Mitä haluaisit tietää auroista?

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mitä haluaisit tietää auroista?

ViestiKirjoittaja Maya » 08 Huhti 2014, 07:24

Nyt se on vihdoin valmis! :D Kirjan nimi on Aura – Elämä on energiaa. Sivuja on 288, ja ne ovat kaikki useaan kertaan uudelleen kirjoitettuja! Aikaa siis on mennyt, mutta vaaka tekee huolellista työtä. ;)

Kurkatkaa tuonne:

http://aurasivut.valokoto.com/aurakirja.html

Kiitos kaikista aurakysymyksistä. Niitä on myös käsitelty kirjan loppuosassa. :)
Maya
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Rose » 08 Touko 2014, 09:01

Olen kirjan onnellinen omistaja :D

Olen iloisesti yllättynyt, miten monipuolinen kirja on. Ja yllätys, yllätys, siinä on juuri niitä asioita, joita nyt tarvitsen :mrgreen:

Aurojen katsominen on jostain syystä tuntunut minusta tirkistelyltä, vaikka muuten havannoin ympäristöä herkästi monilla aisteilla. Oli ihanan vapauttavaa lukea, ettei aurojen aistiminen ole mikään huono juttu.

Nukkuminen ja unet ovat myös minua askarruttaneet. Unia pidetään harhoina yms. kaikenlaista tietoa olen tutkinut. (Joka unijaan uskoo, se pieruvaan pelekejää, vanha suomalainen viisaus!!!) On aivan järkeenkäypää nähdä enneunia, asitia tulevia tapahtumia.

Kertakaikkiaan oivallinen opus :D
Kaikki virtaa
Rose

ViestiKirjoittaja Rose » 13 Touko 2014, 08:05

Olen lukenut kirjan kohta loppuun ensimmäisen kerran ja sitten voinkin aloittaa taas alusta :D

Maijan käsitys astraalitasosta tuntuu minusta todella järjenmukaiselta, se pukee sanoiksi omat epämääräiset tuntemukseni.

Eilen tein kirjassa mainitun meditaation kehityspiirin viikottaisessa kokoontumisessa. Kuinka ollakaan, satuin lukemaan siitä juuri piiriin lähtiessäni :mrgreen:

Olen todella iloinen, että hankin kirjan itselleni <3
Kaikki virtaa
Rose

ViestiKirjoittaja Rose » 15 Touko 2014, 07:26

Kirjan lopussa oli vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. En kuitenkaan löytänyt vastausta omaan askarruttavaan asiaan. Eli voiko aurojen aistiminen aiheuttaa kasvosokeuden eli vaikeuden tunnistaa ihmisiä? En varsinaisesti nää auroja, mutta saan mielikuvia. esimerkiksi tapasin kerran vanhan rouvan ja hänestä syntyi mielikuva kuin hän olisi epävakainen sähkökenttä, jossa varaukset villisti vaihtavat paikkaa. Myöhemmin havainto osottautui käytännössä paikkansa pitäväksi :mrgreen:

Kasvosokeus ilmenee minulla hassusti, se riippuu ihmisestä. Jonkun nään hyvin terävästi ja hän jotenkin hyvin persoonallinen eikä jatkossa ole ongelmia tunnistaa häntä uudelleen. Sitten tapaan esim. uuden naapurin, jonka piirteissä ei ole mitään, josta saisin kiinni. En tunnista häntä myöhemmin, jos vaikkapa nään kaupungilla eri ympäristössä. Naapurisovun vuoksi yritän kovasti tunnistaa hänet kodin liepeillä vaikkapa sinisestä takista :D Tuntuu kuin tämä ihminen olisi jotenkin sumuinen, en nää häntä selvästi.

On autisteja, jotka eivät tunnista edes perheensä jäseniä. Ja ainakin minun poikani tuntuu näkevän auroja, tämä asia tuli esille myös autistin kirjoittamassa kirjassa. Hänelle ei todella voinut valehdella, kun hän pystyi katsomaan puhajan ajatukset, näki mielessä pyörivät ajatukset kuvina.
Kaikki virtaa
Rose

ViestiKirjoittaja Maya » 15 Touko 2014, 19:25

Oikein lämmin kiitos ja halaus sinulle, Rose! :)

Kirjan aihe on hirvittävän laaja, joten voi olla, että availen joitakin aiheita lisää sitten seuraavassa kirjassa. Saa nähdä meneekö sen valmistumiseen yhtä kauan. ;)

Kukaan ei ole tainnut kysyä minulta tuota kysymystä kasvomuistista ennen. Ymmärrän hyvin kysymyksesi, mutta täytyy silti vähän mietiskellä vielä teemaa ennen kuin vastaan. 8-)
Maya
Moderaattori

Edellinen

Paluu Yleistä asiaa