Enkelikokemuksia

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Rose » 17 Joulu 2011, 06:22

Kokemuksia on vaan hyvin valoisista enkeleistä, mutta kyllä on varmaan mahdollista kohdata muunkinlaisia. Voisiko riippua siitä, millä mielellä kutsuu heitä eli omalla energialla olisi merkitystä?
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Chevy » 28 Elo 2018, 08:32

Olen aina uskonut suojelusenkelien olemassaoloon - ja tietysti muidenkin.

Tässä viite:
Muutettuani Turkuun ravasin kaupungilla useita kertoja hoitamassa kaikenlaisia asioita.
Eräänä päivänä kuljin väsyneenä Eerikinkadulla. Lähellä pankin portaita yksinkertaisesti kompastuin jalkakäytävän laattojen reunoihin (?)
ja omiin jalkoihini ja olin vähällä kaatua.
Siinä hetkessä kävi mielessäni avunpyyntö, mitä kauheaa jälkeä tulisikaan, jos paiskautuisin graniittiporrasta ja sen rautakaidetta vasten.
Siinä samassa tunsin, että minua nostettiin, sain molemmat jalat taas alleni, ja kävelin taas eteenpäin muina miehinä kuin mitään ei olisi
tapahtunutkaan.
Kiitin silloin- ja kiitän alati.
KKK!

Valkoisista höyhenistä minullakin on kokemus.
Silloin kun työpaikallani oli kiusaamisaalto pahimmillaan, olin väsyneenä ja toivottomana aamulla lähdössä kotoa töihin,
miettien, miten oikein jaksaisin taas mennä sinne.
Olin jo kynnysmatolla, kun huomasin, että olin unohtanut käsineeni eteisen lipaston päälle. Ne olivat taitettuina siinä päällekkäin,
ohuet nahkakäsineet.
Menin ottamaan ne - ja kun aukaisin taitoksen vetääkseni käsineet käteen, taitoksen sisältä putosi pieni valkoinen höyhen.
Meillä ei ollut höyhentyynyjä tms., ei höyhenisiä tuttavia, ikkunat ja ovet olivat suljettuina...
Löydön jälkeen jaksoin helpottuneena mennä töihin.

Chevy
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron