Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

Lisää joukkoon hyväksi kokemasi harjoitukset

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

ViestiKirjoittaja Maisa » 03 Syys 2011, 22:24

Hei olisiko kukaan teistä kuullut tai peräti kokeillut jotain metodia, jolla pystyisi karsimaan ihmisiä elämästään. Siis sillä tavalla lempeästi ja energiasiteetkin katkaisten? Minulla on nyt sellainen muutosvaihe meneillään, että koen vahvasti, että minun tulisi päästä eroon tietyntyyppisistä ihmisistä jotka "vellovat" elämänpiirissäni. - Mutta olen niin herkkis tai nynny tai jotain, että minun on hirveän vaikea sanoa, että krhm.. mitä jos poistuisit nyt, kun minulla ei ole sinulle mitään annettavaa. No, olen joillekin joutunut sanomaan. Ihmiset pitävät minua jonkinlaisena laturina. Käyvät imaisemassa energioita itselleen ja jotkut jopa vaatimalla vaativat, että minun tulisi elää heidän elämänsä vaikeat hetket heidän puolestaan. Se on hirveän rasittavaa kun omaankin elämääni ja kehitykseeni haluaisin keskittyä. Olen käyttänyt yhtä harjoitusta, jossa ihmiset lähetetään violettiliekkiin. Tässä on vain se ongelma, että annas olla kun tämän harjoituksen olen tehnyt eiköhän kännykkä ala piippailemaan ja ovikello soimaan... ja ne ihmiset jotka liekkiin laitoin ottavat yhteyttä.
Olisiko teillä siis mitään sopivaa harjoitusta tiedossa? Mielelläni kuulisin ja kokeilisin... KKK
Maisa
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 09:48

Re: Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

ViestiKirjoittaja Chevy » 04 Syys 2011, 12:22

Moi,

eräs keino siteiden katkaisemiseksi on jossain Diana Cooperin kirjassa.
En muista ulkoa, millainen se on, mutta ainakin tätä kannattaa kokeilla:
Visualisoi omasi ja ao henkilön kuvat kyljellään lepäävän kahdeksikon silmukoihin.
Pyydä AE Mikaelia katkaisemaan ko henkilön ja itsesi väliltä vahingolliset siteet.
Pyyntö voidaan - ja kannattaa - ulottaa myös edellisiin elämiin, sillä ne vanhat siteethän ovatkin yleensä ne hankalimmat.
Sitten visualisoi miekka tai isot sakset, jotka leikkaavat silmukat yhtymiskohdaltaan poikki.
Kiitä.
Voi olla, että tämän jutun joutuu toistamaan useita kertoja.
Omalla kohdallani ensimmäisellä kerralla näin, miten aluksi ohut kahdeksikon muodostava köysi muuttui paksuksi ankkuriköydeksi. Toisella kerralla siitä tuli kivestä hakatuista silmukoista muodostettu ketju.
Tehosi lopulta, kun mukaan otettiin Esko Jalkasen keinot ja puhdistettiin useita edellisiä elämiä.

Esko Jalkasen kirjasarjan IV osassa on myös ohje muodossa, miten päästään irti toisen energioita kuluttavasta vaikutuksesta. Lievään vaikutukseen auttaa jo yksi ohjeen mukaan toimiminen.

On myös muita energeettisiä keinoja, nämä ovat ne yksinkertaisimmat.
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

ViestiKirjoittaja mölli » 04 Syys 2011, 13:00

TERA MAI tekniikoista tulisi mieleen Hosanna puhdistus. :D

Hosanna puhdistus on hyvinkin samanlainen kuin Chevyn esittelemä tekniikka.

Sidosten ja liitosten katkaisuissa kannattaa huomioida myös se, että tämän elämän oppiläksyt kuitenkin tulevat tavalla tai toisella opittaviksi, joten jotkut sidokset ja liitokset, eivät katkea lainkaan, tai vain lyhyeksi aikaa.

Vaikka katkot tehtäisiin tuhansia kertoja. :)

Olen kokeillut sitäkin.

Myös Hosanna puhdistuksessa yhtenä olennaisena elementtinä käytetään Violettia liekkiä.

Violettia liekkiä ja/ tai sen eri ilmentymiä kannattaa käyttää siten, että hoitaa myös itseään ja tämän muun osapuolen välistä suhdetta ja samalla ulottaa se kaikkiin edellisiin elämiin, kuten Chevy neuvoikin jo.

Samalla, kannattaisi pyytää oppiläksyjänsä opittaviksi, jollain miellyttävämmällä ja helpommin ymmärrettävällä tavalla.

Lisäksi kannattaa pyytää oppiläksyihinsä selkeämpää opastusta ja johdatusta. :D

Näin ikäänkuin "ohjelmoidaan" oppiläksyt tulemaan uudelleen, jollain muulla tavalla ja sidosten ja liitosten katkaisu toimii paremmin.

Siitäkin huolimatta voi puhdistuksia joutua tekemään kymmeniä kertoja.

Ja joskus näistäkin huolimatta voi joutua sanomaan ei. Ein sanominen voi kuulua, myös osaan oppiläksyistä. :)

TERA MAI tekniikoita opettaa ainakin yksi tämänkin foorumin Mastereista osalla kursseistaan.
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

ViestiKirjoittaja Sibylla » 04 Syys 2011, 14:06

Kiitos minunkin puolestani hyviin neuvoihin hankalissa asioissa! big>3luv
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)

Re: Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

ViestiKirjoittaja Maisa » 04 Syys 2011, 18:43

Kiitos Chevy ja Mölli. Tosiaan, täytyypä liekkiä viedä sinne, mistä nämä sidokset ovat alunperin lähteneet. Ja pyytää, että hiffaisin, mitä näistä pitää oppia. Kun käsitykseni mukaan oppiläksyistäni se laiskanläksyosio liittyy juuri omien rajojen pitämiseen, ei-sanan sanomiseen. Mutta näemmä tässä(kin) tarvitaan kärsivällisyyttä... (se sitten se toinen laiskanläksy ;D) Jännä, että taas tämä Jalkanen tuli esille... hmmm.. pitäisiköhän tästä kaivaa kirjastokortti esiin ja katskoa mitä kirjastosta löytyy.. >>33>> Kiitos teille!
Maisa
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 09:48

Re: Meditaatio/mielikuvaharjoitus ihmisten karsimiseksi

ViestiKirjoittaja Chevy » 06 Syys 2011, 10:06

Silmukan katkomiset yms eivät yleensä häivytä ihmistä täysin toisen elämästä, josko sellaiseenkin on energeettinen keino.
Ne vaikuttavat usein siihen, että ihmisten kohtaaminen tapahtuu erilaisesta näkökulmasta.
Häivytetty ei siis kupsahda kuolleena maahan eikä välttämättä edes muuta Timbuktuunkaan.
Kanssakäymisen taso vaihtuu. Eli esim hankaluuksia aiheuttanut exä vetäytyy enemmän omiin ympyröihinsä, vaikeasti hoideltavat erilaiset neuvottelut vaikkapa tapaamisoikeuksista tms alkavat sujua jne.
Jos tarpeelliset oppiläksyt ovat tilanteen takana, niitä ei todellakaan "pääse pakoon". Ne tulevat uudelleen esiin ennemmin tai myöhemmin. >>33>>

Tietysti näitä Maisan kysymiä juttujakin voi jossain määrin hoitaa enkelineuvotteluilla ja keveämmillä konsteilla
kuten visualisoimalla vastapuolen jalkoihin vaaleanpunaista valoa.
Järeämmässä torjunnassa visualisoitava valo on kirkkaan valkoista.
Jotenka konsteja löytyy... :mrgreen:
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Meditointi ja henkiset harjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron