Mitä kiviä omistatte?

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja valokaari » 25 Heinä 2010, 14:30

Tietääkö kukaan ihan fyysisiä kauppoja missä kiviä ja kristalleita myydään, ei haittaa jos on etelä-suomessa? Haluaisin mielelläni paikan päälle katsomaan ja kuulemaan niistä ja niiden vaikutuksista. Kiitos jo etukäteen!
valokaari
 
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Heinä 2010, 16:41

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja maikkula » 30 Elo 2010, 18:00

Toivottavasti olet saanut jo kivikauppojen osoitteita. Olen ymmärtänyt, että liikkeitten nimiä ei voi tänne kirjoittaa tiedoksi toisille. Mutta jos googletat vaikka sanalla "tiikerinsilmä", niin kaipaamasi tiedot löytyy.

Onnea tälle tutkimusmatkallesi!
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja Hurlum » 08 Syys 2010, 05:45

Vaeltaja kirjoitti:Tietääkseni kivet pitäisi puhdistaa ennen käyttöä jollain energialla?


mä oon yleensä käyttänyt merisuolaa kristallien puhdistukseen. ja tietenkin sitt yrittänyt olla sellaisessa mielentilassa, että energiani eivät ainakaan häiritse. Suolassa olen antanut kristallit olla yön yli yleensä. en muista mistä olen lukennut tuon tapan alkuperin, luultavasti jostain yahoo-ryhmästä...

mennäkseen siihen alkuperäiseen kysymykseen, niin omistan muutamia kristalleja ihan kristalleina vaan, ja niitä saatan käyttää loitsuissa keskittymispisteinä - mutta sen teen aika harvoin. joskus jos tarten jotain, esim keskittymistä, saatan ottaa sopivan kiven käteen/taskuun. Ongelmani on vaan se että harvemmin muistan ulkoa jokaisen kiven tarkoitus, pitäis laatia oma muistilista jonnekin... ja nyt suurimman osa mun kristalleista on niin täynnä eri energioita, että pitäis puhdistaa niitä.. kunhan saan aikaiseksi...

sitten omistan muutaman kristallikorun, niistä käytössä just nyt mul on mun ruusunkvartsi "rakkauden opettaja" kaulakoru. Haluaisin myös onyxkorun käyttöön, mutta kun ostin sormuksen onyxista, niin en vaan osannut käyttää sitä... pitäis ehkä katsoa jos löytäisin rannekkeen, tai kaulakorun - en ehkä tarte ruusunkvartsin apua enää, mutta onyxin energiat auttais opiskeluissa, jos muistan oikein.
Avatar
Hurlum
 
Viestit: 38
Liittynyt: 05 Syys 2010, 11:59
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja Hurlum » 10 Syys 2010, 06:16

ostin eilen onyx-rannekorun ja karneol-riipuksen. karneoliriipuksen laitoin mun pentagramin taakse, kun siinä on tilaa riipukselle, mulla vaan ei oo ollut sellaista. olisin halunnut muitakin kristalleja, olisin voinut ostaa vaikka mitä.. mutta piti nyt vähän ees ajatella rahatilannetta.
Avatar
Hurlum
 
Viestit: 38
Liittynyt: 05 Syys 2010, 11:59
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 05 Loka 2010, 11:59

Eräästä hopeapajasta löysin haukansilmän, vuorikristallin, tiikerinsilmän, lapis latsulin, ametistin ja ruusukvartsin. Edellämainitut ovat aika pieniä sekä rumpuhiottuja vuorikristallia lukuunottamatta. Ruusukvartsia löytyy myös isompi raakapala jonka sain maailman aarteet lehdestä :D Oli pakko ottaa lehti kun näin muutaman euron hintaan kaupassa, mukaan tuli myös raakapala pyriittiä (tosin lahjoitin sen eräälle jonka ajattelen tarvitsevan sitä enemmän). Omistan myös tiikerinsilmästä hiotun sormuksen. Tyttöystäväni yllätti minut ostamalla lahjaksi suitsuke-alustan jota ihailin (myös samaisessa hopeapajassa), siitä löytyy kuukiveä sekä vuorikristallia.

Siinäpäs ne. Seuraavaksi ohjelmassa puhdistaa kivet lähde- tai sadevedessä, jonka jälkeen kuulostella ja ystävystyä, ja sitten vielä "ohjelmointi". Näistä pitää vielä ottaa selvää mitä käyttää mihinkin ja miten ohjelmoida mikäkin, olisiko ihmisillä neuvoja tai/ja vinkkejä polkunsa alkupäätä tassuttelevalle tallaajalle? big>3luv
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Avatar
Karhunsydän
 
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Elo 2010, 22:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja kukkis » 20 Loka 2010, 18:36

Mä olen kivet puhdistanu violetillä liekillä ja sitten vaan siunannu ne omaan käyttööni korkeimmaksi parhaakseni.
Kaippa niitä voi ohjelmoida vaikka sen kiven omaavaa energiaa auttamaan elämässään sillä tavalla kuin parhaaksi on.
Mulla on kiviä kymmenittäis ja kaikki rakkaita ja lisää on tilattu nettishoppailun avulla.Ostelen myös paikallisesta inkkarikaupasta jos joku sattuu vetämään puoleensa.
kukkis
 
Viestit: 65
Liittynyt: 21 Syys 2010, 16:00

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Marras 2010, 23:40

Vaeltaja kirjoitti:Tietääkseni kivet pitäisi puhdistaa ennen käyttöä jollain energialla?


Toki. hyvä olisi tehdä energeettinen puhdistus kiville.

Omat uusimmat hankinnat ovat mahonkiobsidiaani ja tsharoiitti. Molemmissa kivissä on ytyä reilusti.

Aikaisempia on sitten vaikka mitä ja kaikkia en välttämättä edes muista, mitä ovat.

:)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja mattimaa » 13 Marras 2010, 20:15

Olen alkanut vasta keräilemään aktiivisesti erilaisia kiviä, joten niitä löytyy vasta alle kymmenen. Isoin niistä on iso vuorikide (vuorikristalli), muut ovat käteen sopivia pikkukiviä. Seuraavat hankinnat ovat varmaankin sitten Minä Olen-messuilta. Jospa sieltä löytyisi jotain mukaan...
mattimaa
 
Viestit: 1
Liittynyt: 31 Elo 2010, 07:16

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja MariIvoaEleia » 13 Marras 2010, 21:07

Kivet! >33>>

Miulla on energiakivinä käytössä ihanainen ametisti-möykky, amatsoniittia palloksi hiottuna ja lohkareena, spektroliittia kivenä ja riipuksena - samoin miehellä - vuorikristalli, ruusukvartsi, sodaliitti... ja iso akaatti latauskivenä. >>33>> Kaikki ovat energioilla tankattuja ja suurin osa chakrojen kohdilla patjan alla.
Avatar
MariIvoaEleia
 
Viestit: 38
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 17:42

Re: Mitä kiviä omistatte?

ViestiKirjoittaja Satori » 27 Marras 2010, 20:11

Mulla pyörii kiviä nurkissa ja käytössä pilvin pimein. Vuorikristallia, savukvartsia, lumikvartsia, pyriittiä, jaspiksia, tiikerinsilmää, akaattia, karneolia, helmiä, korallia, hematiittia, laavakiveä, raakapaloja turmaliinia, opaakkia rubiinia, topaasia, en edes muista mitä kaikkea. Sieltä ne huutelee, kun on tarvis jollekin.

Viimeisin löytö oli astrofylliitti eli tähtilehti. Se vaati päästä kaupasta mukaan, vaikken tiennyt sille nimeäkään. Sain mukaani lappusen, jossa kerrottiin kiven ominaisuuksista. Täytyy sanoa, että osui ja upposi kertalaakista.
Osaako joku kertoa kivien värähtelyluvuista? Monisteessa mainittiin astrofylliitin värähtelyluvun olevan 9. Mistään muista kivistä en ole tuollaista tietoa löytänyt.
Satori
 
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Marras 2010, 11:53

EdellinenSeuraava

Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron