Energiat ja levottomat jalat.

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Loka 2011, 09:51

Heh sama asia kahdesti.

:)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 02 Loka 2011, 16:09

mölli kirjoitti:Itsestä sitten on kiinni haluaako käsitellä pintaan nousseet henkiset asiat vai tunkeeko ne takaisin mielen "komeroihin" jolloin uusi sairastumisten kierre voi olla aluillaan.

:)


Heissan. hu<g

Tämä on yksi semmoinen asia mitä en ole ymmärtänyt alkuunkaan, monasti olen kuullut juuri näin mainittavan,
mutta mitä se tarkoittaa, mitä on asian "käsittely." ?

Niinkuin miten joku asia pitää "käsitellä" jotta se poistuu alitajuntaista mielestäsi/ aurastasi
Tarkoittaako se että asia pitää ottaa jotenkin esille mieleensä ja pohtia mistä tuntemukset tulevat
ja sen jälkeen mitä ? Hyväksyä tuntemukset jotenkin ja todeta että en halua tuntea niitä enään
ja asia sillä selvä - vai mistä on kysymys tarkemmin ottaen ? >33>>

Iloa ja voimia hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Loka 2011, 19:11

poka kirjoitti:
mölli kirjoitti:Itsestä sitten on kiinni haluaako käsitellä pintaan nousseet henkiset asiat vai tunkeeko ne takaisin mielen "komeroihin" jolloin uusi sairastumisten kierre voi olla aluillaan.

:)


Heissan. hu<g

Tämä on yksi semmoinen asia mitä en ole ymmärtänyt alkuunkaan, monasti olen kuullut juuri näin mainittavan,
mutta mitä se tarkoittaa, mitä on asian "käsittely." ?

Niinkuin miten joku asia pitää "käsitellä" jotta se poistuu alitajuntaista mielestäsi/ aurastasi
Tarkoittaako se että asia pitää ottaa jotenkin esille mieleensä ja pohtia mistä tuntemukset tulevat
ja sen jälkeen mitä ? Hyväksyä tuntemukset jotenkin ja todeta että en halua tuntea niitä enään
ja asia sillä selvä - vai mistä on kysymys tarkemmin ottaen ? >33>>

Iloa ja voimia hu<g
Poka


Vastasit jo itse suurimmaksi osaksi itsellesi.

Eli:

Esille tulevat asiat ja tuntemukset pohditaan ja tunnetaan sellaisena kuin ne nousevat esiin. Pohdinnassa kannattaa kysyä itseltään, että mitä tämän asian on tarkoitus opettaa minulle ja jos asia liittyy johonkin toiseen henkilöön voisi myös olla hyödyllistä koettaa asettua toisen osapuolen asemaan ainakin joissain tilanteissa.

Sitten asiat tai tuntemukset olisi hyvä hyväksyä ja niistä olisi hyvä myös kiittää ja jotta positiivinen vire säilyisi ja syntyisi positiivisen karman siemeniä, niin voisi olla hyvä pyytää mahdollisesti oppimatta jääneitä asioita, jollain helpommin ymmärrettävällä ja miellyttävämmällä tavalla koska aina ei välttämättä oivalla mitä kukin asia tai tuntemus merkitsee.

Näin aikaa myöten oppimatta jääneet asiat tulevat opittavaksi jollain helpommin ymmärrettävällä tavalla ja miellyttävämmin, mikä taas auttaa positiivisten karman siemenien luomisessa kunnes niistä riippumatta tai niiden myötä vaikutuksella asioista vapautuu.

Tätä myös kuvataan samsaran pyörän pyörähdyksellä ymmärtääkseni.

Jotkut ovat sitä mieltä, että asian julistaminen käsitellyksi tai että en halua tuntea tai kokea niitä enään voivat toki auttaa, mutta kielteisyys tai piilokielteisyys johtaa yleensä negatiivisten karman siementen syntymiseen, tai riippuen siitä onko kysymyksessä pikkuläksy tai isompi opetus, ei toimi lainkaan.

Ymmärtääkseni sielunsuunnitelmamme koostuu suurista ja pienistä läksyistä, sen lisäksi, että olemme opettavana ja oppivana osapuolena, sekä kosolti arkisista tapahtumista ja iloista. :)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 02 Loka 2011, 19:37

Kiitos Mölli, mahtavaa selvitystä. >>33>>

Eli toisin sanoen itselläni kun joskus nousee hieman ärtymystä mihin en löydä mitään varsinaista selitystä, niin
syynä voisi olla joku pintaan nousemassa oleva henkinen asia ja minun varmaan kannataisi pyytää asiaa ilmentämään itseään jollain helpommin ymmärrettävällä tavalla jotta pystyisin käsittelemään ja ymmärtämään asiaa paremmin että mistä syystä semmoinen tunne oikein nousee esille.

Ihanaa >33>>

Kiitos hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja sara » 02 Loka 2011, 19:55

poka kirjoitti:Eli toisin sanoen itselläni kun joskus nousee hieman ärtymystä mihin en löydä mitään varsinaista selitystä, niin
syynä voisi olla joku pintaan nousemassa oleva henkinen asia ja minun varmaan kannataisi pyytää asiaa ilmentämään itseään jollain helpommin ymmärrettävällä tavalla jotta pystyisin käsittelemään ja ymmärtämään asiaa paremmin että mistä syystä semmoinen tunne oikein nousee esille.


Nimenomaan esim. ärtymys tai suuttuminen ovat varmaan niitä tyypillisimpiä... Joskus oikein ihmetyttää että mikä sai reaktion aikaan ja kun alkaa tarkastella tapausta tarkemmin, huomaa siellä pohjalla jonkin muun, paljon tärkeämmän asian, esim. pelon joka vain aiheutti reaktion. Sitä reaktiota voi kiittää että se nosti esiin piilossa olleen pelon tai epämukavan tunteen, jota nyt voi alkaa työstää eli "käsitellä" kun se löytyi... hu<g hu<g hu<g
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Loka 2011, 20:20

Juuri näin.

Kiitos teille molemmille Poka ja Sara.

:)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 13 Joulu 2011, 18:57

Ehtoota kaikille :) hu<g

Ajattelin muutaman päivityksen lisätä noista levottomista jaloistani.

Hi, niitä ei enään ole, ne on ihan normaalit. >33>> >33>> >33>>
Nii ja ei tarvii käyttää mitään lääkkeitäkään, yes yes yes , ihanaa.

Pitkä oli taival, enkä oikein ole varma mikä ne loppujen lopuksi ne paransi, kun niin paljon tuli kokeiltua asioita.
mutta ainakaan apupunktio se ei mielestäni ollut, koska siitä en kokenut saavani apua ja ongelmat senkuin jatkuivat.

Mutta joitain kuukausia apupunktiohoitojen jälkeen alkoi tapahtumaan outoja kun hakeuduin bio terapia hoitoon, missä
hoito tapahtui lähinnä henkisten oppaiden/enkeleiden/muiden energioiden välityksellä,
siellä tuli semmoisia virtauksia missä hoitajakin häkeltyi saapuvien virtauksien voimasta ja missä minäkin olin ihan kippurassa ja näin pelkkää valkoista pitkän aikaa.
Tämän jälkeen henkiset yhteydet avautuivat ihan toiselle tasolle ja jatkohoitoa energia tukoksiin sain "healiriksi" kutsuvilta energioilta useampana iltana. Missä vähän tuli moitteita että minun pitää yrittää olla liikkumatta, kun he työskentelevät.
No enhän minä ollut ja muistutuksia tuli vähän väliä.
Aivan ufo juttua tiedän - kenties omaa mielikuvutustani, mutta itse uskon vakaasti että niin tapahtui.

Mutta mikä mahtavinta viikon sisällä tämän alkamisesta levottomat jalat olivat kadonneet kokonaan
Lääkkeitä en ollutkaan syönyt muutenkaan pitkään aikaan vaan yritin pärjätä ilman niitä vaikka tuskaa yöt olikin.

Mitään levottomuutta/poltetta ei ole esiintynyt jaloissa sen koommin.... k ä s i t t ä m ä t ö n t ä voiko oma mieli olla
niin tehkos työkalu että voi aiheuttaa noi ikävän ongelmaa ja poistaa myös sen. ?!?
Mikä oudointa näissä hoidoissa kukaan ei ole koskenut minuun tikullakaan tai syöttänyt mitään.
Kaikki hoito on tapahtunut jollain aivan muulla tasolla.

No ei sen puoleen tämän jälkeen elämäni on kyllä muuttunut aikas paljon ja olen käynyt paljon eri henkisyyden kursseja
transseista,regressioista,meedio opeista moniin muihin ja olen nykyään vakuuttunut toisen maailman olemassa olosta.
Niin monia ihmeellisiä asioita on tapahtunut/olen todistanut - ymmärrän toki jos minun juttuja luetaan huuli pyöreänä, :D
mutta niin varmaan itsekin tekisin jos en tietäisi henk.kohtaisesti mitä kaikkea olen käynyt läpi tässä viime kuukausien aikana.
Mutta jokainen uskoo mihin uskoo.

En hardcore skeptisinä olisi uskonut kun kiviä skeptisesti aloin takavuosina tutkimaan että se veisi niin syvälle ihanaan henkiseen maailmaan ja että em. maailma tulisi niin voimallisesti vastaan.

Nykyään illat on aikas hauskan vallattomia, kun nukumaan mennessä olo kuin elokuvissa, maisemia / tapahtumia/ kasvoja vilisee
mielessä kuin elokuvissa olisi.Tämä tietty jos pitää sakrat auki. Tietty jos ne sulkee hiljenee koko henkinen maailma/mieli

Joskus olen sulkenut kaikki sakrat lukuunotamatta alinta, minkä annan loistaa kirkasta punaista valoaan jotta maadoitus olisi paras mahdollinen. Mutta henk kohtaisesti tykkään pitää niitä aina auki, vaikka ei siinä mitään järkeä ole päivittäisessä elämässä,
mutta olen sen verran alussa, että olen huomannut että suljetut sakrat on minulle vielä suhteellisen vaikesti avattavissa
kunnon loistoon, mutta semmoinen hauskuus siihenkin liittyy, kun pitkään ajatelin että kaikki tämä on mielikuvitusta,
niin meedio oppaan avulla kun sakrat suljettiin, hiljeni henkinen maailma täysin ja eikä siltä sieltä kuulunut pihaustakaan
millään tavalla tai tasolla, ennenkuin niitä alettiin taas avaamaan.

Valoa ja rakkautta hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja sara » 13 Joulu 2011, 19:17

Onpa hyviä uutisia, Poka!!! hu<g hu<g hu<g

Itse uskon vahvasti siihen että keho hoitaa itse itsensä sitten kun mieli sen sallii (eli ei enää estele, koska mielemmehän se yleensä nuo sairaudet ja kehon epänormaalit tilat on aiheuttanutkin). Mulle kävi juuri näin kohdussani villisti kasvaneen, tosi ison myooman kanssa. Hoitoja sain, jotka pistivät käyntiin ja tukivat myyoman häviämistä, mutta että se tapahtui niin nopeasti (kolmisen kuukautta!!!), niin uskon omalla asenteellani olleen suuren vaikutuksen, annoin sen tapahtua ja luovuin niistä kiinnikkeistä jotka sen olivat synnyttäneet. Ja tietysti tärkeää on jatkon kannalta etten palaa entisiin... >>33>> >>33>> >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja Sitris » 13 Joulu 2011, 20:09

Bioterapiaa? Pitääpä kuuklettaa.

Mulla on kanssa levottomat jalat. Nilkoista alaselkään asti vääntää ja kalvaa. Sain neurologilta lääkkeitä, mutta pahoinvoinnin ja päänsäryn takia ne jäi. Välillä ovat paremmat, välillä huonommat.

Kiitos tästä ketjusta, on ollut kiva lukea! Kertokaa toki lisääkin hu<g
Palasaippua, ekoteko
Kuva
Sitris
 
Viestit: 32
Liittynyt: 24 Heinä 2010, 11:27
Paikkakunta: Kajaani

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja Chevy » 06 Tammi 2012, 22:23

Hieno juttu, Poka!
Hauska kuulla, että tassut ovat rauhoittuneet ja tilanne vehreänvireä henkisellä rintamalla.

Kyllä se on ihmisen oma mieli joka hoitaa, kun saa rauhan siihen ja apua.

riemukkaat halirutistukset,
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron