Enkelikokemuksia

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja macymouse » 21 Syys 2010, 23:23

Avasin oveni tänä iltana enkelivierailulle >>33>>

RubyRedDragon kirjoitti:-kenelle voisin muka ehdottaa enkelivierailua eteenpäin- tunnenko siihen suuntaan kallellaan olevaa ihmistä vai saanko vaan naurut niskaan?

Itselläni ei ollut montaa henkilöä joilta kysyä, kaksi kieltäytyi syystä tai toisesta, yksi ei vastannut mitään. Päädyin lähettämään enkelit vierailun jälkeen sellaisille ihmisille, joiden itse näen/tiedän olevan enkeleiden siunauksen ja avun tarpeessa. Eiväthän enkelit kuitenkaan väkisin mene kenenkään sellaisen luokse, joka heitä ei halua vastaanottaa - ja jos minun ajattelemani henkilö ei vastaanota, uskoisin että he löytävät itse tien tarvitsijan luokse >>33>>

RubyRedDragon kirjoitti:-apua, mitä jos meille tuleekin jotain ihan muita tyyppejä joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä?(luin tässä ketjussa olevaa varoitusta)
-voinko lähettää näitä eteenpäin, jos itse epäilen tulokkaiden hyvää tahtoa?

Itse pohdin aivan samaa ja päätin vain luottaa vaistooni. Vaistoni sai minut avaamaan oven, enkä tuntenut mitään uhkaavaa lähistöllä. Kissatkin hyörivät jaloissani koko ajan ja tulivat kanssani sisälle. Kutsuin enkelit sisälle jotakuinkin näin "kaikkein korkeimman, puhtaimman valon ja rakkauden enkelit, olette tervetulleita vierailullenne, xxx:n lähettämänä minun luokseni".

>33>> >33>> >33>>
Avatar
macymouse
 
Viestit: 88
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 15:08

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja RubyRedDragon » 22 Syys 2010, 06:59

Enkelit ovat täällä >>33>> Kyllä jo kynttilä ja valkea kukka tuovat iloa ja muistuttavat hyvistä asioista elämässä, vaikken enkeleitä näekään. Vielä. Ymmärrän, että en vaan uskalla. Maanantaina, jolloin enkelit saapuivat, nukahdin jo ennen heidän saapumisaikaansa ja nukuin 11 tuntia. Onneksi siellä puolella ei ole aikaa samalla lailla kuin me sitä koemme. Kutsuin heidät sisään vasta aamulla, hiukan nolona kyllä :mrgreen: Koen vahvasti, että he auttavat minua vapautumaan pelosta, joka on toiveeni toteutumisen tiellä. Ymmärrän pelon, ja alan kyllästyä siihen. Aion siis syleillä sitä matkatoverina, ja siinä he ovat minua auttamassa. Jos uskaltaisin, saattaisin nähdä pelkoni ulkoistettuna kammorääsyläisenä, mutta hui sentään ;-D mieluummin olen vielä katsomatta sitä.

Eilen illalla tunsin pientä puhaltelua otsallani ennen nukahtamistani. Enkelithän siellä, ystävällisinä. Kokemukseni ei siis ole kuplivaa iloa, muttei lamauttavaa kauhuakaan :mrgreen: pelkoani vaan tässä käsittelen, vähän autettuna. Se oli yksi toiveistani- tai ehkä jokainen niistä :D

Yritän olla tarjoamatta neuvoja, kun en kuitenkaan mitään ymmärrä. Tämä on minun kokemukseni. Rakkautta ja valoa teille >33>> >33>> >33>> ... ja minulle hu<g
RubyRedDragon
 
Viestit: 40
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 14:36

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Maisa » 01 Loka 2010, 13:26

Minulla kävi enkeleitä vierailulla. LOISTAVA kokemus. Puhdistusreaktioita kyllä oli, mutta sain mm. hyviä neuvoja ja VIRTAA. Suosittelen kaikille.
Nämä kutsu- tervetulo- ja lähtörituaalithan ovat ihan ihmismieltä varten. - Että tosiaan joskus pysähtyisimme fundeeraamaan elämää
Ei olla niin paranoidisia. "Pimeys" tulee luoksemme vain jos se valon vuoksi on tarpeen. - Ollaan mieluummin pronoidisia <333

Pronoia on vastalääke paranoialle. Se on ymmärrys Maailmankaikkeuden perustavanlaatuisesta ystävällismielisyydestä. Se on harjoitusohjelma, jossa valmennat aistisi ja älysi huomaamaan että elämä antaa sinulle aina juuri sitä mitä haluat, juuri silloin kun haluat.

Hypoteesi: Paha on tylsää. Kyynisyys on idioottimaista. Pelko on paha tapa. Epätoivo on laiskuutta. Riemu on kiehtovaa. Rakkaus on sankarillisen nerokkuuden teko. Nautinto on meidän syntymäoikeutemme.

Toimintatapa: Toimi kuin maailmankaikkeus olisi ihme joka on luotu sinua viihdyttämään ja valaisemaan. Oleta että salaiset avustajat työskentelevät kulissien takana auttaen sinua muuttumaan siksi suurenmoiseksi mestariteokseksi jollaiseksi synnyit. Liity salaliittoon kylvääksesi siunauksiasi koko luomakunnalle.
(lähde: Akanvakka-sivusto)
hu<g >33>> <333 >>33>> big>3luv
Maisa
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 09:48

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Pompula » 25 Loka 2010, 09:08

Minulla on parhaillaan enkelivierailu käynnissä, tulivat lauantai iltana meille.

Kun avatun oven edessä toivotin heidät tervetulleiksi, tunsin selkeästi että jotain tuli sisään. Se oli vähän kuin viileä tuulenväre mutta ei kuitenkaan se, tämä oli erilainen. Ja kun menin sohvalle telkkaria katsomaan, alkoivat shakrat yht'äkkiä pyöriä ja kihistä ihan vimmatusti ja niin sitten annoin enkelien hoitaa minua. Tuntemukset olivat hyvin voimakkaita, ja energian virtaus todella vahvaa. Minun piti maadottaa itseni juurilla kesken kaiken kun tuntuu että ala pyörimään taas ympäriympäri >33>> :D Oli aivan mahtava kokemus ! <333 Ja kissamme todellakin rakastivat tuota hoitohetkeä ja tulivat puskemaan ja kehräämään siihen ympärille ihan onskuna big>3luv Kun esim. kolmatta silmääni hoidettiin, näin "sieluni silmin" edessäni jonkinmoisen riipuksen, kristallisen tähtimäisen ja sisältä tumman punaisen ja se värisi ja väreili ja värähteli jotain (voimaa ?) minuun, kolmannen silmäni kohdalle.
Ja eilen illalla sain hoitoa uudestaan, nyt tuntemukset eivät olleet yhtä vahvoja mutta vahvoja kuitenkin.

Mutta, viime yönä nukuin sitten todella huonosti. En tiedä johtuiko se siitä että tavoistani poiketen oli "pakko" nukkua päikkärit päivällä koska väsähdin jotenkin kesken päivän. Sateisella hämärällä kelillä minulle joskus käy niin ja näin muuten niiiin megahämärää unta ettei tosikaan, istuin siinä (jo edesmeneen) presidentti Kekkosen kanssa mopon kyydissä !! :lol: Mitähän se lienee sitten tarkoittikaan ? Hoksaisiko joku teistä ? :lol: ) Ja lisäksi unessani heräsin siihen että tyttäreni tuli kertomaan että mieheni sisaren tilanteen raportti oli nyt tullut, että minu npiti herätä kuulemaan se... En tiedä mieheni sisarella oikeasti olevan mitään "tilannetta" enkä mistään "raportista" tiedä mitään mutta tuollaiseen kohtaan unessa siis heräsin, vain huomatakseni että se herätyskin oli ollut unta !!! :?

Kun sitten tosiaan viime yönä menin varsinaisille unille, niin uni ei tullut millään ja kun nukahdin, uneni oli hirmuisen pätkittäistä ja sekavaa ja heräsin todella väsyneenä nyt aamulla. Vanha ristiselkä kremppani alkoi myös vaivata (en tiedä kyllä miksi, mitään ihmeellistä en ole tehnyt tai satuttanut sitä tms) ja koipeni myös puutui yöllä siksi moneen kertaan ja kipuili...sekin valvotti.

Kuitenkin uskon, että tämä olisi enemmänkin ehkä puhdistusreaktiota kuin muuta? Koko ajan minulla on ollut sellainen tyynen rauhallinen todella tyytyväisen lämmin onnellinen olo, enkä siksi usko tässä olevan mitään pahaa tai ilkeää. Tosin nyt väsyttää, mutta noin muuten olo on ollut todella hyvä ja hymyileväinen.

Kuulostaako tämä teistä oikealta päätelmältä ? Mitä teille tulee tästä mieleen ?
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja viola » 20 Marras 2010, 13:30

Olen vasta ihan henkisen kasvuni alkutaipaleella ja suuri osa näistä asioista on minulle uusia, mutta luottamukseni on vahva (ja no.. kärsivällisyyteni n.5-vuotiaan tasolla... :roll: ) Jotenkin olen viime aikoina ajautunut tänne foorumille uudestaan ja uudestaan, ja muutama viikko sitten enkelikokemuksia lueskellessani tuli sellainen olo, että nyt täytyy avata ulko-ovi ja toivottaa enkelit tervetulleiksi. Sen jälkeen olen iltaisin ennen nukahtamista nähnyt valkeita välähdyksiä tai väreilyä suljettujen silmäluomien alla, ja se tuntuu jotenkin lohduttavalta.. Viime viikolla istuin keittiön pöydän ääressä uppoutuneena näiden enkelitarinoiden rauhaan ja levolliseen maailmaan, kun huomioni kiinnittyi ikkunasta tulevaan valoon. Paksujen harmaiden pilvien välissä oli sydämen muotoinen aukko >>33>> Sydän on näyttäytynyt minulle toistuvasti viime kuukausina, milloin lenkkipolulla kiven, milloin kaarnanpalan muodossa. Kylläpä sykähdytti!

Sain toimia ihmisenkelinä alaiselleni, joka suri omaisen poismenoa ja oli tiedostamattaan muutenkin uupunut ja ahdistunut. Näin hänen tilansa ja ehdotin lääkärikäyntiä (olen itse läpikäynyt vakavan työuupumuksen, joten osasin tulkita tilannetta). Työntekijä oli yllättynyt ja hämillään, mutta lupasi mennä heti seuraavana päivänä. Heti tämän jälkeen minulle tuli kauttaaltaan kylmä ja tuntui kun joku suurempi olisi halannut minua, olin ihan kananlihalla (mukavalla tavalla). Alaiseni soitti muutaman päivän päästä ja kiitti avusta, ei ollut itse tajunnut tilannettaan. Nyt hän saa apua ja aikalisän, jonka tarpeessa oli. Tuli jotenkin sellainen olo, että joku muukin kävi minua kiittämässä..?
Jätä ikkuna auki, jos haluat tuntea sateen tuoksun.
viola
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Marras 2010, 12:07
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Pompula » 20 Marras 2010, 15:46

Viola big>3luv

Minä uskon että enkelit ovat meitä lähellä aina. Välillä heidän läsnäolonsa on helppoa huomata, niinkuin nuo saamasi sydänmerkit <333 ja joskus siinä että ehkä osaa olla juuri niinkuin sinä, enkelinä maanpäällä toiselle kanssaihmiselle <333
Ihanaa viola big>3luv *halii*
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja zattiz » 20 Marras 2010, 21:30

kerronpa oman ajatukseni kun se pompsahti mieleen: kuka tahansa voi koska tahansa kutsua enkeleitä kylään, ei siihen tarvita ketjukirjettä :) en halua sen enempää lietsoa paranoiaa aihetta kohtaan, ehkä tuossa on ihan hyvä ajatus taustalla, mutta eipä se kai mahdotontakaan ole että jotkut vähemmän kivat olennot saattaisivat yrittää hyötyä tuollaisista "avoimista ovista". siksipä onkin hyvä muistaa nimenomaan vaikkapa siinä ovea avatessa vielä kertoa että ketkä ovat tervetulleita ja ketkä eivät. nuo ikävemmät kaverit saattavat yrittää aina kaikennäköistä, mutta ei niillä ole mitään todellista valtaa ellei niille sitä anna.
zattiz
 
Viestit: 24
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 20:18

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Pompula » 20 Marras 2010, 23:11

Selkeästi ainakin minun "tulokkaani" olivat hyvällä asialla big>3luv Ja tokikin siinä heitä sisään kutsuessa oli tietyt rimpsut mitä sanotaan, mutta sama kait tuo mitä sanoja käyttää jos/kun sisältäö on sama eli hyvä tyypit tervetuloa, muut ei ole..

Tuo oli zattiz hyvä huomio. Itse toki teen sitä muutenkin tietyissä tilanteissa eli kerron, että ainoastaan " hyvät tyypit" saavat minua lähestyä (saatan käyttää esimerkiksi ilmaisua vain Korkeimman Kirkkaimman valon kautta tulevat henget ovat tervetulleita tms jotain määrettä), enkä ole muihin törmännytkään. Joskus jos tulee epämääräinen olo, niin kieltäydyn ja sanon että mene pois et ole tervetullut tai toistan uudelleen tuon alun määrittelyn tms.
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja etsijä » 20 Joulu 2010, 23:15

Oikein mielenkiintoisia juttuja. Kiitos niistä. Jonkun verran olen lueskellut nykyään niin paljon mediassa olleista enkelijutuista ja vaikka olen yrittänyt tavoittaa heitä, en ole onnistunut??

Muutenkin kaikki henkinen on itselle kokemustasolla henkilökohtaisesti ollut aika suppeaa. Reiki I:llä en tuntenut kyllä mitään ja monia harjoiuksia/pyyntöjä yms kokeilleena tulokset ovat olleet nollatasolla... Kyllä minä reiki II:n käyn vielä ihan kokeilun vuoksi,

Mitä neuvoja kokeneemmat foorumisisaret/-veljet antaisitte tämmöiseen tilanteeseen/tulevaisuuteen? big>3luv <333 >33>>
etsijä
 
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Syys 2010, 17:28
Paikkakunta: Kainuhun korpi

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Rose » 21 Joulu 2010, 21:42

Meillä jokaisella on oma suojelusenkeli. Hän tulee elämäämme mukaan niin paljon kuin haluamme. Eli jos emme ole ollenkaan kiinnostuneita, eivät enkelit tuppaannu, mutta jos haluamme, enkelit ovat vuorovaikutuksessa kanssamme.

Kannattaa aloittaa omasta enkelistään big>3luv
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

EdellinenSeuraava

Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron