VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja sirunen » 25 Kesä 2011, 16:16

Hei!

Kiitos Solara ja enkelit viestistä! Niin, jouduin tekemään liian nopeasti autokauppapäätöksen ja nyt sitten harmittaa, mutta ei voi mitään... Hyvää Juhannusta sinulle!
sirunen

ViestiKirjoittaja kiisumiisu78 » 20 Heinä 2011, 09:20

Hei!!!
Pyytäisin enkeleiden viestiä, tulee meidän perheeseen vielä lapsia? big>3luv
kiisumiisu78

ViestiKirjoittaja Solara » 21 Heinä 2011, 16:56

kiisumiisu78,sinulle tuli SERAFINA

"Olen perheiden suojelusekeli.Onnellinen muutos tai perheenlisäys on tulossa perhepiiriisi"

Lisäviesti: "Rukouksesi perheestä on kuultu ja minut on lähetetty suojelemaan sinua ja vastaamaan rukouksiisi.Olen täällä kertoakseni sinulle ihanasta muutoksesta,joka on tulossa perhepiiriisi.Juuri nyt valmistaudut ja sopeudut tähän muutokseen.Saatat tuntea olosi sekavaksi ja hämmentyneeksi ,mutta voit olla varma,että se kuuluu yksinkertaisesti siirtymävaiheeseen."

"Opastan sinua tämän ajanjakson lävitse ja tuen sinua ,jos kohtaat vaikeuksia.Koettelemukset synnyttävät rehellistä ja avointa keskustelua.Totuus ja vilpittömyys on aina puhdistavaa.Pyri ymmärtämään tunteitasi ja tavoitteitasi syvemmällä tasolla,niin voit myös aidosti antaa itsestäsi enemmän muille.Kun tämä myllerrys on tehnyt tehtävänsä,myrsky tyyntyy ja taivas kirkastuu.Perhepiiriisi tuleva onnellinen muutos tai perheenlisäys on tarkoitettu tapahtuvaksi.Luovuta tilanne Jumalan käsiin ja salli meidän toimia henkisenä perheenäsi.Me autamme ja suojelemme sinua.Olet meille hyvin rakas!" <333
Solara

ViestiKirjoittaja kiisumiisu78 » 24 Heinä 2011, 13:31

Hei!

Kiitos Solara!!!!

big>3luv
kiisumiisu78

ViestiKirjoittaja Ullis » 25 Heinä 2011, 21:10

Hei Solara!
Voisinko saada viestiä vaikeaan elämäntilanteeseeni.
Kiitos hu<g
Ullis
Ullis

ViestiKirjoittaja Manson » 01 Elo 2011, 16:21

Hei

Saisinko kortin enkeleiltä, liittyen työ ja rahatilanteeseen?
Kiitokset jo etukäteen.. >>33>>
sopivasti sekaisin ;)
Manson

ViestiKirjoittaja Solara » 28 Elo 2011, 13:27

Anteeksi Ullis,olet joutunut odottamaan vastausta näin kauan. <333

Sinulle tuli AZURE

"Toivomasi ratkaisu on lähellä.Ole kärsivällinen ja luottavainen,äläkä yritä pakottaa sitä tapahtumaan."

Lisäviesti: "Toiveesi tulee toteutumaan pian.Taivaallinen ajoitus vaatii kuitenkin vielä kärsivällistä odottamista ja myönteistä asennetta.Pyydä apuani ,jotta pysyisit luottavaisena etkä vajoaisi kielteisyyteen.Saat vastaukset rukouksiisi nopeammin,kun uskot niiden toteutuvan väistämättä.Epäilykset ja huolet siitä,miten rukouksiisi vastataan ,puolestaan hidastavat toiveidesi toteutumista.Voit luottaa siihen ,että Jumala viisaudessaan tietää sinua paremmin,miten asiat järjestyvät."

"Vaikka olisit hädissäsi ja haluaisit saada vastaukset rukouksiisi nopeammin,muista,että me enkelit teemme lakkaamatta töitä kulissien takana auttaaksemme sinua.Antaudu mielessäsi elämän virtaan ja luovuta tilanne Jumalan ja enkeleiden haltuun.Mitä vakaampaa uskosi on, sitä helpompi meidän on auttaa sinua." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 28 Elo 2011, 13:37

Anteeksi Manson, olet joutunut odottamaan vastausta kauan. <333

Sinulle tuli FIONA

"Olet pyytänyt apua enkeleiltä, joten ole avoin vastaanottamaan heidän opastuksensa.Sinä ansaitset enkelten tuen!"

Lisäviesti: "Olen iloinen,että olet pyytänyt apua Jumalalta ja enkeleiltä.Minä puolestani pyydän,että ottaisit apumme vastaan.Toisinaan näen sinun kamppailevan tilanteissa,jotka voisivat ratketa helpostikin,jos vain antaisit minulle merkin - rukouksen tai avunpyynnön - niin että voisin osallistua tilanteen ratkaisemiseen."

"Kun pyydät apuani,autan sinua mielelläni.Aiemmin olet estänyt minua toimimasta.Olet joko uskonut ,ettet ansaitse tukeani tai että tarvittavien elämänmuutosten tekeminen olisi liian pelottavaa.Ota nyt apuni vastaan ja muista ,että olen täällä helpottaakseni oloasi.Sinun on vain luotettava ohjaukseeni."

"Kiinnitä huomiota toistuviin ja voimakkaisiin mielikuviin,joita saat ajatusten,tunteiden tai näkyjen kautta.Se on Jumalan tapa viestiä minun kauttani sinulle.Me emme anna sinun epäonnistua.Kun seuraat opetustamme, sinulla on enkelten täysi tuki puolellasi." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Hellu87 » 04 Syys 2011, 18:12

saisko kortin
Hellu87

ViestiKirjoittaja kiisumiisu78 » 07 Syys 2011, 13:28

Solara kiltti, nostatko minullekin kortin,

Haluan tietää onko mahdollisuus että saan isomman asunnon ja tuleeko see pian.

Kiitos big>3luv
kiisumiisu78

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu