Astrokuu 10

Tänne kaikki Astrologiaan, Numerologiaan, itsetuntemukseen ja Uniin liittyvä keskustelu

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Astrokuu 10

ViestiKirjoittaja Sibylla » 05 Loka 2010, 20:05

Lokakuu

Lokakuu ei juurikaan poikkea tämän hetken vaativasta kaavasta. Raskaat kuviot ajavat meitä kovalla kädellä muutoksen tielle ja tässä menossa on tärkeintä muistaa yksinkertaisuuden periaate, josta kerron enemmän artikkelisarjani "Menestyksen Tiellä" tämänkertaisessa osiossa.

Menestyksen tiellä osa 31

Ruusuntie vapauttaa luovuutesi
Olen lueskellut antaumuksella kirjaa Munkki, joka myi ferrarinsa. Haluan juuri nyt lokakuun alkaessa jakaa yhden tärkeimmiksi nousseista harjoitteista sinun kanssasi. Olen itse harjoittanut sitä kohta kaksi kuukautta ja vaikutus on suorastaan uskomaton.

Lähes järjestään kaikki asiat ovat alkaneet loksahdella kuin ihmeen kaupalla paikoilleen ja elämä on kaikessa energisyydessään ja nopeudessaan muuttunut selkeääkin selkeämmäksi, vaikka en suurimmalta osin pysty selittämään tekemiäni ratkaisuja kenellekään.

Huomaan myös muutosten ottavan paikkansa hyvin ehdottomalla tavalla, joka säästää minut valitsemisen vaikeuksilta. Kun valintaa ei ole, toteutuu luova prosessi uskomattoman tehokkaasti ja vie elämääni vauhdilla eteenpäin. Suunta tuntuu ehdottomasti oikealta, vaikka en tiedä miksi.


Mitä minä sitten teen?

Vietän joka ainoa aamu 10-20 minuuttia ruusua tuijotellen omassa rauhassani. Toki teen sitä ennen oman aamujumppani (20-30min), joka omalta osaltaan auttaa luovuuden vapauttamisessa. Ruusu on joko elävä tai välillä muuten vaan kaunis ruusun jäljitelmä (Tämä ei tunnu olevan ratkaisevaa).

Asetan ruusun sopivalle etäisyydelle ja istun lattialle tai tuolille niin että näen sen hyvin ja niin että selkäni on suorassa. (Tämä tuntuu hyvin tärkeältä). Sitten tyhjennän ajatukseni ja keskityn ruusun kukkaan ja terälehtiin.

En usko että kukaan pystyy olemaan ajattelematta mitään. Ainakaan minulle se ei onnistu. Niinpä ajattelen ruusua symbolina sille, että kaikki asiat maailmassa ovat yhtä ehdottoman kauniita ja itsestään selviä kuin tuo kaunis ruusu.

Ajattelen: Koko elämäni on kuin tuo ruusu kauniine terälehtineen. Yhtä valmis ja yhtä kaunis. Minun ei tarvitse enkä itse asiassa voi tehdä elämäni eteen yhtään enempää kuin tuo ruusu. Voin ottaa vastaan ravintoa ja kehittyä kohti täydellistä muotoani.

Luovuus on elämistä, ei tekemistä. Emme voi tehdä elämästämme hyvää tai kaunista, mutta voimme toki elää hyvää ja kaunista elämää. Tämän muistaminen vapauttaa minut tekemisen paineesta. Teen sen mitä teen vain siksi, että juuri se tuntuu nyt hyvältä.

Vain tällä tavalla toimiessani annan luovuudelle vapaat kädet päästä ilmentymään. Annan mittaamattomalle aivokapasiteetilleni luvan toimia mahdollisimman intuitiivisesti ja hyväksyn ajan ja paikan asettamat ehdot kaikelle toiminnalleni. Päätän joka hetki, mikä tuntuu tärkeimmältä ja sitten teen vain sen ja jätän valtavan paljon muuta tärkeää tekemättä.

Päivittäinen ruusun tuijottaminen antaa minulle voimaa pysyä omassa keskuksessani armottomien muutospaineiden keskellä. Ylläpidä ruusu-rutiini vähintään kuukauden verran täysin säännöllisesti ja huomaat varmasti elämäsi muuttuneen paljon selkeämmäksi ja vahvemmaksi.
(S.Tanhua,Astro.fi)
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)

Paluu Astrologia, Numerologia ja Unet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron