polarisaatiouni+ ammuntaunet

Tänne kaikki Astrologiaan, Numerologiaan, itsetuntemukseen ja Uniin liittyvä keskustelu

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

polarisaatiouni+ ammuntaunet

ViestiKirjoittaja theo » 29 Loka 2010, 23:46

Unessa oli vuori mutta minulla oli tunne että se oli jonkinsortin jäteallas. lähdin pakenemaan sieltä koska siihen oli kuulemma tulossa ydinpommi. Puolivälissä matkaa huomasin orassinvärisen lipun joka ikäänkuin leijui mutta tuli kuitenkin maan sisältä ja se vaikutti pelottavalta. Jotenkin sain sellaisen tunteen että se lippu oli vähänkuin pohjoisnapa ja se pitäisi ohjata sinne vuoreen/jätealtaaseen niin pommi-isku peruuntuisi. Menimme sitten kaverini kanssa ohjauspaikalle jonka entinen navigoija oli jostain syystä hylännyt ja jossa oli navigaattori sekä kahdesta saranalla yhdistetystä vivusta koostuva ohjain joka heilui lähes holtittomasti. Aioimme kaverin kanssa sitten ruveta ohjaksiin ja minulla oli tunne että osaisimme homman. Siinä kohtaa sitten heräsin..

Niin ja unessa isäni oli lukenut sähkömieheksi ja tiesi polarisaatiosta sekä piti ed. mainitun navigaattorin näköistä yleismittaria käsissään. Minulta kysyttiin jotain polarisaatiosta mutten tajunnut unessa siitä yhtään mitään (vaikka olen sähkömies irl :oops: ).

Toisessa unessa olen ammunnan kohteena, olemme lähdössa jostain talosta yöllä ja jostain syystä otan kiväärit mukaan joista yhden annan entiselle kaverilleni ja omani hukkaan jonnekkin (sitä ei vain hetken päästä ole) Pääsemme pihaan kun kaveri yhtäkkiä sekoaa ja alkaa ammuskella kaikkia. Aiti ja siskot huutavat turvaetäisyydeltä minua menemään suojaan. Syöksynkin suojaan mutta minua osui (jalkaan tms..)

Kolmannessa (tuli kyllä ennen toista unta) olen sodassa ja tuntematon tarkka-ampuja ampuu minua, mutta työkaverit hyökkäävät sitä kohti. uneen liittyi sininen osin purettu auto jota kävimme katsomassa jossain ladossa, johon sanoin joltain löytyvän osia koska olin myynyt samanlaisen (epäkuntoisen) auton sille jollekkin

Näihin uniin jos saisi jonkinnäköistä näkökulmaa niin olisin tosi kiitollinen >33>> Oma ´järki´ ei kyllä sano mitään.
theo
 
Viestit: 6
Liittynyt: 13 Elo 2010, 17:09

Re: polarisaatiouni+ ammuntaunet

ViestiKirjoittaja cinnabea » 30 Loka 2010, 11:46

Voisiko olla että jokin olosuhde elämässäsi on muuttumassa, mutta itse haluaisit jatkaa vanhaan malliin? Kokemukseni mukaan nämä ampumis- ja pommiunet yleensä liittyvät ihmisen tarpeeseen suojautua joltain muutosta tuovalta tai kasvamista vaativalta asialta.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: polarisaatiouni+ ammuntaunet

ViestiKirjoittaja sara » 31 Loka 2010, 22:08

Tuosta ekasta unesta tulee mieleen eräs ystäväni näkemä uni, jossa hän toisen "valotyöntekijäystävänsä" kanssa pelasti maapalloa. Ehkä olet niitä joilla uuden energian saapuessa voisi olla sen tyyppisiä "töitä" tiedossa... Tuo polarisaatioteema nimittäin tulee esiin esim. Kryon-nimisen hengen kanavoinneissa (googlettamalla kanavointeja löytyy myös suomeksi), itse en tiedä mitä se tarkoittaa koska on tosiaan sähkötekninen termi (kai...). Tää Kryon on sellainen maapallon magneettiverkkojen (tai vastaavien) "asentaja" näiden uusien energioiden käyttämistä varten.
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: polarisaatiouni+ ammuntaunet

ViestiKirjoittaja theo » 03 Marras 2010, 21:49

Lämmin kiitos vastauksista big>3luv , elämä on todellakin muuttunut ja kaikki muutkin merkit viittaavat muutoksiin. Koetampa olla taistelematta vastaan :idea:

Katsoin myös noita kryon-kanavointeja, vierähti tunti poikineen. ovat kyllä todella mielenkiintoisia.
theo
 
Viestit: 6
Liittynyt: 13 Elo 2010, 17:09


Paluu Astrologia, Numerologia ja Unet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron