miten lottoa reikitetään ja salaisuus

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: miten lottoa reikitetään.

ViestiKirjoittaja Chevy » 19 Kesä 2010, 17:56

Vastaavia sovelluksia harrastaa myös >33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

Re: miten lottoa reikitetään.

ViestiKirjoittaja hannele » 20 Kesä 2010, 10:26

Ostin sitten tuon salaisuus kirjan täytyy sanoa,että mielenkiintoista asiaa.
Huomaan miten itse olen ajatellut aika negatiivisesti ja just tuota en halua tuota eläämääni tyyliin.Päässä pörrää .kun miettii uusia ajatus malleja miten voisin sen toisin ajatella.Mietin miten rakennan lauseen uudesta työpaikasta ja senhän pitää tuntea,että se olisi jo sinulla nähdä se mutta miten tälläinen kineesteettinen ihminen visulisoi vai sanonko pystyn näkemään ja uskoa siihen on muuten aika jännää opetella ajatukset uusiksi.
Ikäänkuin olisi uudet silmälasit näkökulmavaihtajat ajattelet asioita aivan uudella tavalla onko teillä hyviä uusia lauseita vaikka työpaikan vaihtoon tai muuhun joka päiväseen elämään mitkä ovat auttaneet. >33>>
hannele

Re: miten lottoa reikitetään ja salaisuus

ViestiKirjoittaja penkula » 21 Kesä 2010, 21:01

Mua on auttanut ehkä eniten kiitollisuuden opettelu. Teen listaa asioista, joista olen kiitollinen ja TUNNEN sitä kiitollisuutta. Se yksin jo nostaa värähtelytasoa.

Sitten olen leikkinyt rahapeliä, mulla on ärsyttävä tapa kerätä kaikki kuitit lompakkoon. Nyt olen tehnyt niin, että kirjoitan visualisointivihkoon aina summan kauppakuitista (jotenkin itselleni "uskottavampaa" ottaa se summa jostain, kuin, että keksisin niitä päästäni), saatan pilkkua aina siirtää oikealle pykälän tai pari ja perään kirjoitan KIITOS!! ja tunnen kiitollisuutta myös näistä saamistani "rahoista". (Ja kuiteista voin lupua tässä vaiheessa ihan helposti. :lol: ) Se rahalistan teko on aina tähän saakka tuonut jonkun yllättävän summan rahaa, aikaa on mennyt 1-2kk listan tekemisestä. Pääsis vaan vielä siihen, että tajuais tehdä sitä säännöllisesti... :roll:

Lauseita kirjoittelen itselleni aina sen mukaan, miltä tuntuu, joskus teen niin, että pistän ensin ylös sen, mitän EN halua (jos se on se asia, mikä mielessä pyörii) ja sitten mietin siihen sen vastakohdan, eli mitä HALUAN ja viivaan yli sen ekan ja keskityn siihen lopputulokseen. :)
- - -Elämä on ihanaa!- - -
penkula

ViestiKirjoittaja mölli » 21 Kesä 2010, 21:40

Jep kyllä kaikkeudessa runsautta riittää ja tuo kauppalappu toimii mainiosti ja useamminkin pyytäminen voi hyvin toimia, jos osan hyödystä pistää hyvän kiertoon ja autta silloin muita.

Rahapelien manipulointi millä tahansa energia tekniikalla ei ole hyväksi.

Sen sijaan hyväksi aina on kun, iloitsee muiden voitoista aidosti.

Minulla toimii suht mukavasti hedelmä pelit sun muut vastaavat ja lapsena toimi vielä paremmin.

Uudelleen oppiminen niiden kanssa on haasteellista, mutta kehitän itseäni myös iloitsemalla siitä kun on ray:n vuoro saada minulta tukirahaa rayn toimintaa. Itsekin olen joskus tukea saanut ja toiminta on todella tärkeää.

Jos joku toinen pelaa vastaavia pelejä, niin muistan iloita hänen puolestaan ja toivon mielessäni runsaasti peli onnea.

Ray:n pelit ovat hyvä luotettava tukimuoto.

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja penkula » 30 Kesä 2010, 14:33

mölli kirjoitti:
Uudelleen oppiminen niiden kanssa on haasteellista, mutta kehitän itseäni myös iloitsemalla siitä kun on ray:n vuoro saada minulta tukirahaa rayn toimintaa. Itsekin olen joskus tukea saanut ja toiminta on todella tärkeää.

Jos joku toinen pelaa vastaavia pelejä, niin muistan iloita hänen puolestaan ja toivon mielessäni runsaasti peli onnea.

Ray:n pelit ovat hyvä luotettava tukimuoto.

Hyvä pointti, eipä ole tullut mieleenkään... Siis Veikkaushan on iso firma (nyt en jaksa tarkistaa, kun kone on hitaalla), mutta eihän sillä ole RAY:n kanssa tekemistä? Vai onko? Siis eikös Veikkaus ole ihan vaan pelilaitos, tarkoituksena tuottaa voittoa...?
Raha-automaattiyhdistys ei kai voi tuottaa voittoa, kun on kerran yhdistys....
Janin sovelluksista tuli mieleen... PItäisikö siis lopettaa lottoaminen ja keskittyä pienempiin arpajaisiin, jotta runsautta saataisiin tasaisemmin....?

Toisaalta.... Jos tekisimme kaikki yhdessä aloitteen Veikkaukseen, että päävoitot pienemmiksi ja useammalle, menisiköhän se perille...? :lol: Toki, lisävoittoluokathan ovat jo tavallaan vastaus tähän, mutta ihan oikeesti.... joku 7M on aika iso summa rahaa yhdelle ihmiselle (vai menikö se nyt viimeksi kahdelle)... jaetaan se 100 000:n potteihin, yhden sijaan rikastuu 70 ihmistä, meikäläisen taloudessa 100 000 on sen verran iso summa, että riittäisi kyllä hyväntekeväisyyteenkin velkojen jälkeenkin... Ja tekisin tietenkin hyvää myös läheisilleni sillä...

Tai perustetaan oma rahapeliyhdistys, joka jakaa lottovoittoja tasaisemmin? :lol: big>3luv
penkula

ViestiKirjoittaja Jan » 01 Heinä 2010, 08:28

Valitettavasti Veikkauksella on noihin asioihin jonniilainen monopoli
eli Suomessa lottohommiin pääsee vain sen kautta. Ahvenanmaalla
ja ulkomailla on sitten muita vaihtoehtoja, mutta ei paranna asiaa.
Paljon pieniä veikkaustoimistoja olisi ihan mahtava juttu! :D
Jan
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja penkula » 01 Heinä 2010, 15:20

Ja milläs oikeudella Veikkaus sellasen on saanut..... :lol: NYTHETI kaikki barrikadeille, lopetetaan lottoaminen kokonaan, kunnes saadaan perustella mitä halutaan.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
penkula

ViestiKirjoittaja Chevy » 01 Heinä 2010, 19:07

penkula kirjoitti:Ja milläs oikeudella Veikkaus sellasen on saanut.....

Valtion omistama yritys kuten eräs toinenkin... :mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja mölli » 07 Heinä 2010, 21:09

Myös Veikkauksen tuotoilla rahoitetaan erilaisia yleishyödyllisiä kohteita Kuten seuraavasta linkistä käy ilmi:

https://www.veikkaus.fi/info/yritys/edunsaajat/index.html

RAY:n avustustoiminnasta kiinnostunut voi tutkiskella täällä avustustoimintaa täältä:

http://www.ray.fi/avustustoiminta/

Joten kumpaisenkin pelifirman kautta avustetaan tavalla tai toisella yleishyödyllisesti 10 tuhansia ihmisiä.

RAYltä voi saada myös velkaneuvonta apua.

Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

Edellinen

Paluu Yleistä asiaa