Kehon viesteistä ja mitä ne kertoo?

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Kehon viesteistä ja mitä ne kertoo?

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 23 Marras 2011, 12:50

tira annuli: hu<g >33>>
KKK >>33>>
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Rose » 24 Marras 2011, 08:49

Tosi hieno juttu, Mantelinkukka >>33>>

Lääkärissä kuulee melko usein, että tämä vaiva ei sitten parane. Mutta minusta tuntuu, että keho voi viestitellä välillä rajustikin ja muutos on usein mahdollinen.

Itselläni, (näin jälkiviisaana olen ymmärtänyt asian näin :mrgreen: ) keho muuttui vuosia jatkuneen stressin vuoksi tosi happamaksi ja alkoi olla reuman oireita. Apu löytyi homeopaatilta, tiukalla ruokavaliolla oireet helpottivat ja sitten katosivat kokonaan. Nyt sitten stressi on vähentynyt ja muutenkin tuntuu paljon tasapainoisemmalta, niinpä olen pystynyt purkamaan ruokavalion tiukkoja rajoituksia pois.

Kovassa lääketieteessä sekä reuma että keliakia ovat parantumattomia sairauksia. Minulla ei ole virallisesti todettu kumpaakaan, mutta kyllä oireet olivat minulle tosiasioita. Uusimmassa Luontaisterveys-lehdessä on myös toisella henkilöllä samanlainen kokemus.

Keholla on uskomaton kyky toipua. Ihmisen luonnollinen tila on terveys. Oireet viestittävät aina jostakin.

<333
Kaikki virtaa
Rose

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 24 Marras 2011, 12:17

Kiitos! hu<g
Kuinka kauan olenkaan miettinyt tätä ja näitä sanoja etsinyt, jotta sanat löytävät merkityksen keholle. Usein olen tämän kirjoituksen tänne aloittanut ja sitten tullut se "äääh"- tila. Taitaapi olla sellainen ilmiö itselle,ettei jää siihen tilaan, juur' niihin kipuihin. Nyt tuli se oivallus :) että sehän vaputtaa itsensä, kun ne ilmaisee itsestä ulos. :D

Tässä männeellä viikolla kun kävin lääkärissä ja kerroin lääkärille, että kun kipu alkaa mennä mieleen, niin en saa sitä vahvaa otetta paranemiseen. Kuinka helposti nuo lääkärit tarjoaa mielialalääkkeitä tai kehottavat psykiatrin pakeille. Kun kuitenkin me tunnemme itsemme ja vastaus on meissä. Luonnollinen tapahtuma kun sen antaa tulla esiin. Olen tässä nyt kaivellut itseäni: 'Mistä en sitten päästä irti." Tunnistan itsessäni sen kuitenkin, että annan niiden kipujen tulla. Vaan joku taistelutahto on vielä esillä ja ei löydä sille oikeita sanoja.

Valo- olento....enkeli on ollut matkassa ja ollut apuna suurelta osin. Parannusta ja hyvää oloa on ollut. >>33>> Kun on "pilkkonut" omia aistimuksia, mistä mikäkin juontaa. Luottamus on, vaan kun sen siirtää syvälle itseen. Tulee esille muita tuntemuksia. Tällainen kuin itsensä syyllistäminen, vaikka tietoisesti tuntee, ettei voi olla täyttymys muille. Kiltteys on tietysti se myös joka jountaa kehon syviin sopukoihin. Ja onko sitä rehellinen itselleen mitä tekee. Se että olen nyt antanut itselleni luvan levätä, niin kehollisesti kuin henkisesti. Tietysti hieman kuormittaa muiden kommentit, kuinka he sen esittävät. Mukaan tunteeseen ei tietysti tarvitse lähteä ja todennäköisemmin he ei sitä ajattele kuin kehollisesti. No, nyt meni hieman :lol: syvälliseksi. Vaan on nää jotenkin karistettava pois itsestä.

Ruokavaliosta: Minulla on horjunut tämä, kun huomaan että kasvispitoinen ruokavalio on hyväksi parantumiselle. Jotenkin sitä sitten pitkäjänniteisyys puuttuu tästä. Ehkäpä myös siinä mitä laittaa, katsoo myös näitä teini- ikäisiä lapsukaisia ja heidän kehollista tarvetta. Kun ei ihan hirveän montaa ruoka lajia kerralla laitettaisi. Ja paastoakin olen pyöritellyt mielessä. :) Se puhdistaisi niin syvältä. Liekö tässäkin itsekurin puutos- tauti iskenyt. Kukkatippoja, maca- jauhetta ja mangesiumia sekä aloe- juomaa viimeisempänä olen ammentanut. >>33>>

Tuntuu, jotta parantuu, kun lukee näitä teidän kirjoituksia. Jokaisella on se oma tarina ja tuntemus omasta itsestään. Niistä kuitenkin tulee minulle sitä henkistä tukea. Kun on ollut niin yksin näiden kanssa jotta senkin kautta huojennus sisimmissäni tunne. >33>>
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 04 Syys 2014, 12:19

Mieleni kirjoittaa:
Nyt avunpyyntö: etten menetä taloudellista turvallisuutta. Kehoni ja mieleni haluaa mennä eteenpäin. Etupäässä auto asia sujuu moitteettomasti ja sujuvasti jotta golfille löytyy uusi kuljettaja.

Kiitos Kiitos Kiitos.
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Frangipani » 04 Syys 2014, 23:42

Hei,

Spirituaalinen sydamemme on se joka putsaa kehoamme ja kaikkia 7 kehon tasoamme (6 ei nakyvaa esim. emotionaalinen, psyykkinen jne.) Jos toimimme vain mielemme/aivojemme mukaisesti sydan ei paase putsaamaan kehoamme ja tama alkaa aiheuttamaan fyysisia oireita.

Mika tulee ruokavalioon negatiivista energiaa on eniten lihatuotteissa ja siten onkin suositeltavaa syoda kasvis ja merenelavia, joissa negatiivista energiaa hyvin vahan tai ei juuri ollenkaan, jotta minimoisimme ruuasta tulevan negatiivisen energian maaran kehoomme.

Olisin myos varovainen erilaisten kontrolloitujen ruokaohjelmien kanssa…tassahan kyse mielemme/aivojemme kontrolointimekanismista ei sydamemme viestittamasta toiveista...

I
Frangipani

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 07 Syys 2014, 20:32

Frangipani, niinpä tämä on mylläkkämenoa, kun sydän on hieman 'eksynyt' upealta polulta...

Ruokavalion asia on ollut se olennainen...tiedostan sen vallan hyvin, jotta se vie uusille ulottuvuuksille. Sattuneesta syystä, olen joutunut tinkimään tässäkin... Hieman josko paljonkin olen ollut suuren taloudellisen ahdinkoon saattelemaksi joutunut.
Kiitos sanoistasi.
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Frangipani » 08 Syys 2014, 13:13

Hei Mantelikukka,

Ala huoli, me kaikki kaymme tai tulemme kaymmaan, mita suurempia oppikouluja, jos ja kun emme ole kuunnelleet sydantamme….itse kuuluun niihin, ja voin kertoa, etta tama tie on ollut niin muhkurainen, jota monelle muulle ei ole koskaan eteen tullut. Samalla voin kertoa, etta olen kaikista naista ongelmistani mita suurimmin kiitollinen, silla muuten en olisi koskaan loytanyt sita oikeaa polkua, jota nyt harjoittelen kulkemaan….

Ongelmamme eivat ole ne ulkoiset, joita usein tuijotamme (rahatilanne, ruoka, ystava-ongelmat, avio-ongelmat jne…) vaan kyse on aivan jostakin muusta…meidan oman sydamemme tilasta.

Olen kaynnyt hienon koulun ja kayn edelleen ja voin kertoa, etta elan talla hetkella mita hienointa aikaa kun saan oppia jotakin, mita olisi ollut hyva oppia jo monta elamaa taaksepain:)

Tama minun oppikouluni on Reiki Tummo, joka vie meidat tutustumaan itseemme, kuka oikeastaan olemme…:))
Frangipani

Edellinen

Paluu Yleistä asiaa