Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.
Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna
Kirjoittaja Anu » 23 Syys 2010, 22:38
saraswati kirjoitti:Anu kirjoitti:Voitko nostaa minullekin, kiitos!
Anu
Sinulle nousi INTENSITY (The Knight of Fire). Kortin hahmo on ottanut nuolen muodon ja keskittää kaiken energiansa haluamaansa suuntaan. Värit ovat voimakkaita, paljon punaista, oranssia, keltaista, hieman vihreää ja sinistä.
"...moving with the single-pointed energy of one who knows precisely where he is going. He is moving so fast that he has become almost pure energy. The intensity represented by the Knight of Fire belongs to the vertical world of the present moment - a recognition that now is the only moment there is, and here is the only space.
When you act with the intensity of the Knight of Fire it is likely to create ripples in the waters around you. Some will feel uplifted and refreshed by your presence, others may feel threatened or annoyed. But the opinion of others matter little; nothing can hold you back right now."
Olen ehkä väärässä, mutta minulle tuli mieleen että kortti kertoo läheisyydestä olevasta ihmisestä, onko joku tulinen ritari hiljattain ilmestynyt elämääsi?
Joka tapauksessa luvassa on intensiivisiä kokemuksia.
Kiitos saraswati!

No, ei nyt suoranaisesti mikään
sellainen tulinen ritari, mutta erään kanssa pitäisi kyllä käydä asiat läpi..juu ymmärsin, kiitoksia!
T: Anu
-
Anu
-
Kirjoittaja Amar » 04 Loka 2010, 15:58
Tahtoisin saada tulkintaa tilanteeseeni! eli opintoihin...Kiitos ja kovasti!

-
Amar
-
Kirjoittaja selma » 06 Loka 2010, 15:32
hei,
saisinko minäkin kortin?
palasin tänään kotiin useamman viikon kuntoutuksesta ja haluaisin apuja takaisin arkeen paluuseen ja tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni.
kiitos

be the change you want to see in the world
-
selma
-
Kirjoittaja Minna » 06 Loka 2010, 18:06
Antaisikohan kortit minulle vinkkiä tasapainon löytämiseen elämässä? Kiitos jo etukäteen

Mielestä ei pääse ulos mielellään.
-
Minna
-
Kirjoittaja Warda » 08 Loka 2010, 20:32
Nostaisitko kortin minullekin? Tarvitsisin ohjausta sairauteni kanssa.
Elämä on nyt.
-
Warda
-
-
Hellu87
-
Kirjoittaja Warda » 11 Syys 2011, 22:17
Hei! Mitä kertoo minulle?
Elämä on nyt.
-
Warda