Chakrojen hoito & kipu

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja poka » 18 Heinä 2011, 17:24

Heippa kaikki.

Henkisestä maailmasta hyvin kiinnostuneena, mutta edelleen jonkin verran skeptisenä aloin hoitamaan
kokeilumielessä omia shakrojani käyttäen saatua reikikoulutusta (2 taso), jalokiviterapiaa, väriterapiaa ja mielikuvaharjoituksia.

Kuukauden jakson aikana vireystila ja iloisuus nousi valtavasti,
tunnemaailma meni aikalailla sekaisin.

Jopa niin paljon että vaikka väitän olevani perusluonteeltani aikas skeptinen näille asioille,
niin aiheet alkaa oikeasti mietityttämään, että vitsi onkohan näissä jutuissa sittenkin perää ja joudunko perääntymään
tieteellisestä lähestymistavasta elämään. :)

Ai niin se kysymys kivusta.
Semmoista meinasin kysyä teiltä jotka olette Chakrojanne hoidelleet, tuleeko teille mitään
fyysisiä kipuja kehoon,koska minulla on nyt hyvin hyvin arkoja kohtia kehossa, aivan siis hipaisu arkoja
joiden kipu yltää aina luuhun asti.

Sydän shakran kohta ehkä n 10cm alueelta todella arka fyysiselle kosketukselle.
Navan yläpuolelta löytyy toinen arka kohta, mutta kooltaan ehkä 5cm
sitten vielä silmien välistä löytyy kanssa kosketusarka kohta, mutta sen arkuus alueen koko on vain sormenpään verran
ja se on lähinnä arka luusta ei pinnalta.

Kuulostaako mitenkään järkeenkäyvältä, oletteko huomanneet vastaavaa ?

Kiitos
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja halda » 18 Heinä 2011, 20:46

Nyt menee varmaan aika ohi aiheen, pysykää te muut nyt edes.. :D
Mutta päätin suuni avata, kun mieleen pulpahti asioita. Elikkä.
En noista kivuista tiedä, mutta täällä näin, toinen skeptikko ilmoittautuu!

Tiedän, että on jotain, mutta olen niin psykologiaan turvaava tyypi, että kaikki on helppo selittää sillä, että "mieli luulee ja sitten kuvittelee ilmiöt todeksi". Niinkuin kaikki enkelten kosketukset sun muut, sillä ihmismielihän pystyy tuntemaan vaikka kylmyyttä tai lämpöä pelkän ajatuksen voimalla. Tai kihelmöintiä. Tai kipua.

Onhan näitä henkioppaita sun muita käsitelty myös tavallaan alitajuntana, osana itseä, eli sillä lailla psykologisenakin ilmiönä, mutta minun on ainakin hankala täysin luottaa pelkkään omaan voimaani ja energiaani. Olen kaikenlisäksi auttamattoman kiinnostunut yliluonnollisesta ja yritän lähes epätoivoisesti selvittää, onko meidän lisäksemme olemassa todella muunlaisiakin olentoja (ei niin että väittäisin, ettei ole, se olisi melko egosentristä ottaen huomioon, että maailma on iso). Jos joku sitten kertoo kokemuksiaan tällaisista tapauksista, olen käsittämättömän innostunut. Entisellä foorumille noitakin oli kiitettävä läjä, mutta uudella aihe ei ole vielä ihmeemmin puhjennut kukkaan (johtunee tosin varmaan vaan foorumin uutukaisuudesta).

Nyt siis oikein mielelläni kuulisin toiselta skeptikolta mitähän harjoituksia olet kokeillut? Haluaisin päästä itselleni todistamaan, että nämä jutut oikeasti toimivat (kyllähän minä kaukohoitoa pyydettyäni koin hyvää oloa monta päivää ja asiat sujuivat erinomaisesti, mutta jälleen pöhkö psykologia puskee päälle).

((Olisi muuten ollut ehkä viisasta aloittaa oma keskustelu tälle pohdinnalle. Ehkäpä tuossa aloitankin.))

Niin. Ei mulla muuta. Hienoa, että mielialasi on näiden myötä kohentunut! >>33>>
halda
 
Viestit: 7
Liittynyt: 08 Kesä 2011, 20:52

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja poka » 19 Heinä 2011, 18:50

Heippa taas.

Kirjoitan tässä nyt vielä vähän lisää :)

Ihana huomata että skeptikkoja on muitakin, mutta ilmeisesti niin sinulla kuin minullakin on kummiskin sen verta avoin mieli uusille asioille ja tapahtumille ja olemme avoimia kokemaan uusia asioita.Vaikka skeptiseltä puolelta
asiaa lähestymmekin ja nojaamme vielä voimakkaasti tieteestä oppimaamme tietoon.

Chakrat toimivat minulle lähtöpisteenä, kaikkeen muuhun henkiseen.
(Kaikki löytyneet enkelisiivet tms (vaikka olen jotain semmoisia löytänyt useita itsekkin) menevät vielä toistaiseksi yli minun hilseen - Onko niitä koskaan esim viety labraan ja saatu tuloksesksi tunnistamaton höyhenmalli, jolloin se olisi sen verta kova juttu pistäis oman ja monen muun pääni sekaisin) - mutta taitaa vaan olla niin ne on niitä peitoista karanneita untuvia :) :)

Anyway takaisin shakroihin. Itseni on helppo kuvitella että ihmisen keho jatkuu silmän näköpiirin ulkopuolelle.
Tee vaikka yksinkertainen kaukosäädin / kameratesti, ja huomataan kuinka rajoittunut silmä on eikä näe edes infrapuna-aluetta mutta kamera näkee. Tämän mielessä pitäen minun on hirveän helppo uskotella itselleni että kehossa on muutakin kuin pelkästään silmälle näkyvä osa. Ja kenties kaikki kuvaukset chakroista ja kehon eri enrgeettisistä osista
voisivat olla olemassa.

Lähdin tutustumaan tähän ajatukseen, hommaamalla kirjoja aiheesta, kristalleja. Ja yrittäen tehostaa hoitoa saamallani
reikikoulutuksella - Sinänsä en ole toistaiseksi saanut reikillä muuta aikaan , kuin päässyt muutamasta päänsärystäni eroon.

Joka aamu ja ilta pistän kivet shakrapisteisiin ja rentoudun n. 1/2h.
Joka päivä jossain vaiheessa pistän kädet shakrapisteisiin ja pyydän että saisin johtaa niihin energiaa.
Pc monitorin taustakuva on poistettu ja sen tilalla on vain yksi väri.Minkä kautta yritän luodan visuaalista mielikuvaa shakroihin (Minä käytän vaalenpunista, koska haluan vaikusta sydänsakraan eniten)
Joka ilta kun menen nukkumaan visualisoin vielä shakrapisteet ja yritän nähdä ne loistamassa isoa kirkasta sen alueen värin valoa mihin keskityn.
Tummat vaatteet ovat vaihtuneet värikkäisiin.

Ei minulla sen kummempia konsteja ole ollut.Minulle saapuneet kivut oli hyvin iso asia (onnellinen semmoinen)
Sain aikaseksi jotain fyysistä selvästi tunnistetavaa kipua, mille en löydy mitään ulkopuolista selitystä, mikä muu
olisi voinut aiheuttaa sen kuin se että Skarat ovat olemassa ja minun tapauksessa alkavat oikeasti liikahtelemaan
paikoilttaan ja alkavat kasvamaan ja kiihtymään.

Kun sanoin tuossa aikaisemmin että tunne-elämä on mennyt aivan sekaisin.Tarkoitan
sitä että kun esim katson jotain elokuvaa mikä vetoaa tunteisiin, valuu vesi silmistäni noroina
kun aikaisemmin ns. "tunteet" eivät ole liikuttaneet minua mihinkään suuntaan.
Tämäkin uusi elämys on ollut/on minulle "joitain ihan käsittämätöntä".


Kiitos
Kun jaksoit lukea tämän löpinän.
Ohessa muutama kuva työkaluistani, jos onnistun liittämään ne mukaan.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja Chevy » 19 Heinä 2011, 21:16

Rakkaudellisia ajatuksia teille kaikille, sekä skeptikoille että muille.
>>33>>
En kuvittele, että minun ajatukseni olisi maailman tärkein totuus.
Kuitenkin uskon, että energiat ovat ja toimivat.
Miten muuten voitaisiin kaukohoidoilla saada vieraan talon kostea kellari kuivumaan
ilman että kukaan tekee sille mitään fyysistä...
:mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja kajastus » 21 Heinä 2011, 23:24

Ai niin se kysymys kivusta.
Semmoista meinasin kysyä teiltä jotka olette Chakrojanne hoidelleet, tuleeko teille mitään
fyysisiä kipuja kehoon,koska minulla on nyt hyvin hyvin arkoja kohtia kehossa, aivan siis hipaisu arkoja
joiden kipu yltää aina luuhun asti.

...

Kuulostaako mitenkään järkeenkäyvältä, oletteko huomanneet vastaavaa ?


Kyllä se vain mahollista on että tuntuu kipunakin. Näin ymmärtäisin asian olevan. Mutta menee se ohikin, ajankanssa. >33>> Ittelläni ei ole hoitelut kipuna tuntunut, vaan kihelmöintinä. Sellaisena kutinan lähisukulaisena, mutta jota ei voi rapsuttaa, kun ei pysty sormin kutinakohtaa määrittelemään. Sitten oon vain miettinyt että mitäs nyt ja pyytänyt josko hieman hempeämmät otteet chakrojen muljahteluihin saisi. :D
kajastus
 
Viestit: 27
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 12:20

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja Rose » 22 Heinä 2011, 08:50

Skeptisyys on tosi hyvä asia big>3luv

Omalta kohdaltani olen lähestynyt asiaa niin, että uskon aina sen minkä itse koen olevan totta.

Muutama vuosi sitten suhtauduin tosi skeptisesti kiviin ja ihmettelin itsekseni ihmisiä, jotka niitten kanssa touhusivat. Johdatus kuitenkin vei minut kivien maailmaan ja totesin niitten voiman >>33>>

Kuvaamasi tunne-elämän myllerrys kuulostaa minusta herkistymiseltä.

Kivut voisivat hellittää, jos välillä antaisit kehosi kaikkien tasojen tasapainottua etkä laittaisi kiviä yms. joka päivä. Puuhaisit ihan maallisia asioita.

Kun ihminen täällä maan päällä kiinnostuu henkisistä asioista, on tarjolla kaikenlaista. Osa jutuista on aitoja, osa rahastusta ja opastusta henkilöiltä, jotka kokevat olevansa korkealla, mutta rypevät oikeasti tosi alhaisilla astraalitasoilla. Onpa varmaan sellaisiakin palveluiden tarjoajia, jotka eivät usko henkimaailmaan ollenkaan, haluavat rahastaa herkkäuskoisila. On tosi tärkeää olla skeptinen eikä mennä mukaan ihan joka asiaan. Jotkut suunnat ovat myös liian voimallisia herkälle ihmiselle, jonka pitää edetä hitaasti, omilla ehdoillaan. Minulle itselleni kävi näin Reconnectionjutun kanssa. Jotkut toiset olivat aivan innoissaan, minulle energiat olisivat tulleet aivan liian nopeasti, keho ei kestä.

Valoa >>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja poka » 30 Heinä 2011, 21:28

Kiitos kommenteista. hu<g

Pistin aiheen vähäksi aikaan sivuun ja annoin ajatuksieni ja kehoni levätä aiheesta.
Kaikki kivut ovat poistuneet :) nyt voin taas varmaan jatkaa kokeilua. Ehkä otan hieman kevyemmin tällä kertaa.

Kajastus:
Ihana kuulla että muillakin on tuota kutinan tyyppisiä ilmentymiä.
Itselläni on viimeisen 2 vuoden ajan ollut otsalla semmoista käsittämätöntä meininkiä.

Ensimmäiset 1 1/2 vuotta se oli semmoista hyvin outoa kutinatunnetta ihan kuin vesipisarat valuisi hiusrajasta pitkin poikin kasvoja.
Tunne oli hyvin hyvin voimakas tunsin sen koko ajan 24/7, mutta varsinkin nukkumaan menonaikana se oli ihan villiä, nykyään tuo tunne on keskittynyt enepi silmien väliin yhdelle täplämäiselle alueelle, eikä tunnu niinkään päivällä,mutta kun rentoutuu nousee se
esiin aina hyvin voimakkaana kutinana em. alueella.

Usein myös kun pistää siihen hoitokiven lisäksi kaveriksi, syntyy kiven alle voimakas pulssi, samantapainen kuin esim ranteesta tai kaulasta tuntuva sydänpulssi.

No tiedä näistä, olen vasta pintaa raappaissut näissä kokemuksissa (täysi noviisina).
Mutta saanut kummiskin hyvin hyvin pienen maistiasen hyvin syvällisestä rakkauden tunteesta, joka kumpuaa jostain kehon/ajatuksien syövereistä - ja siihen tilaan on päästävä takaisin sitä onnen ja iloin tilaa ei pysty pukemaan sanoiksi.Se on koettava.

Ihanaa kesän jatkoa kaikille.
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja penkula » 03 Elo 2011, 22:03

Vähän menee OT, mutta kun kerran oli kysymys.....

Siivistä en tiedä, mutta luin juuri vähän aikaa sitten Ultrasta (sitä en muista, kuinka vanha oli lehti) eräästä hoitajasta, jonka läsnäollessa usein alkoi sataa kullanvärisiä hippuja "taivaasta", siis tyhjästä ilmasta, sisälläkin. Tämä ihminen on siis suomalainen. Näitä hippuja oli viety labraan, eikä niitä oltu pystytty tunnistamaan miksikään aineeksi. (tässä näin lyhyesti kerrottuna, joku varmaan muistaa paremmin, korjatkoon..... :) )

Ja nyt en mene chakroista vannomaan, mutta ainakin meridiaanit, siis kehon energiakanavat, on Kuopion yliopiston tekemässä tutkimuksessa pystytty mittaamaan sähköisesti, eli paikantamaan. Nähtävissähän nämä kanavat eivät fyysisesti ole, mutta siis jollain sähkölaitteella oli löydetty pisteet, joille ei ole mitää fyysistä vastinetta kehossa.

Energioista ylipäätään sen verran, että kvanttifysiikka on jo todistanut, että alkuhiukkasten, siis atomia pienempien osasten, käyttäytymiseen voidaan vaikuttaa pelkästään tarkastelemalla niitä. Ja juuri keväällä (?) luin tutkimuksesta, jolla oli todistettu ajatuksen voiman olemassa olo, olikohan se niin, että apina oli kytketty tietokoneeseen ja jossain toisella puolella maapalloa oleva... mikähän se nyt oli vipstaaki myös. Apinan oli käsketty liikuttaa sitä (vitsi kun en nyt muista, oliko se polkupyörä vai mikä ihme...) juttua ja kolme minuuttia se oli ajatuksen voimalla sitä liikuttanut.

Ajatusten taajuutta voidaan mitata, positiiviset ajatukset ovat korkeampitaajuisia kuin negatiiviset. Stephen Hawkins (kirjoitusasua en mene vannomaan) oli tehnyt kai tästä tutkimuksen, Power vs. Force.

Kuten huomaatte, en ole mikään yltiötieteellinen, joten en osaa pilkuntarkasti selittää, mutta helposti lisää tietoa löytää, jos haluaa. Kyllä kriittinen pitää olla, ettei mene ihan kaikkeen mukaan, mitä tuolla yritetään myydä, mutta kyllä sen sydämessään tietää, mikä on oikea juttu minulle... >33>> Ja niitäkin ihmisiä valitettavasti on, jotka rahastavat ihan hyvälläkin jutulla... :? Itse pitää osata erotella sitten ne jyvät akanoista.

Ja jos ihan topicciin palaan, niin minulla on sydänchakran hoito päällä, kipuileekin välillä. Enkelikorteista tulee jatkuvasti Chamuel, joka auttaa avaamaan sydämeni ottamaan vastaan rakkautta. :) Vaaleanpunainen on kovin mieluisa nyt paitavärinä... :) Ja muutkin chakrat selvästi tuntuvat ajoittain, esim. juurichakra, kun vastaanotan kaukohoitoa.
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Chakrojen hoito & kipu

ViestiKirjoittaja poka » 08 Elo 2011, 20:07

hu<g
Semmoinen asia tuli vielä mieleen kun puhuin noista fyysisitä kivuista että ne ei olleet mitään
verrattuna psyykkiseen kipuun.

Jossain kokeilujakson puolessa välissä aloin näkemään niin hirveitä painajaisia, että alkoi oikeasti
pelottaa mennä nukkumaan iltaisin. Kun tiesi että saattaa olla että aamulla herää taas yltä päätä märkänä
nähtyään niin hirveitä painajaisia että ne häiritsivät vielä pari tuntia heräämisen jälkeen.

No onneksi tätä kesti vain reilun viikon, sitten meno alkoi helpottamaan.
En tiedä liittyykö asiaan, mutta toivottavasti jotain puhdistui jostain. :)

Törmäsin hauskasti kirjoitettuun juttuun hieman chakroista ja muista
Irene Hopkins:n kundaliinijooga - sisäisen voiman lähde kirjassa. Ohessa katkelma siitä.

Varjopeikkojen valaiseminen

Talo ja sen eri kerrokset kuvaavat vertauskuvallisesti ihmisen tajuntaa.
John Welwood kertoo kirjassaan Love and Awakening analogisesti
linnasta, joka kuvastaa ihmisen sisäistä maailmaa. Minä olen ottanut
peruskäsitteen ja mieltänyt sen ilmentävän olemuksemme kaikkia
tasoja fyysisestä jumalalliseen. Minun linnastani syntyi ihmisen koko
olemuksen kattava seitsenkerroksinen sateenkaarilinna. Linna on
suurenmoinen kokonaisuus, jossa on tuhansia mahtavia juWasaleja,
kauniita huoneita, kullattuja käytäviä ja jalokivin koristeltuja torneja.
Kukin kerros, huone ja sali ilmentää yhtä itsen osaa, jotka yhdessä
muodostavat täydellisen kokonaisuuden.

Seitsenkerroksinen sateenkaarilinna

Lapsena olit vapaa seitsenkerroksisessa sateenkaarilinnassasi. Nauraen
leikit sen korkeissa torneissa, pimeissä kellareissa ja massiivisissa juhla-
saleissa. Vailla pelkoa tutkit linnan kaikki huoneet ja ihailit kaikkia löy-
tämiäsi aarteita. Linnan kellarikerros oli punainen. Se uhkui rohkeutta
ja elinvoimaa. Sinulla oli siellä leikkitoverina pieni tulipunainen käär-
me. Toisen, oranssin kerroksen huoneissa olit luova, avoin ja alaston
nauttien seksuaalisuudestasi. Ihmissuhteesi olivat sopusointuisia. Kul-
lankeltaisen kolmannen kerroksen aurinkoiset salit olivat läpinäkyvää
lasia. Siellä tunsit olosi varmaksi ja tahdonvoimaiseksi. Linnan kauniin
vihreän neljännen kerroksen huoneet olivat täynnä rakkautta kaikkia
eläviä olentoja kohtaan. Viidennen kerroksen sinisissä huoneissa lau-
loit totuutesi äänellä. Kuudennen kerroksen syvän siniset huoneet oli-
vat tietämyksen kehto, jossa leikit välittömillä kokemuksilla ajatustesi
toteutuessa omalla voimallaan. Olit luonnollinen telepaatti. Linnan
ylin kerros oli violetti kattohuoneisto, jossa tunsit yhteyden maailman-
kaikkeuteen. Tiesit, että Jumala oli aina kanssasi.

Kunnes yhtenä päivänä sinulle kerrottiin, että osa linnaasi oli
epämiellyttävä ja yleisesti hyväksymätön. Uskoit nopeasti, että mo-
net huoneistasi olivat epätäydellisiä; osa oli liian liberaaleja, osa liian
konservatiivisia. Mikäli halusit täydellisen linnan, sinun piti ehdotto-
masti sulkea ovet tiettyihin huoneisiin. Vuosien varrella kuuntelit yhä
enemmän yhteiskunnan ja läheistesi mielipiteitä, ja aloit jopa halveksia
tai pelätä joitakin linnasi saleja ja kieltää niiden olemassaolon. Vierail-
lessasi muiden luona huomasit, että heidän erilaiset linnansa sopivat
paremmin yhteiskunnan normeihin kuin omasi, ja suljit taas muuta-
man kelpaamattoman huoneen. Halusit niin kovasti toisten rakkautta
ja hyväksyntää, että teit kuten muut halusivat sinun tekevän.
Opit nopeasti olemaan onneton. Olit syntynyt optimistina, joka
asui suuressa kauniissa valoisassa linnassa, mutta sinusta oli tullut pes-
simisti, joka oli tehnyt linnasta kylmän, pimeän ja remontin tarpeessa
olevan kaksion, sellaisen kuin kaikilla muillakin oli.

Yhtenä päivänä tajusit tyytymättömyytesi tuntien sisimmässäsi, että
elämä on enemmän ja sillä" on tarkoitus. Henkisiin oppeihin perehty-
neet muistuttivat sinua siitä, että linnassasi oli ehdottoman rakkauden
juhlasali.joka olisi saatava auki. He myös varoittivat sinua härnäämästä
kellarissa nukkuvaa myrkyllistä käärmettä. Uteliaana hiivit kuitenkin
ensimmäisen kerroksen oven taakse ja kuuntelit korva oveen painettu-
na. Aluksi ei kuulunut mitään, mutta muistaessasi muiden varoitukset
olit yhtäkkiä täysin vakuuttunut, että kellarin oven takana sihisi valtava
kuristajakäärme. Pakenit peloissasi ja päivien myötä käärmettä ajatel-
lessasi "tiesit", että kyseessä oli tultasyöksevä lohikäärme.
Etsit muista kerroksista toivoen, että löytäisit onnen helposti avoin-
na olevista huoneista. Toisessa, oranssissa kerroksessa oli yksi avoin ja
pimeä huone, johon liittyivät nykyiset ihmissuhteesi, jotka tuntuivat
olevan varsin ongelmallisia. Päätit kangetalukuisia laudoitettuja ovia
auki, mutta pettymykseksesi huoneet olivat ääriään myöten täynnä ai-
kaisemmissa ihmissuhteissa kärsimiäsi ankeita tunteita: riippuvuutta,
petosta, kaunaa, riitaa, seksuaalista väkivaltaa ja tunnepurkauksia. Olit
vihainen niille, jotka olivat tukahduttaneet elämänilosi. Raivoissasi
ampaisit kolmanteen kerrokseen, jossa oli linnasi toinen avoinna oleva
huone, nykyisen kaksiosi kellastunut olohuone. Kerroksessa oli myös
suuri aurinkoinen sali, jonka olit salvannut ja unohtanut jo aikoja sit-
ten. Empimättä mursit salin oven auki. Ovi lämähti vimmalla vasten
kasvojasi, kun vuosien vihat, jotka olit sinne sullonut ja sitten kieltänyt,
paiskautuivat silmillesi.

Kaupungissasi vieraileva mestari selosti, kuinka sielun hermon
värähdellessä sydämesi avautuu ja muistat todellisen itsesi. Sinun oli
mentävä pohjakerrokseen, josta muut olivat sinua varoittaneet. Olit jo
kokeillut monta keinoa, jotka eivät olleet vieneet sinua lähemmäksi
totuutta, joten päätit kurkistaa pimeään kellariin. Ennen kuin paniikki
valtasi mielesi, kiirehdit suoraan suljetulle ovelle ja repäisit sen rohkeas-
ti auki. Siellä ei ollutkaan lohikäärmettä, eikä edes sitä pientä punaista
käärmettä, jonka kanssa olit lapsena leikkinyt. Huone uhkui punaisen
valon pehmeää lämpöä ja astuessasi tähän hehkuvaan valomereen sel-
kärankasi alkoi värähdellä kuin kanteleen kieli. Kehosi kohosi ilmaan,
mielesi rauhoittui ja "lensit" kattojen läpi suoraan neljänteen kerrok-
seen, jonka vihreässä valossa sydämesi täyttyi ilon tunteesta ja pystyit
ensimmäistä kertaa hyväksymään itsesi juuri sellaisena kuin olit. Koit
synnyinoikeutesi, sisäisen onnen tilan. Tässä tunteessa linnasi avautui
ja kohosit ylös kattohuoneistoon, linnan ylimpään kerrokseen, jossa
sinulla oli elämäsi jälleentapaaminen. Sulauduit Luojaasi.
Tämän oivallettuasi sinun oli tutkittava perin pohjin linnasi sopu-
kat, joissa asuvat kaikki maallisen ja henkisen minäsi olotilat. Kaikki
hyvät ja huonot puolet muodostavat kokonaisuutesi, joka on valoisien
ja varjoisien ominaisuuksiesi summa. Myötätuntoa on tunnettava sekä
omaa valo aan että omaa varjoaan kohtaan, jotta voi kehittyä ihmisenä.
Emme voi olla kokonaisia ennen kuin olemme sopusoinnussa koko
rakenteemme kanssa. On hyväksyttävä myös kaikkien muiden ihmis-
ten linnat hyvine ja huonoine huoneineen. Sielun työn kautta kasvat
palvelemaan universumia ja autat muita ymmärtämään heidän omia
erikoislaatuisia linnojaan sateenkaaren kaikissa väreissä.

Varjouskomukset

Seitsenkerroksinen sateenkaarilinna on vertauskuvallisesti meidän
ääretön kokonaisuutemme. Jokaisesta huoneesta löytyy erikoislahja,
kun uskallamme kurkistaa sisälle. Vaaditaan rohkeutta, että pystyy
avaamaan kaikki huoneet, nimenomaan ne, joissa on kielteisiä mielen-
tiloja. Vasta katsoessasi rehellisesti puutteitasi voit muuttaa ne luovaksi
energiaksi. Monet haluavat lisätä valon voimaa koskaan tiedostamatta
itsensä huonoja puolia. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä valo pal-
jastaa aina pimeässä kyyhöttävän peikon.

Varjouskomukset ovat niitä ominaisuuksia tai alitajuisia malleja,
joista pidämme kiinni saadaksemme väliaikaista tyydytystä ja joita
inhoamme itsessämme ja toisissa. Varjo on pimeä. Ellet uskalla katsoa
varjoasi, se tuhoaa ihmissuhteet, lannistaa mielen ja estää toiveiden
täyttymisen.

Kun kiellämme tai piilotamme varjomme, hyväntahtoinen uni-
versumi heijastaa kyseisen piirteen muiden ihmisten kautta, jotta
pystyisimme näkemään sen. Tämän takia esimerkiksi "joudumme"
päivittäin kuuntelemaan työkaverin valitusta elämän surkeudesta. On
havaittava, että meissäkin elää valittaja. Mieti, milloin ja miten sinun
valittelijasi, varjosi, tulee esille, Varjon hyväksyminen on ainoa tie
eheyteen. Vasta kun hyväksyt valittajan osana itseäsi, pystyt tuntemaan
sympatiaa myös työkaverin surkuttelijaa kohtaan. Hyväksyessäsi kysei-
sen piirteen se lakkaa ihmeellisesti häiritsemästä sinua. Niin kauan kun
ympäristössä joku henkilö tai jokin seikka häiritsee meitä, se on myös
meissä itsessämme odottamassa rakkauden näyttöä.
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron