Suojaus

Lisää joukkoon hyväksi kokemasi harjoitukset

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Suojausta

ViestiKirjoittaja Justin » 06 Kesä 2010, 17:46

Minulla on toiminut kun pyydän arkkienkeli Mikaelia laskemaan violetin viittansa
päälleni on ihana tunne kun tuntee tuon viitan ja näkee mielessään big>3luv
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja Pompula » 09 Kesä 2010, 09:04

Eilen tuli sitten pikatestattua tämä suojaaminen :lol:

Puhelin soi ja energiasyöppöihminen siellä soitti huoliaan. Olen monta kertaa jättänyt vastaamatta kun ensimmäinen reaktio on että: En minä jaksa ! kun tietää että mulla on akku tyhjä ihan jopa puhelun jälkeen.

Mutta nyt ajattelin kokeilla sitten. Ei ollut aikaa :oops: siinä puhelimen piristessä tehdä suojausta aivan ensimmäisessä viestissä kuvatulla tavalla mutta sitä mukaellen suljin silmäni ja visualisoin ympärilleni kimaltelevan valkoisen valoverhon ja vastasin puhelimeen. Olin kuin valon sisällä valoverhoputkessa ja sitten otin puhelun. En tiedä johtuiko tämä tuosta visualisoinnista, vai omista ajatuksistani (Jouki :!: :D ) mutta nyt en jotenkin samalla tavalla uponnut niihin imusyövereihin vaan jotenkin pystyin tarkkailemaan tilannetta vähän kauempaa ...tai jotain. Osallistuin keskusteluun ja tunteet kyllä mukana, mutta en mennyt siihen imuun mukaan vaan ihan tietoisesti kun huomasin että nyt lähtee, niin "torjuin" sen imun ja se ei pystynyt minuun ! Suojaus ja ajatusteni seuraaminen auttoi !! :D >>33>>

Olo oli jotenkin hämmentynyt puhelun jälkeen, että näinkö helppoa se onkin, miksi en ole aiemmin tajunnut moista, mutta nyt kun tään tiedostan niin tämä on todellakin hyvä ja toimii ainakin minulla erinomaisesti ! Ja kiitin kauniisti, apu oli todella tarpeeseen !

Reikittäessähän minulla ei tätä ongelmaa ole, siinä selkeästi energia tulee muualta ja vaikka joskus tuntuu "tykitys" käsistä ulospäin niin rajuna että pitää ottaa tanakka haaraasento kun huojuttaa niin ja käsissä suhisee hurjasti olkapäihin saakka, niin se ei ole koskaan (ainakaan vielä) tullut minusta se energia vaan reikittäessä se energia tulee muualta (tuntuu että valuu kruunushakran kautta käsiin ja virtaa sieltä ulos) ja hoidon jälkeen olen itsekkin virkeä. Tämä "ongelma" on ollut vain näissä muissa tilanteissa tiettyjen ihmisten kanssa. Mutta nyt näköjään näillä ohjeilla selviän niistäkin >33>>

Kiitos kiitos ihanat te >33>> :D
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja zattiz » 09 Kesä 2010, 15:56

hienoa! :D
zattiz
 
Viestit: 24
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 20:18

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja TiiaMaria » 11 Kesä 2010, 19:18

Itsekin käytän samankaltaista suojausta, mutta usein liitän siihen tunnesiteiden katkaisemisen ja maadoittamisen. Nämä kolme yhdessä ovat melko tehokas pakkaus arkielämän jaksamisessa.

Eli lyhykäisesti ihminen voi aistia erilaisia tunnesiteitä, joita joko me itse tai joku muu on meihin luonut. Nämä tunnesiteet ovat katkaistavissa, repäistävissä tai poistettavissa. Katkaistaessa kannattaa myös tiputtaa tynkä visuaalisesti miettien.

Samoin voimaa antaa hyvin paljon maadoittuminen eli mielikuvaharjoitus, jossa yhdistyy jalkapohjien kautta äitimaahan, tuntee äitimaan energian ja sen energian voi nostattaa itseensä ja yhdistää luojan energiaan, josta jo aiemmin puhuttiin.
TiiaMaria
 
Viestit: 9
Liittynyt: 07 Kesä 2010, 15:51

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja Jouki » 11 Kesä 2010, 20:30

Tunnesiteiden tai muidenkaan siteiden poisto
ei onnistu mielikuvilla tai päätöksillä.
Sisäinen maailma ei perustu kontrolliin.
- Vive memor leti -
Jouki
 
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 10:28

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja Jouki » 11 Kesä 2010, 21:24

Pompula kirjoitti: mutta nyt en jotenkin samalla tavalla uponnut niihin imusyövereihin vaan jotenkin pystyin tarkkailemaan tilannetta vähän kauempaa ...

Tarkkailu onnistuu kun ei samaistu ajatuksiin.
Ongelmaksi tulee samaistuminen esim. "no nyt se imee
minusta kaiken energian".
- Vive memor leti -
Jouki
 
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 10:28

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja mölli » 11 Kesä 2010, 22:38

Hieno ohje.

Kiitos siitä. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja Pompula » 12 Kesä 2010, 09:01

Nimenomaan Jouki !
Olin huomaamattani alkanut tehdä noin, ja nyt kun kiinnitin huomiota ajatuksiini, niin hoksasin, että itsehän olen menny mukaan että humina käy ja samalla edesauttanu tätä asiaa apahtumaan. Onneksi sanoit asiasta tässä, että tajusin tarkkailla itseäni :D Se auttoi! Kiitos ! hu<g
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja free » 17 Kesä 2010, 23:17

*** "Suojaus on hyvin tärkeää psyykkisessä työskentelyssä. Lyhyesti sanottuna se tarkoittaa, että suojaamme itsemme kaikilta negatiivisilta ja elämää hajottavilta energioilta ja avaudumme samalla entistäkin täydemmin myönteisille ja elämää rakentaville energioille, kuten valolle ja rakkaudelle. Suojaus on vertauskuvallisesti sama asia kuin ulos mennessä pukea sopivan lämpimästi vaatteita päälle." ***


Mietin tässä, että mitä vastaan sitä loppujen lopuksi suojaudutaan? Kun ei ole hyvää eikä pahaa. :?

Kaikki ulkoinen on vain heijastusta..

Se negatiivinen energia jota vastaan rakennetaan suojausta on vain heijaste omasta sisimmästä..

Jos rakennetaan suojaus, rakennetaan silloin periaatteessa muuria oman sisimmän ympärille = ei haluta nähdä itsessä sitä puolta joka luo sen ei toivotun heijastuksen.

Suojia rakentamalla luodaan erillisyyttä, ja suojilla periaatteessa jopa estetään täydellinen avautuminen elämän myönteisille energioille.

Todellista avautumista Valolle ja Rakkaudelle on se että avaudutaan koko olevaisuuden kaikille nyansseille, mitään pois rajaamatta hyväksyen ja rakastaen kaikkea ja kaikkia sellaisena kuin ovat.

Se onkin periaatteessa ainoa keino opetella pyyteetöntä universaalia rakkautta ihan käytännön tasolla, ottamalla vastaan myös ne negatiiviset energiat ja tunnistamalla sen energian taustalla oleva oma heijaste. Riittää kun hyväksyy itsessä sen puolen joka heijastuksen aiheuttaa ja oppii sitä kautta rakastamaan itseä entistä syvemmin. Se on myös sitä negatiivisten energioiden muuntamista rakkaudeksi, pyyteettömän rakkauden opettelemista omaa itseä ( ja universumia ) kohtaan.

Avaudutaan omalle sisäiselle Jumalalle ja nähdään miten maailmassa kaikki on kohdillaan, ei ole mitään pahaa eikä väärää miltä tulisi suojautua, kaikki on Jumalasta, nekin jotka me tulkitaan pahaksi ja joita kohtaan kehitetään suojia ja joita pelätään. Luovutaan pelosta, eletään ja jaetaan Valoa ja Rakkautta!! >>33>>

Terveisin free
free
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 17:50

Re: Suojaus

ViestiKirjoittaja Jan » 18 Kesä 2010, 10:37

Kiitos Free mielipiteestäsi. Samoin olen minäkin oppinut asian eli
jaamme hyvin mielipiteen tästä asiasta. Lisäksi vielä on sellainen
puoli asiassa, että sen korkeamman tahtomme kautta joudumme
tai saamme tehdä valintoja siitä mitä elämäämme Tahdomme ja
niinpä on tärkeää yhdistyä tähän elämäämme ohjaavaan voimaan.
Samalla opetamme elämällämme myös niitä, joilla rajojen pitämi-
nen ja ykseytemme muiden puolien kunnioittaminen toteutuu. Mut-
ta tosiaan jos suojaudumme niiltä asioilta, joita elämässämme kuu-
luu käsitellä niin silloin jumitamme paikoillamme ja jopa taannum-
me. :) Juuri tänään teen parhaani kehittyäkseni ihmisenä. 8-)
Avatar
Jan
Ylläpitäjä
 
Viestit: 238
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 12:47
Paikkakunta: Lappeenranta

EdellinenSeuraava

Paluu Meditointi ja henkiset harjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron