"Pyhiemme yhteyteen?"

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

"Pyhiemme yhteyteen?"

ViestiKirjoittaja skye » 13 Syys 2010, 07:01

Lueskelin tuossa Maria-Henkinen mestari- kirjaa ja siinä sitten puhuttiin tästä henkisen tien kulkijoiden hakeutumisesta toistensa seuraan ts. pitäisi hakeutua toisten samanmielisten ihmisten lähelle oppiakseen lisää asioita ja jakaakseen jo oppimaansa. Kirjassa myös sanottiin(tai näin minä sen ymmärsin), että ihmiset, jotka kulkevat yksin ja luottavat pelkästään intuitioonsa, eivät pidemmän päälle pärjää henkisellä tiellä tahi ajautuvat ratkaisemattomaan tilanteeseen. Miten teidän elämissänne toteutuu tämä yhteys itsenne ja muiden samankaltaisten ihmisten välillä, onko teillä säännöllisiä tapaamisia, pidättekö yhteyttä spostilla vai miten? Mitä olette kokeneet tuon yhteyden antaneen? Ja sitten ehkä tärkein- jos olette löytäneet jonkun henkisen opettajan, niin miten olette tienneet, että juuri hän on se opettaja, jota polullanne tarvitsette? Itselleni tuottaa tällä hetkellä suurinta ongelmaa löytää sopivaa kurssia, halua kouluttautua löytyy, mutta mikään kurssi ei erityisesti kutsu tai sitten en vaan tiedä niistä tarpeeksi laajasti. Asun kuitenkin sen verran korvenperällä, että täältä on vaikeaa "tosielämässä" löytää sitä opettajaa... Kiitos vastauksistanne, iloa ja valoa <333
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

Re: "Pyhiemme yhteyteen?"

ViestiKirjoittaja Tinde » 13 Syys 2010, 07:37

Hei,
minulla ei ole moneen vuoteen ollut muuta "henkistä tukiverkkoa" kuin siskoni ja äitini. Tämä siksi, etten yksinkertaisesti ole uupumukseltani jaksanut mihinkään kursseille tai muihin tilaisuuksiin mennä. Enkä nykyiseltä paikkakunnltani tunne ketään samanhenkisiä ihmisiä. Kaipaan kyllä kovasti samanhenkisten seuraa ja siksi lueskelenkin näitä foorumeja yms. Mutta eihän se ole sama asia kuin oikeassa elämässä tapaaminen. No, ehkäpä pian jo pääsen kurssittamaan itseäni, jaksaminen on kohentunut jo sen verran. Vielä kun löytyis se oikea kurssi...
Tinde

ViestiKirjoittaja Chevy » 13 Syys 2010, 17:46

Hei,
olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minulla on paitsi samanhenkisten ystävien ja siskojen tukiverkko,
myös mahdollisuus osallistua erilaisiin reiki-ym tapahtumiin sekä järjestää pienimuotoisia sellaisia itsekin.
Täällä maalikylillä on sen verran väkeä, että aina löytyy sukulaissieluja.

Mutta nämä foorumit ja niiden tapaamiset ovat tosi tärkeitä sellaisille, joilla ei asuinpaikkakunnallaan ole tukiverkkoa.
Sähköposti kulkee - minullekin saa lähettää yyveetä, jos on tarve kysyä jotain.
Saa käydä tapaamassa, jos kuka teistä liikkuu pääkaupunkiseudulla.
Käyn toisinaan tapaamassa muita vastaavasti, kun olen itse liikkeellä muualla.

Rakkautta ja valoa kaikille ihmissuhteille, tukiverkoille ja samanhenkisten yhteydelle.
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 10 Loka 2010, 13:56

Minullakin tekisi kovasti mieli löytää sopivan hintainen kurssi. Olen vasta löytänyt nämä jutut, eikä ystäväpiirissäni oikein ole samanhenkisiä ihmisiä, löytyy kumminkin sisko ja hänen poikaystävänsä, sekä tyttöystäväni. Tälle foorumille aikalailla jää pohdinnat näistä asioista, yyveetä saa minullekkin pistää jos haluaa näistä keskustella. Vaikka tämäkin on suhteellisen iso kaupunki, tuntuu ettei täältäkään löydä sopuhintaisia kursseja, noh, ehkä se menee niinkuin joku tuossa aiemmin totesikin "opettaja löytää oppilaansa, kun hän on siihen valmis".

Saisikohan foorumin oululaisista joskus ainekset miittiin? Itse, vaikka tätä ehdotankin, en välttämättä uskaltautuisi paikalle jos olisi paljon ihmisiä, olen niin kova jännittämään :oops: Jos sitä rohkeutta keräisi ja pääsisi, olisi kyllä mainiota.

Kaikkea hyvää kaikille big>3luv :)
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Karhunsydän

ViestiKirjoittaja Chevy » 10 Loka 2010, 21:45

Niitä oululaismiitinkejä entisen foorumin jäsenen Anskun kanssa pohdittiin,
enpä tiedä, toteutuivatko koskaan.
Olin ajatellut täältä eteläiseltä rantaviivaltakin tuppautua seuraan,
mutta jotenkin se jäi tekemättä.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 12 Loka 2010, 10:47

Eipä hättäillä, kaikille teltat mukaan ja lyödään leiri pystyyn jonnekkin rauhalliselle alueelle oulun kupeeseen! Omat rummut, kitarat ja repullinen rakkautta mukaan >33>>

Ois kyllä maino jos vaikka edes illan mittainen miitti onnistuis, vaikka ihan pienelläkin kokoonpanolla. Sitä odotellen :)
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Karhunsydän

Paluu Yleistä asiaa