Reikiboxi - millaisia versioita?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reikiboxi - millaisia versioita?

ViestiKirjoittaja Chevy » 31 Maalis 2011, 19:43

Heippanen,

tuolla viereisessä ketjussa oli puhetta siitä, mikä on reikiboxi ja mitä sillä tehdään.
Mölli neuvoikin paitsi asiaan, myös googlettamaan, ja sillä neuvolla löytyikin esim. hieno sivu, jossa oli neuvot, mm miten boxi voidaan tehdä itse.

Oma reikiboxini on tähdenmuotoinen pahvirasia, kullanvärinen, kannellinen, koristeltu tähdillä ja pikku helmen tapaisilla nypyköillä.
Hankittu erään tutun paperi- ja piperryskaupan hyllystä hankittu reikiurani alussa. :D
Olen piirtänyt Reiki- ja Karunasymboleja rasian sisään sekä pohjaan että kanteen.
Enkelinkuvat sopivat tarvittaessa samaan käyttöön. Ne voi joko maalata tai piirtää itse tai vaikka liimata sopiviin kohtiin kiiltokuvia.

Saamani kaukohoitopyynnöt kirjoitin lappusille, jotka suljin boxiin.
Samaan tarkoitukseen voi käyttää myös hoitopyyntöjä lähettäneiden henkilöiden valokuvia, jos sellaisia on saatavissa.
Jos olin kotona, saatoin tarvittaessa ottaa laput lähetystä varten esiin. Jos olin poissa kotoa, käynnistin boxin kaukohoitokäskyllä, jolloin
rasiassa olevat pyynnöt saivat energiaa.
Asian ydin on lappuja tai kuvia käytettäessä aina muotoilla lähetys siten, että lähetetään henkilölle tai eläimelle tai asialle, jota pyyntö kuvaa, ei paperiliuskalle.

"Boxina" voi toimia jokin muukin väline.
Kirjekuori tai kangaspussi, jonne pyynnöt sujautetaan. Koko, muoto ja laatu riippuvat luonnollisesti siitä, miten hoitaja aikoo rasiaansa käyttää: kantaa mukanaan kaikkialle vai pitää sitä kotona.
Jos hoitajan taloudessa asuu perhettä tai muita henkilöitä, on tietysti korrektia huolehtia, että ulkopuoliset eivät pääse lukemaan toivomuksia tai hoitopyyntöjä.
Eräällä ystävälläni oli tähän tarkoitukseen pyhitetty kaunis, sininen lasimalja.

Kun lappuset ovat täyttäneet tarkoituksensa, ne joko poltetaan tai revitään silpuksi ja kaivetaan maahan.
Boxia voi tarvittaessa puhdistaa, siis energeettisesti putsata pois aiempien pyyntöjen ja pyytäjien energiat.
Samoin se kannattaa puhdistaa myös ennen ensimmäistä käyttöä, ja tarvittaessa vaikka siunata/vihkiä käyttötarkoitukseensa.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reikiboxi - millaisia versioita?

ViestiKirjoittaja skye » 01 Huhti 2011, 07:38

Kiitos Chevy big>3luv

Taas tämä synkronismi toimii, mie tätä asiaa googlettelin pari päivää sitten ja nyt sitten tuli tämä viesti. Itse olen ajatellut kundaliinireikin lähettämistä varten askarrella boksin <333
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye
 
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 09:11

Re: Reikiboxi - millaisia versioita?

ViestiKirjoittaja Pallaskissa » 01 Huhti 2011, 10:33

Minun reikiboksini on pieni puinen laatikko, jossa on symboli kannessa. Mutta minä en käytä paperilappuja, ainoastaan visualisoin kyseisen ihmisen/asian "laatikkoon" ja aina kun alkaa virtaamaan, suuntaan sitä myös "laatikon sisällä" oleville <333 Toivon ja uskon että toimii näinkin :-)
Avatar
Pallaskissa
 
Viestit: 136
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 12:34

Re: Reikiboxi - millaisia versioita?

ViestiKirjoittaja Chevy » 02 Huhti 2011, 11:49

Pallaskissa, hu<g

ihan varmasti toimii.
Ja mikä kätevää, ei tarvitse silloin ajatella, että joku vahingossa lukisi lappuja - eikä tarvitse nähdä vaivaa niiden
hävittämisessä. Mainio juttu!

Ja mitä pitemmälle hoitajan tai energioiden harjoittajan kokemus muokkaantuu, sitä vähemmän on tarvis muutenkaan tekniikoille tai apuvälineille. >>33>>

Skye,
hauska kuulla, että asia tuli taas ajallaan.
Olkoon boxi oiva menetelmä kundaliinin käyttöön.
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reikiboxi - millaisia versioita?

ViestiKirjoittaja Jared » 02 Huhti 2011, 13:55

Kiitos, juuri tällaista infoa on siisti lukea, Reikistä.
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Reikiboxi - millaisia versioita?

ViestiKirjoittaja mölli » 10 Huhti 2011, 17:57

Hieno ketju toivottavasti tulee lisää kuvauksia bokseista. :D

Itse en käytä boksia, mutta tekniikka ja sen eri variaatiot kiinnostavat ja on hauska lukea, kuinka monipuolisesti ja kekseliäästi ihmiset reikiä käyttävät. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron