Heilurin käyttö

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Heilurin käyttö

ViestiKirjoittaja Iidalinda » 20 Heinä 2011, 12:58

Voinko kysyä ystäväni puolesta, hänen toiveensa mukaan vastausta heilurilta? Luulen, että näin ei voi toimia. Hänen pitäisi varmaan itse asettaa kysymys paikan päällä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen hu<g
Iidalinda

Re: Heilurin käyttö

ViestiKirjoittaja skye » 21 Heinä 2011, 18:13

Mie oon ainakin kysellyt vastausta ystäville ja tuttaville korteilta, ilman että ko. henkilö on paikan päällä... Ensin olen vaan keskittynyt ko. ihmiseen ja hänen kysymykseensä ja sitten pyytänyt vastausta.
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

ViestiKirjoittaja Jawamies » 25 Heinä 2011, 23:10

Jostain muistan että heilurilta pitää kysyä, kuinka se näyttää vastauksen kyllä ja vastauksen ei. :geek:
Jawamies

ViestiKirjoittaja Iidalinda » 31 Heinä 2011, 21:11

Kiitos vastauksista. Tiedän heilurini kyllä ja ei vastaukset ja osaan puhdistukset. En ole ehtinyt tai jaksanut etsiä tietoa, voiko toisen puolesta tehdä kysymyksen. Siihen odotan vielä vastauksia. KKK
Iidalinda

ViestiKirjoittaja Anu » 25 Elo 2011, 21:40

Mun mielestä kyllä voi, mikä estäisi? En ole kylläkään kysynyt muiden puolesta, mutta en usko, että siitä olisi haittaakaan.

Anu
Anu

ViestiKirjoittaja mölli » 25 Elo 2011, 22:11

Iidalinda kirjoitti:Kiitos vastauksista. Tiedän heilurini kyllä ja ei vastaukset ja osaan puhdistukset. En ole ehtinyt tai jaksanut etsiä tietoa, voiko toisen puolesta tehdä kysymyksen. Siihen odotan vielä vastauksia. KKK

Voi. Toisen ei välttämättä tarvitse olla läsnä ja jos toinen on antanut luvan kyselyyn, niin silloin voi vastauskin tulla.

Myös puhdistukset voit tehdä toisen puolesta ja toiselle.

Jos vastausta ei tule se johtunee useimmiten siitä, että vastausta ei voida antaa sen toisen tilanteesta johtuen.

Näin voi käydä esimerkiksi joidenkin valintojen kohdalla.

Samoin vastausta ei välttämättä saa jos kysyminen kohdistuu joihinkin kolmansiin henkilöihin, esimerkiksi, jos kysyt henkilön a kysymyksiä, jotka kohdistuvat a:n ja b:n välisiin suhteisiin, koska sillä voidaan vaikuttaa b:n vapaaseen tahtoon.

Siksi siis jotkut kysymykset saavat vastauksen ja jotkut toiset eivät.

Tietyssä mielessä omista asioistaan saa helpommin vastaukset.

Kuten kaikessa ennustamisessa, myös kysymysten esittämisellä heilurin välityksellä, saatu vastaus ei välttämättä toteudu kysytyllä tavalla, koska joka päiväiset valinnat vaikuttavat tulevaan ja kysymis ajankohdassa saatu tulos voi muuttua.
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja Iidalinda » 26 Elo 2011, 19:26

Kiitos vastauksesta :) Olenkin jo etsinyt tietoa netistä ja selvittänyt asiaa.
Odotellaan kaunista syksyä! hu<g
Iidalinda

Paluu Yleistä asiaa