Kysymys heilurista.

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja poka » 26 Elo 2011, 11:05

Hei,

Joskus kokeilin heiluria ja se heilui villisti kuten pyysin sitä tekemään.
Ylösalas,sivuittain,ympyrää.Tosin en esittänyt ikinä sille mitään varsinaisia kysymyksiä.
Ainoastaan pyysin sitä liikkumaan eri suuntiin.

Kysymykseni olisikin että mikä mahtaa olla tämän päivän ymmärrys mikä heiluria komentaa.
Motorinen ohajusliike lähtee varmaan ali/ylitajunnan kautta tms. ,mutta entä siitä taaksepäin.?

Toimiiko heiluri myös kanavointi välineenä henkimaailmaan. ?
Aihe alkoi kiinnostamaan,mutta minulla ei ole oikein mitään luettavaa aiheesta,
voisiko joku kuka on lukenut aiheesta, kertoa lyhyesti jotain siitä,please. >33>>

Iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 26 Elo 2011, 12:23

Hei,
minulla ei ole mitään linkkiä tms lähdettä esittää, mutta muistan lukeneeni jostain että on mahdollista että omat hermoimpulssit jotenkin tiedostamatta vaikuttavat heilurin liikkeeseen vaikka miten yrittäisi olla vaikuttamatta tulokseen. Itse en ole ihan täysin skeptikko asian suhteen sillä itselläni heiluri toimii ainakin ajoittain mielestäni oman tahtoni/ohjauksen ulkopuolella. Heilurin sain "käyttöönotettua" sillä että kysyin pari helppoa kysymystä (esim. "olenko mies" - johon heiluri sitten reagoi jotenkin). Sitten kysyin vastakysymyksen ("olenko nainen") ja heiluri reagoi toisin. Eli heilurin toinen liike tarkoittaa "kyllä" ja toinen liike "ei". Omalla kohdallani heilurin edestakainen liike tarkoittaa ei, ja pyörivä ympyräliike kyllä. Heiluri on myös joskus "tuhma" eikä vastaa kysymykseen jos ei ole tarkoitettu niin tapahtuvan, esim kerran kysyin että saanko elää pitkän elämän vanhaksi ja heiluri oli aivan mykkä ja liikkumaton vastaukseksi. :D

Olen myös lukenut (korjatkaa muut jos olen väärässä) että heilurin käytössä auttaa oma henkiopas.
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja mölli » 26 Elo 2011, 13:25

Heiluri on omien lahjojesi jatke, eli fyysisen maailman fyysinen apuväline.

Siis ikäänkuin mittarin viisari.

Heiluria voi käyttää vaikkapa hoidon tai esineiden etsinnän apuvälineenä, energioiden mittavälineenä, energia korjauksen apuvälineenä tai energia puhdistuksen apuvälineenä.

Tässä oli joitakin esimerkkejä. :D

En sano, että ei voi käyttää henkimaailman kanavointiin, mutta en kehotakaan.

Mielipiteeseeni toki vaikuttaa penseähkö suhtautumiseni henkimaailman kanavointiin.

Jonkun toisen mielestä se voi olla todella hienokin juttu. :D

Heiluri kannattaa vihkiä tai pyhittää käyttöönsä.

Nyrkkisääntönä voisi olla se, että etsintä ja hoitokäytön apuvälineeksi kannattaa pyhittää oma heilurinsa ja muuhun käyttöön omansa.

Näin ei heiluri ala ikäänkuin "oikuttelemaan".

Heilurin vihkiminen tai pyhittäminen käyttötarkoitukseensa auttaa varmistamaan, että oma henkiopas tai korkeampi tietoisuus auttaa heilurin käytössä.

:D

Heilurin käytön opettelu vaatii kärsivällisyyttä ja ajan myötä tulokset paranevat.

Ajan myötä tarkoittaa pikemminkin vuosia tai vuosikymmeniä kuin lyhyempää aikaa.

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja poka » 26 Elo 2011, 14:32

Kiitos tiedoista.
Haluaisin kovasti kokeilla asiaa tarkemmin,mutta
olin aina elänyt siinä luulossa,että heilurin käyttö
Olisi hieman kuin ouoja lauta tai muuta okkultismista
toimintaa jotenka en ole uskaltanut kajota asiaan.

Ehkä voisin käydä ostamassa kiviheilurin ja tutustua uudestaan
Varovasti siihen ja tunnustella miltä se tuntuu.

Kiitos
hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja mölli » 26 Elo 2011, 14:42

poka kirjoitti:Kiitos tiedoista.
Haluaisin kovasti kokeilla asiaa tarkemmin,mutta
olin aina elänyt siinä luulossa,että heilurin käyttö
Olisi hieman kuin ouoja lauta tai muuta okkultismista
toimintaa jotenka en ole uskaltanut kajota asiaan.

Ehkä voisin käydä ostamassa kiviheilurin ja tutustua uudestaan
Varovasti siihen ja tunnustella miltä se tuntuu.

Kiitos
hu<g
Poka


Tuokin riippuu siitä käyttäjän tarkoitusperästä ja vielä useammin tietämättömyydestä. :D

Siksi kannattaakin aina aluksi pohtia, sitä mihin ja mitä tarkoitusta varten, haluaa jotain uutta asiaa opetella. :D


En kiellä, etteikö sitä voisi käyttää myös aiemmin luulemallasi tavalla.

Monia muitakin asioita voi käyttää niin, myös ajatuksiaan.



Suurin osa heilurin käyttäjistä käyttää kuitenkin heiluria niillä esimerkkitavoilla joista kerroin.

Heiluri on siis mitä mainioin valotyön apuväline. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja poka » 26 Elo 2011, 16:42

mölli kirjoitti:
Heiluri kannattaa vihkiä tai pyhittää käyttöönsä.

:D


Kuinkahan tämä tehdään?
Kiitos
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja Chevy » 26 Elo 2011, 17:48

En itse käytä heiluria, koska kokeilujeni jälkeen koin sen epätarkaksi.
En niin muodoin osaa neuvoa sen suhteen.
Sen sijaan ns. esoteerinen varpuni toimii vastaavissa tarkoituksissa.
Sen käyttöönottoon kuului mm. se, että varpua pyydetään näyttämään, mikä on "kyllä" ja mikä on "ei".
Mukana tulleessa ohjeessa nimittäin oli ehdotus näiksi toiminnoiksi - mutta totesin, että varpu teki ihan päinvastoin siltä kysyttyäni määritystä.
Varvun kuten heilurinkin käyttöön kuuluu yleensä se periaate, että sitä käyttää vain yksi henkilö, ts sitä ei lainata kaverille.
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja poka » 26 Elo 2011, 19:09

mölli kirjoitti:
Heilurin käytön opettelu vaatii kärsivällisyyttä ja ajan myötä tulokset paranevat.
Ajan myötä tarkoittaa pikemminkin vuosia tai vuosikymmeniä kuin lyhyempää aikaa.

:D


Hi, hi kävin ostamassa heilurin.
Pesun jälkeen heti testaamaan.
Hauska värkki alkoi heti liikkua ja kyllä,ei, entiedä/ehkä liikkeet käytiin nopeasti läpi
Kyllä = ylös alas
Ei = sivuttain
Entiedä/ehkä = ympyrä.

Sitten kyselemään. Ensiksi tenttasin lähdettä, kuka tätä kiveä ohjaa.
Luettelin kaikki mitä vaan keksin.mm. Henkinen opas,enkeli,henki,pyhä henki,olento,alitajunta,ylitajunta,mieli tms.
Ainoastaan ylitajuntaan tuli positiivinen vastaus ja henkinen opas oli ehkä,muut selkeitä ei.

Sitten kysyin
olenko nainen .... ympyrä... hmm hmm >33>>
olenko mies .... ympyrä... hmm hmm >33>>
Ovatko chakrani tasapainossa = kyllä
Onko aurani puhdas = ei ... :oops:
Tulisiko minun harrastaa meditointia = ei
Olenko liian sidoksissa henkiseen kasvuun tällähetkellä ja siksi minun ei tulisi meditoida = kyllä
Kannattaako/voinko kanavoida = ei
Onko reikistä apua minulle = kyllä
Kannattaako minun reikittää itseäni päivittäin = kyllä
Olenko uppotunut liian paljon henkiseen kasvuun = kyllä
Pitäisikö minun löysätä henkisen kasvun tavoitelemista ja keskittyä enempi normi elämään ja tavis harrastuksiin = kyllä
ja niin pois päin. :D :D

Pitäis varmaan kysellä jonkun tyyppisiä kalibrointi kysymyksiä (onko semmoisia ?)

Mölli kerroit että harjoittelu vaati paljon aikaa.Ilmeisesti et tarkoittanut kummiskaan varsinaista tekniikkaa vaan jotain muuta,
Kertoisitko vähän tarkemmin mitä tarkoitit käytön opettelulla / ja olisiko sinulla/kellään antaa mitään vinkkejä em. aiheesta. Kiitos >33>>

Ilolla hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja mölli » 26 Elo 2011, 21:26

Chevylle:

Erilaiset varvut ovatkin mitä mainioimpia apuvälineitä. :D

Minullakin on hieman kokemusta erilaisista varvuista.

Tosiaan kalibroinnissa voi käydä niinkin, että vastaukset voivat olla päinvastaisia kuin jossain luetussa ohjeessa.

Vastauksetkin kalibroituvat hoitajan mukaan. :D

Totta Monet eivät anna toisten koskea apuvälineisiinsä, sillä niin henkilökohtaiseksi ne koetaan.

Jopa henkilökohtaisemmiksi kuin alusvaatteet. :D

Tästäkin löytyy toki poikkeuksia. :D


Pokalle ja toki muillekin asiasta kiinnostuneita.

Heiluria olen käyttänyt enimmäkseen säännöllisen epäsäännöllisen vaihtelevasti jo Hmmmm.... Huh kauan.

Äh hetken tunsin itseni vanhaksi.

Noh olen kuitenkin käyttänyt heiluria vaihtelevasti kauan, en siltikään koe olevani mestari heilurin käytössä. :D

Heilurit voi vihkiä käyttöönsä hyvinkin vapaavalintaisesti, mutta voin kirjoittaa jonkin moisen vinkin, jota voi soveltaa haluamallansa tavalla.

Tässä hoitokäyttöön pyhitetty vuorikide kiviheiluri heiluri reikihenkisesti:

Ensin vesi pesu ja energeettinen puhdistus hellä kuivaus. Mukaan myös aikomus puhdistaa heiluri hoitokäyttöön. Gashon käyttö aloituksessa on suotavaa, muttei pakollista.

Sitten pyhitys.

Mielellään heiluri käsien sisällä gashossa, hiljennytään hetkeksi

Aikomuksella:

Aikomukseni on pyhittää itseni ja tämä vuorikiteinen heiluri valon hoitotehtäviin.

Aikomukseni on kutsua ja pyytää heiluria yhteityöhön kanssani valon hoitotyössä.

Aikomukseni on Kutsua ja pyytää auttamaan opastamaan ja ohjaamaan ja hoitamaan itseni ja heilurin kanssa yhteistyöhön Arkkienkeli Rafaelin ja Äiti Marian ja Reikienergian hoidettavien ja kaikkien osapuolten Korkeimmaksi Parhaaksi.

Hiljentyminen mahdollisia vastauksia varten.

Pyydän, että tämän pyhityksen jälkeen nämä auttajat auttavat minua aina, kun kutsun tai tarvitsen heiluria hoitotoimenpiteissä.

Kaikkien Osapuolten Kaikkein Korkeimmaksi Parhaaksi.

Hiljentyminen gashoon ja kiittäminen ja kiitollisuuden osoittaminen.

Kiitos, Kiitos, Kiitos.


Suurinpiirtein vaikka noin. :D

Vinkkiä voi myös mukailla oman mieltymyksen mukaan.

Käytin Esimerkissä AE rafaelia ja Äiti Mariaa ja reikiä auttamis kutsussa ja pyynnössä, koska he usein auttavat mielellään kaikkeen hoitamiseen liittyvässä.

Toki muitakin auttajia voi kutsua ja pyytää, jos muut vaihtoehdot tuntuvat miellyttävimmiltä. :D

Heilurin kalibrointiin voi käyttää vaikka edellä olevia Pokan käyttämiä kysymyksiä.

Ehkä vastauksen voi saada myös itsestään selviin kysymyksiin, kuten kysyjän sukupuoleen. :D

Perus tekniikka on helppo, eli jos heiluri pyörii, niin tekniikka on riittävän kohillaan.

Pidempi aika sitten kuluu vastauksen tarkkuuden hiomiseen. siihen menee sitten vuosia tai vuosi kymmeniä.

Oikein säntillinen kirjaa vastaukset ylös ja seuraa niiden toteutumista sitten kun pitäisi tapahtua.

Monet eivät ole niin säntillisiä, kuten en minäkään ollut.

Tunnen esimerkiksi henkilön joka rauta kankea ja heiluria apunakäyttäen määritteli vesi suonen syvyyden.

Jokainen 10 cm kangessa vastasi yhtä metriä syvyydessä.

Eli kanki kevyesti maahan pystyyn ja heiluria hitaasti liikutellaan kangen läheisyydessä korkeus jossa heiluri alkoi pyöriä (maasta ylöspäin) oli syvyys kuinka syvällä vesi suoni oli.

No lapio sitten kauniiseen käteen ja olihan se suoni siellä. Puolen metrin tarkkuudella.

:D

Heilurin pyörähdyksen lukumäärä kertoi virtaaman voimakkuuden. Jos paikalle olisi tehty kaivo olisi virtaama ollut välttävä.

Eli kaivon paikkaa ei olisi kannattanut tehdä.

Tarkkuus paranee ajan myötä.

:D

Harjoittelu ilmassa olevien sähköjohtojen paikallistamiseksi:

Side silmille ja heiluri alkaa pyöriä sähkölinjan alla. Merkki maahan ja paikallistaminen useilla lin joilla tai yhden linjan paikallistaminen useasta kohdasta.

Tarkkuus paranee ajan myötä.
:D

Harjoittelu hoito käytössä keho tai elin kartaa apuna käyttäen.

Keskitytään näköetäisyydellä olevaan hoidettavaan. Heiluri alkaa vaikkapa pyöriä enemmän hoitoa vaativan kehon kohdalla.

Keskustelua hoidettavan kanssa.

Tässä harjoituksessa heilurin käytön tarkkuus kehittyy ajan myötä.

Samaa voi harjoitella myös kaukokäytöllä.

Ohessa joitakin heilurin käyttöön soveltuvia harjoituksia.

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja poka » 26 Elo 2011, 21:57

Kiitos vinkeistä ja infosta Mölli >33>> >33>> >33>>

Tosin en täysin ymmärtänyt tuota sähköjohto harjoittelua.
Jos minulla on side silmillä, miten tiedän koska heiluri alkaa pyörimään. ?

Ilolla hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Seuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron