V-käyrän hallinta :)

Lisää joukkoon hyväksi kokemasi harjoitukset

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja SadMax » 07 Elo 2011, 20:43

Muillakin varmaan on tullut eteen, että se ns. V-käyrän derivaatta on moninkertaistunut silmän räpäyksessä :)
Millä tavalla olette itseänne hoitaneet tai asialle muutoin tehneet, että sen käyrän derivaatta loivenisi ja loivenisi, eikä tulevaisuudessa sen arvo juuri lähtisikään nousemaan pienistä asioista? Tai sitten olette saaneet sille maksimiarvon, jota se ei koskaan ylitä...
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2010, 20:46

Re: V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja poka » 08 Elo 2011, 15:34

Kokeileppa huviksesi ostaa/väsätä itsellesi musta turmaliinikivi kaulakoru.
Se imee mahtavasti pois negatiivista energiaa / estää sen tulemista ulkoapäin
Itse olen nyt käyttänyt 1/2 vuotta 24/7 mahtavin tuloksin.

Ärtymys on tipotiessään (elämä pelkkää iloa nykyään) ja energiasyöpöt loistavat poissaolollaan.
(Ei enään pyörtymistunteita ihmisjoukossa, eikä enään käsittämättömiä nuukahteluja kesken päivää)

Jossain vaiheessa olin lakannut käyttämästä korua noin viikon ajan ja minulla alkoi olla selkeästi heikko
olo oli pyörtymisen tunnetta taas siellä ja täällä ja ärtymys alkoi nousta. Jo 1/2 päivän käytön jälkeen
oli taas hyvin valoisa ja positiivinen olo.

Sanoin "huvikseni" sen takia, että toki olen tehnyt paljon muitakin asioita itseni eteen
mikä saattaa osaltaan auttaa minua kokemaan enempi iloa elämässäni. Mutta investointi asiaan niin pieni (jonkun kympin)
että jos vähäänkään omaat avoimen mielen ja olet valmis kokeilemaan jotain uutta niin suosittelen kokeilemaan em. juttua.
En tiedä onko asia kiinni korvien välistä, vai onko sillä oikeesti jotain taikaa, mutta omalla kohdallani toimii. >33>>

Iloa
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja sara » 08 Elo 2011, 17:21

Itselläni on myös todella hyviä kokemuksia kivistä (oma ensimmäiseni, muistaakseni kalsedoni nimeltään, hoiti kurkkuchakrani kuntoon ja kun hankin miehelle omansa, hänen raivonpuuskansa ovat loppuneet ajan myötä kokonaan ja hän oli todellinen raivopussi. En ajatellut silloin turmaliinia vaan ostin hänelle ihan intuitiolla ja katsellen kivien ominaisuuksia hyvin halvan, pienen akvamariinin ja hän on niin tykästynyt siihen että nauhakin on jo kerran vaihdettu kulumisen vuoksi... Voi tosiaan valita muunkin kiven riippuen mitä omainaisuuksia haluaa itsessään muuttaa. Turmaliini kuulostaa voimalliselta kaulassa, mutta jos tuntuu että sitä pystyy pitämään, niin mikä ettei. Mulla on turmaliinit kotona kaikissa talon 4:ssä nurkassa...

>33>> >33>> >33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja maikkula » 09 Elo 2011, 08:49

Ei taida ratketa matemaattisella yhtälöllä...
Viiden kilsan lenkki päivittäin voisi helpottaa.
Kaikenlaista itsensä oppimista tarvitaan ja se vie aikaa eikä aina toimi sittenkään. Kirjallisuutta aiheesta löytyy vinkkinä pilvin piemein.
Tietoinen läsnäolo on puhuttanut itseäni viimeaikoina. Jotkut vannovat meditoinnin nimeen, sen voi tehdä reikiä apuna käyttäen tai ajatusmaailmassaan. Tässä osiossa "meditointi ja henkiset harjoitukset" on ohjaus harjoitukseen.

tsemppiä!

:)
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja SadMax » 12 Elo 2011, 22:15

Täytyypä kokeilla tuota kivihommaa. Mä en oikeen koruja tykkää käyttää, niin kai sen voi pitää ihan taskussaan vaan pitkin päivää?
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2010, 20:46

Re: V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja sara » 13 Elo 2011, 12:04

Voihan toki, tietty jos saisit sen sydämen lähelle, aina parempi (ukkoni ei myöskään ollut nuoruusaikojen jälkeen ripustanut kaulaansa yhtään mitään, mutta suostui sitten ottamaan sen pienen kiven, joka roikkuu sellaisella solmusysteemillä säädettävässä puuvillanauhassa, joten ei purista eikä kiristä ja voi pitää paidan sisällä!).

Jos käyt kivikaupassa, voit valita kiven sen mukaan mikä eniten vetää puoleensa (katselemalla rauhassa vaihtoehtoja) tai sitten kysellä kaupastakin, mikä olisi ko. tarkoitukseen paras ja koolla ei ole merkitystä, pienikin kivi toimii ja on helpompi kuljettaa mukana tai pistää kaulaan.

big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: V-käyrän hallinta :)

ViestiKirjoittaja poka » 13 Elo 2011, 13:34

Samoja ajatuksia täältäkin. >>33>>

Itse ostin turmaliinin sen takia että em. kivi ei vaadi energioista puhdistusta kuten monet muut kivet.
Mutta osta ihmeessa ainakin joku, muutaman euron investointi (pelkkä kivi) ja kokeile auttaako se sinua.
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23


Paluu Meditointi ja henkiset harjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron