miten lottoa reikitetään ja salaisuus

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: miten lottoa reikitetään.

ViestiKirjoittaja Maya » 14 Kesä 2010, 08:25

Mie tekisin lottovoitolla samoja asioita joita nytkin teen. Olen sen verran hullu, että en jätä tekemättä haluamiani asioita siksi että jäisin odottelemaan rahaa. Nyt tosin aikaa ja energiaa menee paljon siihen että löytää reittejä rakentaa juttuja, ja tiedän kyllä tasan mitä tekisin isommilla rahasummilla. Koen että olisin valmis vastaanottamaan isojakin summia, ja käyttämään ne eettisesti, mutta kai siinä jokin tarkoitus on ettei jättipotteja ole ainakaan toistaiseksi tullut..
Maya
Moderaattori

ViestiKirjoittaja reikite » 14 Kesä 2010, 08:41

Hoksasin juuri, että paraskin minä olen osallistumaan koko keskusteluun kun en ole lotonnut vuosikausiin. Voiton saadakseen vois panna rivin vetämään ensin, ja tietenkin ennenkaikkea merkitä siihen kuponkiin oikeat numerot. :ugeek: Oikeasti, minusta tuntuu, että lottoonkin kannattaa suhtautua kepeästi. Ei ainakaan kannata elämäänsä suunnitella sen perusteella. Onhan tiedossa, miten pieni mahdollisuus sen päävoiton saamiseen on, siis ainakaan itselle merkittäviä summia eikä ainakaan merkittäviä energiamääriä elämästään kannata suunnata lottoon. Muutama rivi silloin tällöin tai kohtuuhintainen kestolotto on ihan OK sillä vain yksi rivi voittaa päävoiton... väkisin sitä ei voi saada. Pahimmillaan pelaaminen johtaa peliriippuvuuteen. Se on sairaus.
reikite

ViestiKirjoittaja Arwen » 14 Kesä 2010, 09:27

Näin on Reikite.
Itse laitan yleensä 3 riviä lottoa viikossa.
Äidilläni on huono tapa lottovoiton toivossaan.Hän aina sanoo, että ei se kuitenkaan tule.Ja lottoaa silti joka viikko.Hän myös sanoo monesta asiasta, että kun olis saanu sen lottovoiton niin voisi senkin hankkia.Ja siis sanoo semmoisista tavaroista ym jotka on ihan mahdollista hankkia ilman lottovoittoakin.Yritän aina hälle kääntää asiat toisinpäin kuin ajattelee.
No pelihimoa äidillä ei onneksi ole, laittaa pieniä summia lottoon, muihin peleihin ei pistä rahaa.
Exälläni oli/on jonkin asteinen pelihimo, joka kyllä hankaloitti elämää.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Arwen

ViestiKirjoittaja hannele » 14 Kesä 2010, 20:17

Olipas mukava saada näin monta kommentia asiasta minä,kun ajattelin vähän huulena heittää mutta ihanaa täällä käydään jo vilkasta keskustelua mitä kaikkea se raha ja lotto kuponki teettää.
Miten se köyhyyslupaus sitten oikein peruutaan minusta tuntuu etttä on ollut mahdollisuuksia edetä varsinkin työ elämässä joskus aikaa sitten (vanhassa työssä)mutta minä vaan olen kieltäytynyt no sen tilalle tuli tämä henkinen tie enkä vaihtaisi pois.Nyt jos saisin uuden tilaisuuden niin käyttäysin sitä. Vai mitenköhän se meni.
Onko tuo salaisuus kirja vai dvd parempi .
hannele

ViestiKirjoittaja Arwen » 14 Kesä 2010, 20:56

Diana Cooperin kirjassa Ihanat enkelit on valojen purku ohje.Vanhalle palstalle se oli kirjoitettu, tässä siihen linkki: http://www.setbb.com/reikifoorumi/viewt ... ikifoorumi

Kirjaa muutenkin suosittelen.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Arwen

ViestiKirjoittaja hannele » 14 Kesä 2010, 22:02

Kiitos paljon tuosta linkistä olen muuten etsinyt tuota viimeistä julistusta olen sen kerran tehnyt ja olin silloin siellä siivosfirmassa töissä luin sen ääneen siellä aamulla toimistossa jota siivosin vakuuttavasti .Mieheni oli silloin kotona ja hän sanoi,kun menin kotia,että ulko ovi aukesi aamulla ihan itsestään mörköjäkö tuli tämä on jäänyt mieleen.Ei mennyt kauaa,kun sitten pääsin tuonne nykyiseen paikkaan .Voikohantun julistuksen tehdä vielä toisen kerran ja nyt nykyisessä paikassa ei siitä kait haittakaa ole täytyy myötää,että silloin kolme vuotta sitten toimi tuota ensinmäistä julistusta en ole tehnyt. big>3luv
hannele

ViestiKirjoittaja hannele » 15 Kesä 2010, 16:48

Luin tänään tuon julistuksen ei siitä varmaan haittaa ole työpaikalla aamulla,kun menin töihin oli onneksi hiljaista pukukopissa.
No menin sitten työpisteeseeni ja esimies oli siellä auttamassa,kun oli kiirus hän sanoi heti ensinmäisenä täällä kummittellee jossain on mörköjä meinasivat toisen työkaverin kanssa juosta pois karkuun.Siellä oli säkit ruvennu itsessään liikkumaan ja musiikkia kuulumaan jostain ihmeellisestä paikasta :ugeek: :mrgreen:
Ajattelin taas mörköjä olikohan sattumaa tämä juttu.
hannele

ViestiKirjoittaja Lumienkeli » 15 Kesä 2010, 18:01

Mie reikitin lottokuponkia viimeksi ja piirsin siihen vielä symbolitkin ja laitoin kynttilän alle big>3luv Neljä oli oikein, 8,50 euroa tuli. Olin siitä kiitollinen ja päätin seuraavalla kerralla satsata vielä enemmän tuohon ajatus- ja energiapuoleen. Voitot saisivat jakaantua tasapuolisemmin, isot voitot tuottavat todennäköisesti vain ikävyyksiä voittajille.

Reikitän myös pankkikortit, laskut, puhelimen, auton, ruokani, omaisuuteni jne. ;) Eikä se aina toimi, kuten tuolta kaukohoito-osiosta voi lukea autoni kohtalosta. Jos sielun tarkoitus on toinen, ei sitä rahallistakaan runsautta tule. Tai sitten uskoa ei ole riittävästi....
Lumienkeli

ViestiKirjoittaja Augusta » 19 Kesä 2010, 15:45

Ei se raha tee yksin onnelliseksi, mutta täytyy sanoa: omasta kokemuksestani raha on tehnyt onnelliseksi sillon kun sitä on tullut ylimääräinen summa tai vakaampana virtana.Ihanaa saada kaikki laskut maksetuksi ja vielä parempaa jos jää ruokaan rahaa ja vielä ylimääräistäkin.Myönnän tehneeni vauraus ja rahaloitsuja, myös reikitystä. Ainakin tuottava toiminta on lisääntynyt ja taloudellisia ylläreitä tullut.Siitä en tiedä olisko nuo em. loitsuamiset auttanee niin nyt kävi ;) On kyllä kokemusta kituuttamisesta ja ainaisesta hulehtimisesta köyhyysrajan alapuolella! Ei ne energiat ainakaan hyvät ole mitä tahtomattankin ympäritöön lähettää kun elää tiukalla butjetilla.Voisin ottaa vastaan ison summan rahaa siitä hyötyisi monet muutkin kuin vaan minä itse.Miksi rahan pyytämistä pitäisi niin hirveästi väistellä toiveissaan?Raharikkaat,jotka ovat ansainnet vähemmän eettisillä tavoilla sen kun porskuttaa ja tuskin tuntevat huonoa omaa tuntoa suurista rahatoiveista.Siitä en tiedä ovatko he onnellisa vai onnettomia. Onni se vaihtelee on sitä rikas tai köyhä. En ole kokeillut loton reikitystä, taidan kokeilla heti tänään ;) Onnea kaikille voittajille hu<g <333
Augusta

ViestiKirjoittaja Jan » 19 Kesä 2010, 16:25

Rahaenergian henkisyys piilee näkemykseni mukaan siinä, että sen
energian välittämisen kautta luomme maailmaa sellaiseksi kuin sen
haluamme olevan.

Tekniikka: ostetaan asioita ja palveluita sellaisilta tahoilta, jotka
vaurastuessaan muuttavat jo olemassaolollaan maailmaa haluamaam-
me suuntaa. Emme osta sellaisilta, jotka eivät vastaavasti edusta
sitä maailmaa, jollaiseksi maailman haluamme.

Sovelluksia (esimerkki omakohtaisesta sovelluksesta):
Jätän kaupan hyllylle esimerkiksi ison valmistajan jauhelihapaketin ja
valitsen pienen valmistajan vastaavan tuotteen. Perustelu: pienen val-
mistajan tukeminen vahvistaa monimuotoisemman maailman syntymis-
tä ja jakaa runsautta paremmin mahdollisimman monille.

Jätän halvan kirjan ostamatta isolta kansainväliseltä verkkokaupalta,
jonka tarkoitus on tehdä vain liiketoimintaa tuotteillaan. Sen sijaan
käyn pienessä kivijalkakaupassa hankkimassa saman kirjan, joka on
myyty sen kirjan itsensä vuoksi. Perustelu: runsausenergia jää paikal-
liselle pienyrittäjälle ja tuote on puhtaampi. Runsausenergia leviää pai-
kallistasolta kauemmaksikin, kun sitä näin tuetaan sen sijaan että se
kasautuisi yhteen kasaan jonnekin missä se ei hyödyttäisi kaikkia.

Jne. Tässä lyhyesti miten noi rahnajutut näen. On henkistä ja itsekästä
rahaa - me valitsemme sen kumpaa käytämme. Esimerkkejä olisi plak-
karissa paljon muitakin. :D

Lottokupongin reikittäminen on mielestäni mitä suositeltavinta toimin-
taa. Reikittäminen ohjaa korkeimman parhaan toteutumiseen, joten
kaikki asianosaiset hyötyvät. Tämä on hyvä esimerkki siitä miten reiki
toimii. Ilmeisesti tässä viestiketjussa aiemmin ilmaistu käsitys siitä, et-
tä reikittäminen olisi väärin saattaisi johtua siitä, että sekoitetaan rei-
kittäminen manipulaatioon. Lottokupongin energioiden manipuloiminen
on toki eettisesti väärin. Tätä manipulaatiota kyllä valitettavasti harras-
tetaan yleisesti lototessa ja muussa toiminnassa kuten hoitamisessakin.
Kannattanee jokaisen tykönään pohtia aina mitkä motiivit ovat toiminnas-
saan. Hairahtuminen on helppoa, mutta siihen auttavat valppaus sekä re-
hellisyys. :D
Jan
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä asiaa