Crowleyn tarot

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Crowleyn tarot

ViestiKirjoittaja Minna » 18 Helmi 2011, 19:36

tahiti, sinulle tämänhetkiseen tilanteeseesi

Punainen lanka, mikä on olennaista juuri nyt

Erakko

Tämä liittyy sielunsuunnitelmaasi, sinua kehotetaan juuri nyt ottamaan tilaa itsellesi ja tutkiskelemaan sisintäsi hiljaisuudessa. Erakon katse on vielä hieman taaksepäin, kohti mennyttä, siitä irtaantumiseen tarvitaan riittävää etäisyyttä, joka laajentaa näkökulmaasi. Onko jotain mikä estää sinua nauttimasta yksinäisyydestä? Erakko kantaa loistavaa lyhtyä, kun löydät valon sisältäsi se kirkastaa lopulta koko olemuksesi.

Millaisia energioita vedät puoleesi

Lanttien 5 huoli

Pessimismi, huolehtiminen, asioiden hautominen hämärtävät selkeyttäsi. Mitä enemmän jahkaat tarttumatta toimeen, sitä synkemmältä kaikki näyttää, nyt tarvitaan selkeitä ja yksiselitteisiä päätöksiä. Tämä kortti osoittaa, että olet valmis näkemään tilanteen realistisesti ja tarttumaan tarvittavaan keskusteluun joko itsesi tai kumppanisi kanssa.

Mitä näytät itsestäsi ulospäin ja miten vaikutat ympäristöösi

Lanttien 7 epäonnistuminen

Epäonnistumisen pelko rajoittaa näkökenttääsi ja valintojasi. Tässä kortissa pelko liittyy nimenomaan virheiden tekemiseen ja epäonnistumiseen käytännön asioissa, työelämässä, terveydessä, raha-asioissa. Tämä vaikuttaa konkreettisesti valintoihisi tässä elämässä. Sinun tulisi tarkastella huolella näitä pelkoja, tiedostaa ne ja luoda rakentavia ja rohkaisia ajatuksia niiden tilalle. Kirjoita vaikka lista pahimmista peloistasi ja sen jälkeen keksi jokaiseen rohkaiseva, rakkaudellinen vastine. Kaikki tässä maailmassa tapahtuu lopulta meidän kosmiseksi korkeimmaksi parhaaksemme ja virheitä on olemassa vain ihmisen määrittelyissä. Kukaan ei tee aina kaikkea täydellisesti, menestyminen ja eteenpäin pääseminen vaatii yrittämistä pelosta huolimatta.

Ratkaisu, avain

Miekkojen 7 turhautuminen

Peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Sisimmässäsi tiedät sen. Suuria mahdollisuuksia avautuu, kun luovut pessimistisistä odotuksistasi. Mulle tulee sellainen tunne että tulet löytämään jotain todella kaunista tämän prosessin myötä.

Tässä vielä energialähetys enkeleiden valoa ja rakkautta korkeimmaksi parhaaksesi <333 <333 <333
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja Minna » 18 Helmi 2011, 19:38

Huomio ystävät rakkaat! Mulla on ollut pitkä tauko tulkinnoissa ja ryhdyn nyt purkamaan jonoa parhaani mukaan. Toivoisin että ettei jono kävisi mahdottoman pitkäksi.
hu<g big>3luv Minna
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja tiikeri » 13 Maalis 2011, 11:19

Hei!

Tekisitkö minullekin yleisesti pöydän, toivon, että kerrot kaikki hyvät sekä huonot asiat...

Kiitos etukäteen <3
tiikeri

ViestiKirjoittaja Tähtönen » 13 Maalis 2011, 13:37

Rakkauselämään pyytäisin kortteja. Kiitos! <333
Tähtönen

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 14 Maalis 2011, 13:19

Heipä hei, MInna!

Olen aivan täydellisen ällistynyt siitä kuinka sekä sinun, Minna, että Solaran, nostamat kortit viesteineen niin uskomattoman tarkasti osuvat minun elämääni! Nyt 18. viime kuuta nostamasi kortit sopivat täydellisesti kokemaani kolmen naisen kanssa, jopa aivan aikajärjestyksessä; korttiesi tekstit "puhuvat" samoilla(!) sanoilla mitä minä olen käyttänyt ystävieni kanssa elämästäni keskustellessani. Olen todella ihmeissäni!!!

Huhhuh....

:)

Kiitokset sinulle vielä, Minna! >>33>>
<333 <333 <333

...hyvää kevään jatkoa ja voimia korttisumasi purkamiseen... ;)
DeepPurple

ViestiKirjoittaja aquamariini » 15 Maalis 2011, 23:26

Pyytäsin tulkintaa yleiseen ja lemmenasioihin jos mahdollista =)
Kiitos=)
aquamariini

ViestiKirjoittaja hannele » 16 Maalis 2011, 19:42

Kiitos jos minulle kerkiät näkyiskö minulle sitä uutta työpaikkaa tai sitten ihan yleiseti kkk. big>3luv
hannele

ViestiKirjoittaja iltarusko » 17 Maalis 2011, 08:58

Minulle saa nostaa kortin (kortteja) tähän ahdistavaan yleistilanteeseen.
Kiitos!
iltarusko

ViestiKirjoittaja Betelgeuse » 22 Maalis 2011, 20:43

Haluatko näistä jotain vastinetta, vai teetkö omaksi iloksesi (ja muiden)? Minäkin voisin haluta pöydän, mutta olisi kiva, jos voisit laittaa sen vaikka yksityisviestillä, jos vain onnistuu..
Betelgeuse

ViestiKirjoittaja Jukka77 » 09 Huhti 2011, 11:48

Hejsan

Jos viitsit, niin kuulisin mielelläni korttien kertoman, kun ei nyt ole omia kortteja tilapäisesti käytössä. Kysymys: vaikeasta tilanteesta selviäminen ja siihen liittyvän etukäteissuunnitelman toteuttaminen. Edellisiä oli four of cups, tähti ja seven of swords, niin kuin toisaalla mainitsin.

Sinnikkäästi Teidän

Jukka

:mrgreen: 8-)
Jukka77

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu