VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Solara » 29 Elo 2010, 13:38

ikisielu, sinulle tuli ISAJA

"Nyt on hyvä aika uusille ideoille ja elämänmuutokselle.Opastan ja suojelen sinua muutoksen keskellä."

Lisäviesti: "Olet täynnä ideoita ja tunnet halua siirtyä uusille urille.Rakas ystäväni,uudet ja jännittävät elämänmuutokset ovat nyt väistämättömiä.Paluuta ei ole! Päätit ottaa riskejä elämässäsi sen sijaan että pelaisit varman päälle.Siksi olen nyt vierelläsi ja rohkaisen ja tuen sinua."

"Ei kuitenkaan ole syytä kiirehtiä.Anna asioiden kypsyä rauhassa,omassa tahdissaan.Voit olla varma ,että elämänmuutoksesi tapahtuvat juuri oikeaan aikaan ja voit luottaa siihen,että sillä välin Jumala ja me enkelit suojelemme sinua.Olet turvassa ja sinua rakastetaan.Onnittelut uudesta alusta elämässäsi!" big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 29 Elo 2010, 14:03

Sibylla, sinulle tuli ROSETTA

"Sinulla on kyky tulla toimeen nuorten ihmisten kanssa.Henkinen elämäntehtäväsi liittyy lasten auttamiseen,opettamiseen tai kasvattamiseen."

lisäviesti:"Olet avosydäminen ja lapset huomaavat sen.Olet myös itse viehättynyt lasten suorasukaisuudesta ,rehellisyydestä,naurusta ja viattomuudesta.He saavat monin tavoin myös oman sisäisen lapsesi elämään ja eheytymään .Haluat antaa lapsille kaikkea sitä,mitä itse toivoit nuorena.saatat myös tuntea sisäistä kutsumusta parantaa lasten oloja ja mietit,miten asiassa olisi parasta edetä."

"Suojelusenkelinäsi olen vierelläsi ja iloitsen ,kun saan tuoda sinulle mahdollisuuksia auttaa lapsia.Sinun tarvitsee vain huomata ne nuoret,jotka tuon ympärillesi.Kun olet oma ihastuttava itsesi heidän kanssaan,kaikki järjestyy itsestään.Kerro minulle,kun olet valmis suurempaan tehtävään,niin tuon lähipiiriisi lisää lapsia ja nuoria,joiden elämään voit vaikuttaa.Voit olla varma,että johdatan sinua vain sellaisiin tilanteisiin,jotka sopivat toiveisiisi,lahjakkuuteesi ja omiin kiinnostuksiisi.Olet siunaus lapsille!" <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 29 Elo 2010, 14:27

Suvituulia,sinulle tuli CRYSTAL

"Ole luottavainen ja toiveikas,sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä,vaikka et vielä itse voi sitä nähdä."

Lisäviesti:"Toivon siemenet,jotka olet kylvänyt,alkavat versoa.Et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet ovat vastikään itäneitä ja versot vielä aluillaan.On tärkeää,että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi kirkkaina mielessäsi.Vältä ihmisiä,jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa."

"On tärkeää tehdä joka päivä jotain - vaikka pieniäkin asioita - unelmiesi toteutumisen eteen.Puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla.Vakuuta itsellesi joka päivä ,että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne.Ja mikä tärkeintä: pyydä enkelien apua päivittäin." >33>>

miehellesi tuli AZURE

"Toivomasi ratkaisu on lähellä.Ole kärsivällinen ja luottavainen,äläkä yritä pakottaa sitä tapahtumaan."

lisäviesti:" Toiveesi tulee toteutumaan pian.Taivaallinen ajoitus vaatii kuitenkin vielä kärsivällistä odottamista ja myönteistä asennetta.Pyydä apuani ,jotta pysyisit luottavaisena etkä vajoaisi kielteisyyteen.Saat vastaukset rukouksiisi nopeammin,kun uskot niiden toteutuvan väistämättä.Epäilykset ja huolet siitä,miten rukouksiisi vastataan,puolestaan hidastavat toiveidesi toteutumista.Voit luottaa siihen,että Jumala viisaudessaan tietää sinua paremmin ,miten asiat järjestyvät."

"Vaikka olisit hädissäsi ja haluaisit saada vastaukset rukouksiisi nopeammin,muista,että me enkelit teemme lakkaamatta töitä kulissien takana auttaaksemme sinua.Antaudu mielessäsi elämän virtaan ja luovuta tilanne enkeleiden haltuun.Mitä vakaampaa uskosi on,sitä helpompi meidän on auttaa sinua." :D
Solara

ViestiKirjoittaja Sibylla » 29 Elo 2010, 18:55

Kiitos Solara,ajankohtainen viesti kouluvuoden alkaessa!Kivasti inspiroi ja tukee! hu<g big>3luv
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja saraswati » 30 Elo 2010, 17:32

Hei Solara!
Haluaisin mielelläni enkeliviestin tulossa olevaan, pieneen mutta tärkeään projektiin liittyen.
Kiitos
saraswati

ViestiKirjoittaja Solara » 03 Syys 2010, 17:37

saraswati,sinulle tuli AURORA

"Lennät juuri nyt korkealla ja jotkut voivat kokea sen uhkaavana .Jatka silti lentoasi,sillä innoitat pian muita esimerkilläsi."

Lisäviesti:"Tavoitteesi vievät sinua eteenpäin elämässäsi.Elämääsi on tulossa uusia mahdollisuuksia ,sillä myönteinen muutos säteilee sinusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.Olet vielä varovainen kertoessasi saavutuksistasi,koska ajattelet muiden kenties kadehtivan menestystäsi.Saatat kantaa huolta siitä,minne uusi tiesi johtaa sinua ja toivot ehkä saavasi varmuuden onnistumisestasi."

"Olen täällä auttaakseni sinua nauttimaan tästä hetkestä ja uusista tavoitteistasi.Luota siihen,että jokainen hetki pitää huolen itsestään.Olet aina ollut Jumalan hyvässä huomassa ja tulet aina olemaan.Pyydä,niin autan sinua keskittymään juuri tähän hetkeen ja irtautumaan tavastasi murehtia turhaan.Näin voit nauttia lahjoista,joita elämä tuo tullessaan.Kiitollisuus on tärkeää juuri nyt,jotta mielialasi pysyisi korkealla." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 04 Syys 2010, 09:22

Hei Solara >>33>>
Nostaisitko minulle kortin?
KKK >33>>
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja saraswati » 05 Syys 2010, 09:41

Kiitos, Solara big>3luv
saraswati

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 08 Syys 2010, 13:38

Mantelinkukka kirjoitti:Hei Solara >>33>>
Nostaisitko minulle kortin?
KKK >33>>

hmmm...Solara, nostoa nostona taasen lähestyn. ;)
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Eulaalia » 09 Syys 2010, 15:20

Tervehdys aurinkoinen Solara >>33>> Nyt tarvitsen enkelien viestiä sydämen asioissani <333
Eulaalia

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu