-hetken jälkeen ollut yllin kyllin edelleen.

hu<g

Maikku
maikkula

ViestiKirjoittaja Frangipani » 24 Maalis 2013, 14:49

Heippa,

Viela toinen kommentti....omaltani osalta huomaan ja olen hyvin kiitollinen niista hyvista asioista, jotka vain loksahtavat kohdalleen 'itsestaan' ...(....ennen taisin ottaa ne itsestaan selvyyteena ja keskityin vain huonoihin asioihin) ....ja taas toisaalta oppinut ymmartamaan, etta ne asiat jotka eivat tapahdu 'kuten itse haluan' ovat minun oman egoni haluja ja siten ei ollenkaan niin tarkeita...

<333
Frangipani

ViestiKirjoittaja Chevy » 05 Touko 2013, 07:53

Täytyy todeta, että kaikenlaista maailmalla tapahtuu.
Sveitsiläisten pankkien koskemattomuus ei vaikuta olevan enää itsestään selvä asia.
Maaäiti järjestää ohjelmaa ihmisille eri puolilla maailmaa.
Vanhoja rikoksia selviää - ehkei kumminkaan siinä määrin kun uusia, vaikeasti tutkittavia ilmaantuu, mutta kuitenkin.
Paljastuu virheellisiä työtapoja, jotka kenties ovat olleet toiminnassa vaikka kuinka kauan kenenkään huomaamatta tai
ainakaan uskaltamatta puuttua asioihin.

Jotain uutta on siis meneillään kaiken aikaa.. <333
That Coyote was asleep
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Chevy » 12 Joulu 2013, 19:34

Nyt on sitten kohta vuosi vierähtänyt siitä paljon puhutusta maailmanlopusta.
Mitäs sitten onkaan tapahtunut?
Kaikenlaisia paljastuksia joka puolella.
On vakoilu-, urkkimis-, salaamis- yms paljastuksia, eri puolilla maailmaa on tutkittu poliisien ja muiden viranomaisten tekemiä rikoksia...
On löytynyt mielenkiintoisia muinaishautoja ja muita arkeologisia kohteita. Entäs vielä?
Eurooppa ei joutunut tsunamin valtaan eivätkä Kanarian saaret uponneet meren syvyyksiin kuten kuulemma viime kuussa piti tapahtuman.

Mitäs muita mukavia uutisia on ollut viime aikoina?
Tiedotusvälineiden tapanahan on myydä lehtiä ja uutisia juuri ikävien asioiden kautta.
Mutta mitäpä jos ryhtyisimme tarjoilemaan ja painottamaan hyviä uutisia?
rakkaudella, Chevy
:D
That Coyote was asleep
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

Paluu Yleistä asiaa