Kynttilä, lamppu ja valokuva kaukohoitovälineinä

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kynttilä, lamppu ja valokuva kaukohoitovälineinä

ViestiKirjoittaja Chevy » 02 Huhti 2011, 12:15

Hei te Rakkaat,

kun tuli kirjoitetuksi boxeista, niin jatkanpa vielä muistakin apuvälineistä.
Kaukohoitoa voi lähettää myös siten, että kirjoittaa hoidettavan nimen lapulle ja asettaa lapun kynttilänjalan alle.
Näin hoito pelaa aina kun kynttilä palaa.
Tämä edellyttää tietysti suurta huolellisuutta paloturvallisuuden osalta.
Niinpä saman asian hoitaa myös lukulamppu, jonka alle lippunen laitetaan.
Lappujen hävittäminen tehdään sitten vastaavalla tavalla kuin boxilappujenkin, polttamalla tai silppuna maahan kaivamalla.
Ne, jotka harjoittavat värihoitoja tai muuten keskittyvät chakrojen energisoimiseen, voivat halutessaan valita sopivan värisen kynttilän asiaa ajamaan.

Hoidettavan valokuvaa voi pitää kynttilän vieressä. Se ajaa silloin saman asian kuin hänen nimensä lapulla.
Olen käyttänyt näitä kaikkia keinoja apuna reiki- ja karunahoitojen opetteluvaiheessa. Nyt ne ovat harvemmin käytössä,
mutta toisinaan, jos ei ole tilaisuutta pitempään sessioon, saatan sytyttää kynttilän, lähettää ajatuksen liikkeelle ja jättää
kynttilän palamaan loppuun asian päälle.

Mikään näistä menetelmistä ei ole tietenkään välttämätön, mutta molemmat ovat käteviä keinoja varsinkin kaukohoitotoimintaa aloiteltaessa, jolloin jokin ajatusta konkreettisempi apuväline saattaa tuntua mukavalta.

Kiinnostavaa on, että saksalainen reikiguru Frank Petter Arjava oli taipuvainen ainakin aiemmin valokuvien käyttöön kaukohoitosessiossa. Mutta kukin tyylillään. Kukapa tietää - ehkä valokuva auttaa visuaalisesti lahjakasta hoitajaa keskittymään
erityisen tarkkaan?

Valoa ja voimaa kaikille hoitokeinoille ja jokaiselle energian virtauttamiselle, olipa apuvälineitä tai ei.
rakkaudella, Chevy <333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kynttilä, lamppu ja valokuva kaukohoitovälineinä

ViestiKirjoittaja mölli » 10 Huhti 2011, 18:06

Juu tuo kynttilähoitomuoto on kätevä ja toimiva. :D

Kynttilätekniikkaa olen käyttänyt ja käytän silloin tällöin vieläkin.

Kynttilä tekniikkaa voi käyttää myös itsehoitoon ja myös muihin "omien asioiden" hoitoon. Kuten huolien ja murheiden ja toiveiden käsittelyyn. :D

Yllättävän tehokas hoitomuoto. :D

Chevy tuolla toisessa ketjussa vinkkasikin, että kynttilänä voi käyttää myös led- kynttilää.

Taidan itsekin kokeilla joku kerta tuota led- kynttilää, kun sellaisia löytyy nurkista. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Kynttilä, lamppu ja valokuva kaukohoitovälineinä

ViestiKirjoittaja Pompula » 11 Huhti 2011, 12:18

Minä olen muutaman kerran käyttänyt valokuvaa kaukohoidossa. Kerran esimerkiksi hoidin erään lapsuuden ystäväni teini-ikäistä lasta ja koska en ollut nähnyt häntä aikoihin, kysyin saanko valokuvan ja sainkin sen, sähköisesti. Kuva auttoi minua nimenomaan visualisoimaan hänet hoitoa aloittaessani ja koin sen hyväksi. Useimmiten en käytä kuvaa, mutta tämäkin on minulla taas sellainen asia niinkuin muutkin hoidettaessa, eli sen mukaan mennään mikä "hyvälle tuntuu" ja kun tuntui että tarvitsen kuvan alkuun niin sen pyysin.

Tuo kynttilähoito onkin varsin mielenkiintoinen tekniikka ! Pitääpä kokeilla tuota myös, nyt on sopivasti muutama hoitosarja lähettelyn alla joihin voisin tuota soveltaa big>3luv

Kiitos Chevy ! big>3luv
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron