Kyllä kyllä, juuri näin
Tietynlaiset asiat, jotka ennen vaivasivat ja häiritsivät kovin elämää, haihtuvat taka-alalle! Ne kyllä muistaa, muttei vaivaudu enää niitä ajattelemaan. Mulla tämä on ollut SUURI, SUURI helpotus: Välillä tuntui jo, että tässähän menee mielenterveys...
Samoin tyttömäiset hupsut pelot ovat kadonneet, esim mulla aivan älytön ampiaiskammo

. Nyt houkuttelen niitä kasvihuoneeseeni kukkakimpuin

Nehän ovat niin tarkeitä ystäviä.
Samoin nyt ymmärrän, että asiat tapahtuvat silloin kun niiden on katsottu olevan parhaaksi. Esim. nyt en heitä pulttia sen vuoksi, etten olekaan päässyt vielä Reiki 2:lle, kun on aina ilmaantunut jotain esteitä. Mutta ymmärrän, että kaikelle on aikansa. Oikea aika tulee vielä, silloin kun se henkiselle kehitykselleni parhaiten sopii
Toisaalta, jos on jokin asia, jonka suhteen olisi pidettävä puolensa, niin sen kyllä tekee! Ennen yritin hillitä omia ajatuksiani ja toiveitani.
Kaikki tuntuu tapahtuvan kohdallani hitaasti, mutta niin on parasta luonteeni huomioonottaen.
Älä sinäkään odota kaiken tapahtuvan yhdessä yössä. Toisaalta, mun kohdalla tuo eräs vuosia piinannut ikävä asia häipyi yhdessä yössä. Yht äkkiä huomasin, etten ollut enää ajatellut asiaa, pitkään aikaan, mitä ennen taas tein päivittäin.
Mutta näin se menee; kaikki mikä tapahtuu ja miten, menee juuri niin kuin parhaaksi on sinun kohdallasi
Onnea uudelle tiellesi