Nettikursseista kokemuksia?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja SadMax » 02 Elo 2011, 18:43

Kiinnostais todella käydä joku reikikurssi. Täällä tampereen suunnalla vaan näemmä ei juuri esim. kundaliinireikikursseja näy :(
Netistä oon kattellu, että jotkut availee näitä kanavia etänäkin / nettikursseilla. Onkohan tämä kuinka luotettava tapa?
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2010, 20:46

Re: Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja maikkula » 03 Elo 2011, 09:11

En varmaan ole mikään ekspertti sanomaan asiaan juuta en jaata. Ehdotan kuitenkin, että ne ensimmäiset reikikurssit kävisit ihan oikeassa elämässä olevalla kurssilla. Idea ja ajatukset välittyvät ihan eri tavalla toisten kanssa keskustellessa ja vaikka reikiä lähtelläänkin ja todetaan, että energia kulkee ajatuksena ja aikomuksena, niin kyllä minä näen asian niin, että ei vihkimyksiä voi ottaa vastaan ja puolestaan joskus tehdä tehokkaasti ennen kuin on saanut käsityksen, mistä on kysymys. Ensimmäistä aktivointia ei mielestäni voi edes lähettää, silloinhan lähetyssymboli ei ole vielä edes tuttu opiskelijalle.

>>33>>
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Chevy » 03 Elo 2011, 21:25

Pääsääntöisesti olen niin vanha käntty, että tykkään tehdä viritykset livenä.
Teorian opetustahan voi lukea kirjoista yms mutta käytännön ohjaus jää silloin paitsi, jos viritellään kaukona.
Varsinkin ellei ope tunne oppilasta ennestään ja ole jyvällä tämän tavoista reagoida yms.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja maikkula » 04 Elo 2011, 10:06

Jäi eilen vähän kesken tuo kirjoitukseni nettikursseista. Niistä en kirjoittanut lainkaan vaan vain siitä, että reikin ja energiatyön perusteet pitäisi oppia livenä. Olen itsekin käynyt pari nettikurssia. Toinen liittyi vaurauden lisääntymiseen ja sen jälkeen huomasin tulleeni aika tarkaksi rahan käsittelyssä ja se on tuonut ihan säästöä. Tietty ajattelin kurssia pyytäessäni isoa jättipottia jostain, mutta ei ole vielä kuulunut....

:D
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja tira annuli » 06 Elo 2011, 22:26

Itse aloitin energiahoitoni etänä saatujen kundaliinireiki aktivointien muodossa. Se vastasi silloin juuri sen hetkisiä tarpeitani (en olisi ollut valmis live-kurssille) ja toimi erinomaisena tutustumisena reikiin. Tämän jälkeen olen kuitenkin kokenut, että on hurjan antoisaa ja opettavaista oppia läsnäolevan opettajan avulla - suorastaan korvaamatonta.

Eli jos tuntuu, että ole valmis menemään face-to-face niin kokemuksesta tulee varmasti paljon antoisampi (olettaen, että on oikea opettaja jne.).
tira annuli
 
Viestit: 27
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 23:04

Re: Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja EaQamra » 12 Elo 2011, 23:29

Itse olen kokenut lähiopetuksessa käydyt kurssit hyvinä. Opettajaan muodostuu aito suhde elävässä elämässä (vertaa netin virtuaalituttaviin) ja häneltä voi myöhemmin kysellä lisää sekä kerrata kursseja. Roomaan vie tietysti monet eri tiet.. :D Jollekin toiselle etänä aloitettu opiskelu voi ehkä sopia paremmin.

Lainaan tähän tekstiä allaolevan linkin nettisivulta. Jos ylläpito katsoo että tämä on mainostusta,(??) poistakaa linkki tai tämä viestini kokonaan.. Tällä kyseisellä sivulla on vain hyviä artikkeleita Japanin Reikin perinteestä. (Huom, itse en ole sivun ylläpitäjän oppilaita, enkä tarkoita mitenkään mainostaa ko. henkilöä tai hänen palvelujaan. :oops: Koin vain että hänen nettiartikkelit ovat hyvin tietopitoisia kenelle vain ketä Reiki kiinnostaa. :) )

"Sensei Ueno painotti että Mikao Usui ei koskaan tehnyt mitään kaukovihkimyksiä. Tärkeänä pidettiin myös odotusaikaa eri koulutustasojen välillä. Sensei Ueno opetti, että jokaisella vihkimystasolla on omat syvemmät vaikutuksensa ja on hyvin tärkeää, että opettaja tuntee vastuunsa oppilaastaan näissä asioissa."


Lainatun tekstin lähde:
http://www.karipaulus.com/artikkelit/kokemuksia.html
Avatar
EaQamra
Moderaattori
 
Viestit: 167
Liittynyt: 06 Kesä 2010, 20:31

Re: Nettikursseista kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Rose » 15 Elo 2011, 13:57

Kiitos, Ea >>33>>

Juuri näin minä koen Reikin, kuten linkissä kerrotaan.

>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron