Kysymys heilurista.

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Kysymys heilurista.

ViestiKirjoittaja MeryKheper » 24 Syys 2011, 17:16

Heiluri on tarkka ja käyttökelpoinen väline. Itse teen kalibroinnin joka kerta kun otan heilurin käyttöön, koska olen saattanut muuttua, tai voin olla erilaisella tuulella tms. Eli ensin pysäytän heilurin, sitten testaan, mikä on "Kyllä"-vastaus, ja mikä on "Ei"-vastaus.

Kysymystään esittäessä kannattaa joskus suoraan ensin kysyä, onko itsellä oikeus juuri nyt saada tieto ko. asiasta. Silloin säästyy turhilta "indifferent"-vastauksilta, eli siltä että heilurin liike olisi jotakin muuta kuin nuo kyllä tai ei. Olen saanut kiellon useastikin, ja oppinut siitä jotain hahmoa siitä, millaisia asioita mun ei kuulu kysellä. ;)

Esittelen kaksi tekniikkaa, joita ei tässä vielä mainittu, tai ainakaan en havainnut.

Karttaaminen. Asetutaan kartan reunalle, ja kysytään, missä suunnassa kohde (esine, jokin paikka jota etsii, tai eläin tai ihminen)on. Heiluri heiluu suoraa viivaa kohdetta kohti. Sitten asetutaan löydetyn viivan sivulle toiseen kohtaan kartan reunalle, ja toistetaan. Näiden viivojen leikkauspisteestä kohde pitäisi löytyä. Lyijykynä ja viivotin ovat avuksi tässä...

Haku-toiminto. Lähtien jostakin pisteestä, kysytään kohteen sijaintia, ja heiluri vetää taas viivaa sitä kohti. Kävellään hitaasti heilurin osoittamaan suuntaan. Kohteen ollessa aivan lähellä, heiluri alkaa vetää soikiota, ja kohteen yläpuolelle päästyä vihdoin ympyrää. Tässä on sellainen kompa, että alkupisteestä lähdettäessä kohde saattaa olla myös heilurin käyttäjän takana... :D
MeryKheper
 
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Heinä 2010, 10:57

Edellinen

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron