intiaanipäähine unessa

Tänne kaikki Astrologiaan, Numerologiaan, itsetuntemukseen ja Uniin liittyvä keskustelu

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

intiaanipäähine unessa

ViestiKirjoittaja cinnabea » 09 Maalis 2011, 09:06

Näin viime yönä unta ryhmästä ihmisiä, jotka valmistelivat vauhdilla jotain asiaa tai tapahtumaa, en muista mitä. Tunsin itseni jollain lailla ulkopuoliseksi siinä, mutta loppujen lopuksi he huomasivat tämän ja ottivat oikein asiakseen tehdä oloni mukaan kuuluvaksi ja huomioivat minua. Ainoa kohta jonka unesta muistan tarkemmin on se että sain itselleni suuresta määrästä tavaroita, tai minulle valittiin, päällikkömallinen ( :) )intiaanipäähine joka oli täynnä valkeita sulkia kiinnitettynä keltaiseen päähineosaan. Se keltainen "nauha" joka tulee otsalle oli minulle hieman liian löysä, se hattu kai oli ollut aiemmin miehellä, ja eräs mies ryhtyi korjaamaan sitä minulle sopivaksi. Osittain uni tuli varmaan siitä kun eilen katselin muodin huipulle ja master chef-tyylisiä ohjelmia, mutta sulkapäähineen saaminen on herättänyt minussa pitkin aamua jotain liikutuksen tunnetta. Tuleeko kenellekään mieleen mitään tulkintaa inkkarihatusta? En itse harrasta erityisemmin natiiviamerikkalaisuutta vaikka myönteisesti siihen suhtaudunkin.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: intiaanipäähine unessa

ViestiKirjoittaja cinnabea » 12 Maalis 2011, 08:35

Uneen tuli jatkoa.
Itse asiassa uni jollain lailla, ainakin osittain, viittasi tulossa olevaan tapahtumaan, yhdistin asiat kun tuo juttu tapahtui. Tapahtumaan, jossa minulla olikin suurempi merkitys kuin olisin osannut kuvitella, ja ristiriitainen rooli riippuen katsojasta... :shock: . Mutta tuo nyt liittyi asioihin joihin itselläni ei ole osaa eikä arpaa, mitä nyt kosmisessa mittakaavassa, olletikin. Huh huh, kaikenlaisiin asioihin sitä törmääkin... :|

Mutta se jatko sitten. Tai ainakin kuvittelen että nämä kaksi liittyvät toisiinsa. Olin viime yön unessa jossain, ja näin miehen jolla oli kädessään lumivalkoinen kesy kyyhkynen. Miehellä ja kyyhkyllä oli ympärillään aura, ja kyyhkysen aura alkoi säteillä aina vain laajemmalle ja kirkkaammin. Ihailin ja ihmettelin asiaa, kunnes kyyhkynen lähti lentoon minua kohti, ja auran liikkeestä ymmärsin että se oli samaa energiavaloa jota jokunen vuosi sitten näin rentoutuessani tosielämässä liikkuvan yläpuolellani. Joskushan valo liikkui silloinkin katsellessani kuin hitaasti lentävän linnun siivet. No siinä unessa kyyhkynen lensi pääni ylitse, ja kyyhkysen aura "lensi" sydämeeni. <333

Ajattelin että unet liittyvät yhteen koska valkoiset sulat, valkoinen lintu... :geek:
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47


Paluu Astrologia, Numerologia ja Unet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron