Kyllä tämä mielenkiintoista ja vastaanottavaista aikaa, niin itsessä kuin luonnon kannalta.
Irtipäästöä "kuluttavasta" parisuhteesta lapsukaisten isästä. Joka tapahtui kyllä jo viime kesänä. Luopuminen on ollut tuskan takana omakotitalosta. Jotenkin juuret olivat niin syvällä menneessä kodissa.
Valon ja seesteisyyden lisääntyminen itsessä. Asiat ovat todella olleet mutkikkaita, vaan luottamus elämään on säilynyt. Olo on ollut rauhallinen, kun olen muistuttanut itseäni elämään tässä hetkessä. No, joka hetki en siinä ole kyllä onnistunut, kun katson taloudellista tilannettani. Vaikka tuolta osin on tilanne ollut hetkittäin pysähdyksissä, niin Enkeli on tullut vahvistamaan minua. Kiitos.

Loppujen lopuksi huomaa kuitenkin pärjäävänsä pienellä ja ravintoa on riittänyt elintoimintoihin.
Uusiutminen työkuvoissa: Entistä työtä työstänyt pois taka- alalle. Ja palaan kouluttamaani ammattiin. Vanha... entinen työ on ollut fyysistä sekä henkistä kulutusta, joka on vaikuttanut kehon toimintoihin...jossain määrin. Vaikka voimaa on vaan jotenkin kestävyys kropassa huutaa huomiota. Siis jos ei pää ole uskonut, niin keho tulee avuksi sekä Universaali Voima on huomatellut minua ottamaan rauhallisemmin. Kokonaisvaltainen työkuvion vaihdos negatiivisesta positiiviseen luovuuteen.
Ja mitä tuohon luontoon: Taivaan värit ja siellä ilmiöt. Tämmöinen juur' tänä iltana oli silmiin pistävää: vaalean sininen/ turkoosi ilta taivas, jossa oli tumman puhuvia, leveitä raitoja sikinsokin pienellä alueella. Aivan kuin jokin kone olisi ne tehnyt... verrattavissa suihkukoneen jättämään jälkeen taivaalla, mutta huomattavasti lyhyempiä. Reuna oli kuin viivottimella piirretty, joten en voi sanoa, että ne olivat tummia pilviä. Ja kuinka luonto on karaissut meitä pakkasilla ja lumella. Merkitys niilläkin. Sekä luonnon linnut ovat olleet jokseen rauhattomapia... lento on ollut nopeaa pikku linnuilla. Aivan kuin olisivat peloissaan.
Ja jokseen tulee vielä tämmöinen tästä ajasta vahvana kuvana: Valontyöntekijät haketuvat ryhmäksi sekä tietyn luonteiset saapuu luoksemme. Eli onko niin, että vahvat ja kokeneemmat valmistautuu.....tässä hetkessä ryhmäksi?
Vertaan itseeni: Kun on saapunut vahva energia ja sen sen vahvuus on ollut vakuuttavaa. Ihan en ole osannut ottaa kaikkea heti vastaan tai sen siäistämiseen on mennyt...kauemmin kuin hetki. Sisäistä puhdistautumista, parantamista esim: selkärangan välilevyn puuttumiseen on tullut Universaali parannus tai miksi sitä nyt nimittää. Hieman on pitänyt ottaa aikalisää kaikessa, jota olen kokenut. Esim. tämmöinen on ottanut "lujille", kun...mitenkä tämän nyt sanoisi....sielunkumppanin irtipäästö, joka jäi vaivaamaan mieltä omaan käyttäytymiseeni? Vaan jos kaikki lähtee itsestä ja eheytymisestä, niin olen kuitenkin tyytyväinen, että olen saanut kokea sen ohjaksen ja hoidollisen tapahtumaketjun. Kaikkea ei voi edes kirjoittaa, koska kunnoitus ja luottamus Korkeimpaan voimaan täytyy säilyttää.