Uneni tulkinta

Tänne kaikki Astrologiaan, Numerologiaan, itsetuntemukseen ja Uniin liittyvä keskustelu

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Uneni tulkinta

ViestiKirjoittaja nazzeus » 23 Elo 2010, 16:04

Näin viime yönä omituisen unen. Uni oli todentuntuisempi, kuin koskaan aiemmin ja ajatusmaailmaltaan muista, koskaan näkemistääni unista täysin poikkeava. Olisiko kenelläkään ideaa mistä uni voisi viestiä?

Olimme lähteneet ulkomaille. Olinpaikkamme huoneesta ulostautuessani olin keskellä jotain, missä minun ei ollut lupaa olla. Sisällä kaikki oli vielä hyvin, mutta ulkona oli jotain, joka sai minut piiloutumaan ja kulkemaan matalalla profiililla kohti toista jotain. Nousin kivikkoista rantaa pitkin pienelle talolle, jonka ikkunalle jäin pyytämään apua. Ikkunat olivat vain aukot, joissa ei laseja ollut lainkaan. Sisälle katsoessani näin kaksi naista, joista toinen istui pehmeässä nojatuolissa kauempana ikkunasta ja toinen likellä ikkuna-aukkoa, aivan kuin odottaen saapumistani. En ollut koskaan nähnyt kyseisiä naisia aiemmin, mutta tiesin, että minun olisi pysähdyttävä juuri tuolle talolle ja nähdessäni naiset, tiesin heidän olevan juuri oikeat ihmiset asiaani liittyen. Avuntarpeeni liittyi määränpäähän siirtymiseeni, jonne mitä ilmeisimmin, en olisi turvallisesti voinut yksin matkata.

Naiset lähtivät saattamaan minua kohti matkan päätäni ja joka hetki he tiesivät minne olimme matkalla. Minä itse en tiennyt. Unen alussa tiesin vain, että minä tarvitsin apua, ja mistä sitä saisin. Loppu oli näiden naisten hallinnassa.

Nousimme jyrkkää hiekkaista ylämäkeä kohti kukkulaa, jonka takana odotti pieni, mutta äärimmäisen tiuhaanasuttu kylä. Astuimme alas kylään ja minä olin turvassa vain matkaseurani vuoksi. Aivan kuin ympärilläni olisi ollut suojaava kehä, jota kukaan ei olisi voinut ylittää. Sain kulkea täysin rauhassa. Näin edessämme portaat, joiden alapäässä oli pieni mökki. Astuin sisälle, ja tapasin vanhan opiskeluystäväni. Puhuimme sanoja sinne tänne, mutten kykene muistamaan niistä yhtäkään. Kun sanat oli vaihdettu, lähdin kohti ovea. Ulkona näin kymmeniä miehiä, pukeutuneena vihertävänharmaisiin univormuihin.

Ehdin portaille, kunnes miehet huomasivat minut ja alkoivat osoittelemaan minua. En ymmärtänyt heidät puhettaan, näin heidän vain viittovan minua portaissa ylöspäin. Ilmeisesti portaiden alapäähän, saati siellä sijaitsevalle alueelle minulla ei ollut mitään asiaa. Lähdin nousemaan pitkiä puisia portiata ylöspäin, ja juuri kun pääsin portaiden yläpäässä sijaitsevaan mökkiin sisälle, naiset olivat palanneet vierelleni. En tiedä missä he olivat olleet alamökki- ylämökki välisen ajan, mutta nyt he olivat tulleet takaisin ja se oli ainoa mikä sillä hetkellä merkitsi.

Lähdimme kävelemään kohti rantaa, ja perille päästyämme joukkoomme oli liittynyt minulle tuttuja ihmisiä. Rannalla oli häkellyttävän kaunista. Rantahiekka oli miltei valkeaa ja niin hienoa, että tuntui kuin olisin kävellyt kuuman pumpulin päällä. Vesi oli kauniin sinistä ja niin puhdasta, että näimme kaiken vedessä liikkuvan pinnalta katsellen. Edes veteen astuminen ei liannut vettä. Muistan huokaisseeni illassa hämärtyvää kauneutta. Seisoimme rannalla, kunnes aurinko oli laskenut. Oli aika.

Kävin makaamaan rantaan hietikolle ja kaksi minut sinne tuonutta naista laskeutuivat myös selälleen minun vasemmalle puolelleni. Enää muita ihmisiä ei kantautunut näköpiiriin, mutta en välittänyt. Minua pyydettiin katsomaan taivaalle, ja hengittämään rauhallisesti. Kuulin viereltäni kuiskaavaa puhetta, mutta sanat olivat niin hiljaisia, etten kyennyt erottamaan niiden merkityksiä. ohjeen mukaan pidin tiukasti katsettani taivaassa. Katsoin aivan suoraan yläpuolelleni ja pian näin edessäni laajalta ympäriltä pienenevän pyörteen. Pyörre jäi yläpuolellemme, ja sen keskelle muodostui tasainen, terävä musta aukko.

Tuuli yltyi, mutta oli edelleen lämmin. Aloin täristä ja kuuntelin ohjeita vieressä makaavilta kahdelta naiselta: Mitä ikinä tapahtuukaan, älä vain nouse! Et tunne kipua, pyri pitämään silmäsi auki, äläkä irroita katsettasi taivaalta. Kohta on sinun vuorosi.

Tärisin ja katsoin edelleen taivaalle. Mustan aukon ympäriltä pyörre alkoi liikahdella yhä voimakkaammin ja tuuli sekoitti hiuksiamme rantahiekassa. Yhtäkkiä mustasta aukosta ilmestyi palava pallo, joka lähti kaarrellen putoamaan alaspäin. Se kaartoi, mutta olisi silti pian meidän päällämme. Pallo ei valinnut minua, vaan jäi vieressäni makaavan naisen ylle. Nainen nosti selkänsä kaarelle, jäykistyi hetkeksi, hengitti tiuhaan. Tuli pallosta hävisi, ja naisen selkä oikeni. Hänen hengityksensä rauhoittui ja keho rentoutui.

En ymmärtänyt mitä juuri oi tapahtunut, mutta nyt ei olisi aikaa sitä selvittää. En saanut irrottaa katsettani pyörteestä, mutta siihen en ehkä olisi pystynytkään. Pyörre kutsui minua luokseen seireenin lailla, mutta en pystynyt liikahtamaan. Pian mustasta aukosta tuli esiin toinen tulipallo. Se kaarteli jälleen yllämme hiljalleen, ja samalla hetkellä kun näin sen lähtevän putoamaan minua kohti, se oli jo saavuttanut minut. Tulipallo räiskyi kasvojeni päällä, ehkä puolen metrin matkan päässä.

Selkäni nousi kaarelle, hengitykseni oli tiheämpää kuin koskaan. Tunsin kyyneleidewn valuvan poskilleni. Olin jähmettynyt, vain kehoni tärisi. Silmäni olivat sulkeutuneet hetkeksi, kun näin pallon lähteneen laskeutumaan. Välittömästi kun tunsin pallon saapuneen lähelleni, avasin jälleen silmäni. Kun tulipallo räiskyi edessäni, kuulin vaimean puheen. Kuulin selviä sanoja, osasin yhdistää ne järkeviksi lauseiksi. Puhe jatkui ehkä minuutin verran ja tulipallo hävisi. Samoin kuin viereisenkin naisen kohdalla. Selkäni notkistui ja palauduin takaisin normaaliksi. Jäin odottamaan, mitä tapahtuisi. Kolmas nainen, ei ollut vielä saanut omaansa.

Tässä vaiheessa heräsin, enkä enää päässyt takaisin uneen. Herätessäni en enää muistanut ainuttakaan sanaa tuosta puheesta.
// Because Im The Girl Who Eats The Scrub //
Avatar
nazzeus
 
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Elo 2010, 13:32
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uneni tulkinta

ViestiKirjoittaja rellen » 31 Elo 2011, 12:23

Itse en valitettavasti osaa unia tulkita,kunpa osaisinkin..! Siksi kysynkin osaako joku tietäväisempi suositella jotain hyvää unien tulkinta kirjaa tms?
rellen
 
Viestit: 14
Liittynyt: 15 Elo 2011, 12:31

Re: Uneni tulkinta

ViestiKirjoittaja kuun tytär » 20 Loka 2011, 18:42

Talohan aina kertoo sinusta itsestäsi, ikkunat syvempää ymmärrystä, portaat elämän suuntaa, hiekka on rajaton osa sinua, ranta silta tietoisen ja tiedostamattoman rajalla, pyörre tunnemyrskyä ja valopallo kykyä nähdä ja ymmärtää, nainen on luova ja intuitiivinen, mies vahvaa puolta sinussa, kaksi tarkoittaa maskuliinisten ja feminiinisten energioiden tasapainoa, taivas on vapautta ja laajenemista, selkä on kundaliinienergiaa. On varmasti ihan mukava näin jälkeenpäinkin kuulla vinkkejä unestasi. ;)
***Kuu on ystävä, jolle yksinäiset voivat puhua. - Carl Sandburg***
Avatar
kuun tytär
 
Viestit: 21
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 07:10
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa


Paluu Astrologia, Numerologia ja Unet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron