Aarrekartat "oman kohtalon hoitovälineenä"

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Aarrekartat "oman kohtalon hoitovälineenä"

ViestiKirjoittaja Chevy » 15 Tammi 2012, 18:57

Polttaminen on tosiaan vahva keino tuhota vanha kartta tai sulan maan aikaan haudata se maahan...
sääli tietysti, jos on nähnyt paljon vaivaa siitä, ja myös jos tahtoisi jälkikäteen tarkistaa, mitä oli
tilannut ja uudelleen verrata toteutumaan. Mutta toisaalta - luopuminen kuuluu tosiaan elämän menoon..
:mrgreen:
Ellet halua tuhkata sitä, niin tuo kiittäminen ja sanoin deaktivointi kuulostaa hyvältä.
Olen itse repinyt omani pieniksi palasiksi, kun ei ole ollut paikkaa, missä polttaa.
Tietysti uuden tekeminen kumoaa aina entisen.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Aarrekartat "oman kohtalon hoitovälineenä"

ViestiKirjoittaja penkula » 23 Helmi 2012, 18:28

Minä olen nyt huomannut, että vetovoiman laki toimii todella nopeasti. Tälläkin viikolla jo pari asiaa tullut, mitä olen vain ajatellut, että "olisi kiva".... Aarrekarttoja olen tehnyt, kirjoittamalla ja leikkaa-liimaa -menetelmällä, en olekaan aikoihin tehnyt. Tämän vuoden energiat ovat niin voimakkaat, että taidankin tehdä taas uuden. Edellisen otin pois seinältä, kun alkoi tuntua, etten minä kuitenkaan haluakaan niitä asioita, mitä siihen olin laittanut... Ei sillä että nyt olisi paikkaakaan ollut sille... :) mutta kohta on, kun siirrän kirjahyllyt taas siten, että ne toimivat seinänä, niin takapuolelle saan kiinnitettyä.
Hyvä idea, kiitos!
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Aarrekartat "oman kohtalon hoitovälineenä"

ViestiKirjoittaja Chevy » 29 Helmi 2012, 19:44

Loistavaa! Hauska kuulla, että se toimii....
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron