"Olosuhteet eivät ole suotuisat juuri nyt.Odota ja tutkiskele rauhassa vaihtoehtoja.pyydä enkeleitä auttamaan ja opastamaan sinua."
Lisäviesti:"Olet kysynyt neuvoa enkeleiltä ,sillä sydämessäsi tiedät,että kaikki ei ole kohdallaan.Olen täällä auttaakseni sinua luottamaan sydämesi ääneen .Vaikka vaikuttaisi kovin romanttiselta antautua sokeasti tähän tilanteeseen,sinua kehoitetaan olemaan varovainen.Koska olen yksi suojelusenkeleistäsi,tärkein tehtäväni on huolehtia,että olet onnellinen elämässäsi.Tilanne tällaisenaan ei tuo sinulle etsimääsi onnea."
"On olemassa muitakin vaihtoehtoja ja yksi niistä on odottaa.Aika voi toda sinulle uuden näkökulman ,koska saat joko enemmän tietoa tilanteesta tai elämääsi ilmaantuu jotain parempaa.Toinen vaihtoehto on tietysti edetä nykyisessä tilanteessa.Olet täysin vapaa tekemään niin kuin haluat.Voit luottaa siihen ,että pysyn kanssasi.kuunteletpa varoitustani tai et. Jos kuitenkin joudut tilanteeseen ,jossa tarvitset apua,tuen sinua pyyteettömältä rakkaudellani.Aina kun kuuntelet minua - kuten aina silloinkin ,kun jätät viestini huomiotta - kasvat ja opit lisää.