VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Solara » 19 Touko 2011, 14:43

Eulaalia, sinulle tuli DESIREE

"Olosuhteet eivät ole suotuisat juuri nyt.Odota ja tutkiskele rauhassa vaihtoehtoja.pyydä enkeleitä auttamaan ja opastamaan sinua."

Lisäviesti:"Olet kysynyt neuvoa enkeleiltä ,sillä sydämessäsi tiedät,että kaikki ei ole kohdallaan.Olen täällä auttaakseni sinua luottamaan sydämesi ääneen .Vaikka vaikuttaisi kovin romanttiselta antautua sokeasti tähän tilanteeseen,sinua kehoitetaan olemaan varovainen.Koska olen yksi suojelusenkeleistäsi,tärkein tehtäväni on huolehtia,että olet onnellinen elämässäsi.Tilanne tällaisenaan ei tuo sinulle etsimääsi onnea."

"On olemassa muitakin vaihtoehtoja ja yksi niistä on odottaa.Aika voi toda sinulle uuden näkökulman ,koska saat joko enemmän tietoa tilanteesta tai elämääsi ilmaantuu jotain parempaa.Toinen vaihtoehto on tietysti edetä nykyisessä tilanteessa.Olet täysin vapaa tekemään niin kuin haluat.Voit luottaa siihen ,että pysyn kanssasi.kuunteletpa varoitustani tai et. Jos kuitenkin joudut tilanteeseen ,jossa tarvitset apua,tuen sinua pyyteettömältä rakkaudellani.Aina kun kuuntelet minua - kuten aina silloinkin ,kun jätät viestini huomiotta - kasvat ja opit lisää. <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 19 Touko 2011, 14:55

pixie, sinulle tuli FIONA

"Olet pyytänyt apua enkeleiltä ,joten ole avoin vastaanottamaan heidän opastuksensa.Sinä ansaitset enkelten tuen!"
Lisäviesti: "Olen iloinen,että olet pyytänyt apua Jumalalta ja enkeleiltä.Minä puolestani pyydän,että ottaisit apumme vastaan.Toisinaan näen sinun kamppailevan tilanteissa,jotka voisivat ratketa helpostikin,jos vain antaisit minun auttaa.Odotan ,että antaisit minulle merkin - rukouksen tai avunpyynnön - niin että voisin osallistua tilanteen ratkaisemiseen."
Kun pyydät apuani,autan sinua mielelläni.Aiemmin olet estänyt minua toimimasta.Olet joko uskonut ettet ansaitse tukeani tai että tarvittavien elämänmuutosten tekeminen olisi liian pelottavaa.Ota nyt apuni vastaan ja muista,että olen täällä helpottaakseni oloasi.Sinun on vain luotettava ohjaukseeni."
Kiinnitä huomiota toistuviin ja voimakkaisiin mielikuviin,joita saat ajatusten,tunteiden tai näkyjenkautta.Se on Jumalan tapa viestiä minun kauttani sinulle.Me emme anna sinun epäonnistua.Kun seuraat opastustamme,sinulla on enkelten täysi tuki puolellasi." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 19 Touko 2011, 15:07

kiisumiisu, sinulle tuli FRANCESCA

"Mitä haluat ja toivot juuri nyt? Kun näet toiveesi elävinä mielessäsi,ne käyvät toteen.Kielteinen asenne estää unelmiesi toteutumista."

Lisäviesti: "Olet kysynyt Jumalalta ja enkeleiltä: Mitä tekisin seuraavaksi? Me olemme kuitenkin odottaneet ,että teet päätöksen itse! Tämän vuoksi olet tuntenut olevasi jumissa viime aikoina.Olet tässä tilanteessa ,koska pelkäät tekeväsi väärän päätöksen-Me voimme auttaa sinua päätöksenteossa,mutta lopulta elämäsi seuraava vaihe on omissa käsissäsi.Tätä lukua elämässäsi ei ole käsikirjoitettu."
"Toiveesi ja halusi ovat kuin maalaus ,jonka luot itse elämäsi kankaalle.Sinun tulee taiteilijan tavoin päättää ,mihin teemaan keskityt,mikä maalauksesasi on taustalla ja mikä etualalla.Varaa itsellesi aikaa meditoida,rukoilla ja pohtia rauhassa tätä tärkeää päätöstä.Ole luova,äläkä tingi tavoitteestasi.Muista kuitenkin,jos et tee päätöstä,se on sama kuin päättäisit ,että kaikki pysyy ennallaan." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 19 Touko 2011, 15:17

Ambrel,sinulle tuli AZURE

"Toivomasi ratkaisu on lähellä.Ole kärsivällinen ja luottavainen,äläkä yritä pakottaa sitä tapahtumaan."

Lisäviesti: "Toiveesi tulee toteutumaan pian.Taivaallinen ajoitus vaatii kuitenkin vielä kärsivällistä odottamista ja myönteistä asennetta.Pyydä apuani,jotta pysyisit luottavaisena etkä vajoaisi kielteisyyteen.Saat vastaukset rukouksiisi nopeammin,kun uskot niiden toteutuvan väistämättä.Epäilykset ja huolet siitä,miten rukouksiisi vastataan,puolestaan hidastavat toiveidesi toteutumista.Voit luottaa siihen,että Jumala viisaudessaan tietää sinua paremmin,miten asiat järjestyvät."
"Vaikka olisit hädeissäsi ja haluaisit saada vastaukset nopeammin,muista ,että me enkelit teemme lakkaamatta töitä kulissien takana auttaaksemme sinua.Antaudu mielessäsi elämän virtaan ja luovuta tilanne Jumalan ja enkeleiden haltuun.Mitä vakaampaa uskosi on,sitä helpompi meidän on auttaa sinua." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Eulaalia » 19 Touko 2011, 15:26

<333 Aika jännä tuo sydämen ääni. Minua muistutetaan siitä usein.

Kiitos big>3luv
Eulaalia

ViestiKirjoittaja pixie » 10 Kesä 2011, 23:41

Kiitos Solara >>33>>
pixie

ViestiKirjoittaja halda » 19 Kesä 2011, 21:08

Jos vielä nostelet niin nostaisitko minullekin? ;) Päänvaivana tulevaisuus ja ihmissuhdeasiat.. Enkeleiden puheenvuoroa odotellen. Kiitos >>33>>
halda

ViestiKirjoittaja sirunen » 20 Kesä 2011, 09:05

Hei!

Pyytäisin enkeleiden viestiä tekemääni autokauppa-asiaan, kun minulle iski jälkikäteen hirveä pettymys ja tunne, ettei kaikki mennytkään parhaalla mahdollisella tavalla. Se asia vaivaa hirveästi. Olisin voinut toimia toisin, mutta en tehnyt niin jne.
sirunen

ViestiKirjoittaja Solara » 23 Kesä 2011, 19:35

halda,sinulle tuli FRANCESCA

"Mitä haluat ja toivot juuri nyt?Kun näet toiveesi elävinä mielessäsi,ne käyvät toteen.Kielteinen asenne estää unelmiesi toteutumista."

Lisäviesti:"Olet kysynyt Jumalalta ja enkeleiltä : Mitä tekisin seuraavaksi? Me olemme kuitenkin odottaneet ,että teet päätöksen itse! Tämän vuoksi olet tuntenut olevasi jumissa viime aikoina.Olet tässä tilanteessa ,koska pelkäät tekeväsi väärän päätöksen.Me voimme auttaa sinua päätöksenteossa,mutta lopulta elämäsi seuraava vaihe on omissa käsissäsi.Tätä lukua elämässäsi ei ole käsikirjoitettu."
"Toiveesi ja halusi ovat kuin maalaus,jonka luot itse elämäsi kankaalle.Sinun tulee taiteilijan tavoin päättää,mihin teemaan keskityt,mikä maalauksessasi on taustalla ja mikä etualalla.Varaa itsellesi aikaa meditoida,rukoilla ja pohtia rauhassa tätä tärkeää päätöstä.Muista kuitenkin: jos et tee päätöstä,se on sama kuin päättäisit,että kaikki pysyy ennallaan." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 23 Kesä 2011, 19:49

sirunen,sinulle tuli MERLINA

"Olet hämmentynyt ja sinun on vaikea päättää mitä tehdä.Hanki lisää tietoa tai etsi asiantuntijan apua ennen kuin teet päätöksen."

Lisäviesti: "Olet tuntenut olevasi umpikujassa ja punnitset jatkuvasti mielessäsi eri vaihtoehtoja.Rakas ystävä,päättämättömyys on uuvuttavaa! Olet hämmentynyt ,sillä et tiedä tarpeeksi tilanteesta voidaksesi tehdä tietoisen päätöksen.Vaihtoehdot näyttävät nyt hyvin samankaltaisilta,mutta kun tutkistelet asiaa tarkemmin,päätöksesi selkiytyy."
"Aloita pyytämällä Jumalaa ja enkeleitä välittämään sinulle lisää tietoa uniesi kautta.Kuulostele myös tunteitasi ja sitä,mihin ne ohjaavat sinua.Kuvittele mielessäsi tekeväsi päätös ja syvenny siihen,miltä sinusta tuntuu ja miten kehosi reagoi,kun kokeilet eri vaihtoehtoja.Kaikki ei ole hyvin,jos lihaksesi jännittyvät ja leukapielesi kiristyvät päätöstä ajatellessasi.Jos sen sijaan sydämesi sykkii ilosta,olet varmasti oikealla polulla.Ennen kuin teet päätöksen,pyydä neuvoa viisailta ystäviltä ja opettajilta,joiden kokemukseen ja intuitioon luotat." <333
Solara

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu