VASTAUKSIA SIELULTASI kortit

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VASTAUKSIA SIELULTASI kortit

ViestiKirjoittaja Solara » 26 Heinä 2010, 19:31

ikisielu, sinulle tuli

Elämä hymyilee sinulle,hymyile sinä takaisin ja ota onnesta kiinni.Olet ansainnut onnesi,joten älä sorru ajattelemaan,että se on kaikki katoavaista,sillä niin kauan kuin lapsenomaisesti uskot menestykseen,se myös pysyy luonasi.

Yksikin negatiivinen ajatus saa negatiivisen vyöryn aikaan,joten keskity sinä positiiviseen ajatteluun .Ihanilla ajatuksilla on myös sellainen piirre ,että ne palaavat ajattelijalleen moninkertaisina.Kierrätetään siis yhdessä positiivisuutta. <333
Solara

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 27 Heinä 2010, 11:00

Solara, nostaisitko minulle kortin tälle päivälle?
Siis sitten kun on sen aika ja onahan päivä huomennakin. hu<g hu<g
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja valokaari » 27 Heinä 2010, 11:57

Mielelläni ottaisin noston vastaan myös minä, kiitos!
>>33>>
valokaari

ViestiKirjoittaja Hanni » 27 Heinä 2010, 20:01

Minä kuulisin myös mitä kortit sanovat >>33>>
Hanni

ViestiKirjoittaja Solara » 27 Heinä 2010, 21:33

Mantelinkukka, sinulle tuli

Elämäsi on tasapainoista ja ihanaa,silti pelkäät,että kaikki hyvä otetaan sinulta pois,et koe olevasi onnen arvoinen.

Heitä kaikki moiset ajatukset romukoppaan,sillä itsehän olet oman onnesi seppä! Negatiivisilla odotuksilla ja ajatuksilla tuhoat itse onnesi,sillä se kertaantuu,mitä mielessäsi liikkuu.Nyt onnesta kiinni ja nauttimaan siitä! <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 27 Heinä 2010, 21:44

valokaari, sinulle tuli

Nyt on aika olla rohkea ja puhaltaa vastatuuleenkin.Älä missään nimessä luovuta ,vaan suuntaa päättäväisesti kohti päämäärää ,oli se sitten mikä tahansa .Rinta rottingille ja menoksi ,luota itseesi ja kykyihisi.

Maailmankaikkeus on sinun tavoitteisesi takana,se tietää ,että valitsemasi päämäärä on kaikkien parhaaksi.Se on myös oman henkisen kehityksesi kulminaatiokivi.Anna palaa! big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 27 Heinä 2010, 21:51

Hanni, sinulle tuli

Löydä itsestäsi seikkailija ! Olethan aina ollut kiinnostunut vieraista kulttuureista ja ihmisistä, joten nyt matkaa varaamaan,lähde yksin tai yhdessä.

Maailma ei tule luoksesi, vaan sinun on se itse valloitettava.Tiedäthän,että kaikki maailman kolkat ovat sinulle jo aikaisemmista elämistä tuttuja.Lähde palauttamaan mieleen sielun muistoja.Et tule katumaan,elämällä on sinulle yllätyksiä tarjolla. >33>>
Solara

ViestiKirjoittaja Aiu » 28 Heinä 2010, 16:17

ehtisitkö/voisitko minuakin heittää kortilla? ainakin sielu on nyt jollain tapaa elämässäni ns tapetilla big>3luv
Aiu

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 28 Heinä 2010, 17:54

Solara kirjoitti:Mantelinkukka, sinulle tuli

Elämäsi on tasapainoista ja ihanaa,silti pelkäät,että kaikki hyvä otetaan sinulta pois,et koe olevasi onnen arvoinen.

Heitä kaikki moiset ajatukset romukoppaan,sillä itsehän olet oman onnesi seppä! Negatiivisilla odotuksilla ja ajatuksilla tuhoat itse onnesi,sillä se kertaantuu,mitä mielessäsi liikkuu.Nyt onnesta kiinni ja nauttimaan siitä! <333

hu<g Kiitos Solara >33>> >33>> >>33>>
Niiinpä, ne postiiviset ilmavirtaukset, muistaa joka hetkessä. <333
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja suvituulia » 30 Heinä 2010, 17:20

Olisin kiitollinen viestistä, kun ehdit sellaisen nostaa >33>>
suvituulia

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu