Latauskipuja muilla? Askel suurempaan maailmaan.

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Latauskipuja muilla? Askel suurempaan maailmaan.

ViestiKirjoittaja SadMax » 22 Tammi 2011, 10:20

Itse olen alkanut saamaan latauksia ja samalla latauskipuja iltaisin nukkumaanmenon jälkeen. Se tuo paineentunnetta otsaan, korvien soimista (tinnituksen muodossa) ja vinkumista. Olen nyt myös huomannut, että saan ohjattua energian varpaisiini ja kylmät varpaat lämpenevät muutamassa minuutissa. Se tekee outoa tunnottomuutta jalkoihin ja nipistelyä jalkapöytiin, varpaisiin ja jalkapohjiin. Latauksien aikana myös välillä katossa on melkoinen valoshow :)

Mä olen about 5 vuotta käyttänyt vaivojeni hoitoon erästä kaukoparantajaa/selvännäkijää. Hän paransi sydämen lisälyönnit ja samalla epilepsian, jota ei tahdottu pillereillä saada kuriin. Ilmeisesti juuri siksi, että vika ei ollut päässä vaan sydämessä ja sen verenkierron häiriöissä.

Yhtenä ehtoona nukkumaanmenon jälkeen alkoi sitten tuntumaan kuin epilepsiakohtaus alkaisi yllättämään. Samanlaisia auroja tuli. Tajuttomuutta ei kuitenkaan tullut vaan aurat laantui pois. Seuraavana päivänä soitin sitten tälle kaukoparantajalle ja kysyin, että mikä mulle tuli. Vastaus oli, että latauskipuja. Muhun on alettu lataamaan tietoa ja selvännäkökykyä. Kuulemma lataukset jatkuvat näillä näkymin parisen vuoden ajan. Jään mielenkinnolla odottamaan mitä tuleman pitää.

Pitäisikö mun hakeutua reikikurssille tai ruveta opiskelemaan itse kirjojen kautta energihoitamista vai antaisinko latauksien pelkästään hoitaa homman?

Onko muilla tapahtunut vastaavaa?
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2010, 20:46

Re: Latauskipuja muilla? Askel suurempaan maailmaan.

ViestiKirjoittaja sara » 22 Tammi 2011, 13:04

Heipä hei SadMax,

Itselläni on noita samoja oireita ollut jo kauemmin, painetta ja vihlomista otsan seudulla sekä korvien soimista. Tuo jalkapohjien lämpiäminen ja pistely kuulostaa samalta kuin itselläni kun koen reikienergian välittyvän jalkapohjien kautta (vähintään yhtä vahva tuntemus kuin silloin kun se tuntuu kämmenien kautta). Eli vaikuttaisi siltä että sinulla on reikienerergia jo jollain tasolla aktivoitunut.

Näiden energioiden tuntemisen lisäksi vielä tärkeämpi asia on mielestäni oma henkinen kasvu, se on tällä tiellä se suurin haaste, jonka sisäistämiseen ainakin itselläni on kulunut eniten aikaa. Joten sinuna en pitäisi mitään kiirettä vaan tuo että olet parantunut noin suurista sairauksista (oireista), on merkki siitä että sinussa on jo tapahtunut suuri, henkinen muutos. Todellisuudessa vain me itse voimme parantaa itsemme, eli vaikka kaukoparantaja laittoi prosessin liikkeelle, sinä olet se joka antoi luvan parantumiselle, sinä olet se joka päätti ottaa itse vastuun omasta parantumisestasi.

Anna itsellesi aikaa levätä ja palautua parantumisprosessista ja integroida parantuminen myös fyysiseen kehoosi pitämällä nyt parempaa huolta itsestäsi ja opettelemalla rakastamaan itseäsi.

Minullakin oli sydämen lisälyötejä, jotka ovat nyt poissa ja toinenkin fyysinen vaiva, jota olen tässä hoidellut, joten puhun vain siitä miten itse nämä asiat kokenut ja mitä kaikkea oppinut parantumisprosessin aikana!!! Sairaus on myös aina valtavan suuri tilaisuus oppia!!!

>33>> >33>> >33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Latauskipuja muilla? Askel suurempaan maailmaan.

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 24 Tammi 2011, 11:57

Eilen illalla (ilta ja ilta, taisi olla 01:00) nukkumaanmennessä tunsin vahvaa painetta tuossa vasemman ohimon ja otsan kohdalla. Säikähdin tätä hieman, joten teinkin siinä suojauksen ja pyysin että vain hyvät ja positiiviset energiat saisivat minua lähestyä, tämän jälkeen taisinkin nukahtaa.
Noin puoli vuotta sitten aloin lukemaan energiahoitamisesta kirjoja ja yritin hoitaa tyttöystävääni, sitten aloinkin tuntemaan energian tassuissani, luulisin että auttamisen halun, avun tarpeen ja mielenkiinnon seurauksena näin kävi. >>33>>
Siinä kyllä säikähti kun yhtäkkiä tassujen välillä tuntui "magneettinen" tunne, piti oikein herättää tyttöystävä varalta, sillä pelkäsin että entä jos minulla vain löystyi joku mutteri päästä :mrgreen:

Mitä nuo "lataukset" tarkalleen tarkoittavat?

Oma neuvoni näin tien alkupäätä tallaavalta toiselle olisi, että otat ihan rauhassa, aikaa on. Itse olen kuumeisesti selaillut eri kursseja jne läpi, mutta sitten olen jäänyt vaan kiikkumaan kahden vaiheille, entä jos menen, entä jos en. Varmasti sen huomaa kun oikea tilaisuus, oli se mikä hyvänsä, osuu kohdalle. Eniten minulla onkin ollut oppimista kärsivällisyyden kanssa ;)

Itselläni lähti kirjojen kautta, se varmaan olisi hyvä ja rauhallinen askel aloittaa. Pistän pari kirjaa mistä olisi mielestäni hyvä aloittaa:

Sari Norkola: Sinäkin voit parantaa - bioenergia ja sen mahdollisuudet
Matthew Sword: Reiki ja Karuna - aloittelijasta mestariksi

Nuo kaksi ovat henk. koht. suosikkeja niistä mitä olen tähän mennessä lukenut.

Sydäntä kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee big>3luv
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Avatar
Karhunsydän
 
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Elo 2010, 22:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Latauskipuja muilla? Askel suurempaan maailmaan.

ViestiKirjoittaja sara » 24 Tammi 2011, 14:30

En ole aiemmin kuullut "latauksista", mutta asiayhteydestä oletin että kaukoparantaja puhui energioiden tuntemisesta (uskon että kaikki voivat tuntea energioita, kyse on vain siitä miten vastaanottavaisia me niille olemme) ja mahdollisesti näiden "uusien energioiden" (jotka voivat nostaa tietoisuutemme tasoa) vastaanottamisesta ja asettumisesta kehoomme.

Vähän samaa mitä tapahtuu kun saamme reikikurssin jälkeen "viritykset" ja alamme aistia enemmän energiaa kämmenissä tai jalkapohjissa. Eli mielestäni ei ole mitään syytä huoleen, säikähtämiseen tai pelkoon (siitä asti kun olen alkanut tuntea energioita, on tuntemuksia ollut niin moninaisia etten jaksa edes muistaa niitä), energia tuntuu ilmenevän niin monilla eri tavoin. Pitää myös muistaa että energia toimii aina viisaasti, eli se voi myös tehdä parannustyötä kropassamme ja siitä tuntemukset.

Monet käyvät paljon kursseja ja saavat hyödyllistä oppia niistä tälle tielle, toiset käyvät vähän kursseja ja opiskelevat ja tutkivat itse, molemmat tiet ovat mielestäni yhtä hyviä. Itse olen kuunnellut intuitiota näissä asioissa: Kun joku kurssi/tapaaminen "vetää puoleensa", menen, muussa tapauksessa jätän väliin.

Alussa sitä helposti innostuu kahmimaan hirmuisesti kaikkea tietoa ja keräämään kokemuksia, missä ei ole mitään pahaa sinänsä. Jossain vaiheessa saattaa huomata tarvetta palata takaisin perusasioihin eli katselemaan omasta sisimmästä sitä rauhaa ja pysyvää onnellisuuden tilaa, koska mistään muualtahan sitä ei löydy. Kaikki vaiheet ovat yhtä oikeita ja hyviä. Luulen että kaikessa etsimisessä on hyvä muistaa se perusasia, että olemme ensijaisesti täällä pallon päällä elämässä ja kokemassa eli kultainen keskitie tässäkin... hu<g hu<g hu<g >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron