Mitä tämä on?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Chevy » 14 Syys 2010, 21:03

Luulisin, että tukokset aukenevat vähitellen ja vähän ryppyilevät siinä samalla.

Mitäs kuuluu vesimelonille?
:mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 17 Syys 2010, 13:53

Juu, sitä se varmaan on. Muutama päivä sitten ranteen kohdalta _poltti_ siirtäessäni tyttöystävääni energiaa. Nyt vain on magneettinen tunne käsistä vähentynyt. En tiedä johtuuko paikasta vai liiasta stressistä. Vesimelonille kuuluu toivottavasti hyvää. Olen tällä hetkellä täällä pohjoisessa, mutta jätimme vesimeloneille (3) lomakastelijat. big>3luv Tällä hetkellä vähän kyllä ahdistaa uudet ihmiset joita täällä näkee paljon, stressaa, taas jälleen... Sekin, että olen yrittänyt ottaa yhteyttä henkiin, voimeläimeen, oppaaseen, ja vähän kaikkeen mitä näkyy tai kuuluu. Ehkä intoilen vähän liikaa. Kärsivällisyys ei ole vahvimpia puoliani, ehkäpä juuri tätä "uskoa" testataan tässä 8-)

Kiitos vastauksista foorumin väki >>33>>
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Avatar
Karhunsydän
 
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Elo 2010, 22:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja mölli » 06 Loka 2010, 20:43

Jakke77 kirjoitti:Oulussa on vahvat energiat :) niihin kyllä tottuu ja ei niissä mitään pelättävää pitäisi olla. kaikki uus vaan tahtoo aluksi hieman puistauttaa ;)



Tottakai on kun on meri lähellä ja runsaasti alan harrastajia.

No onhan siellä vastapainona paljon negatiivistäkin energiaa.
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 06 Loka 2010, 21:19

mölli kirjoitti:
Jakke77 kirjoitti:Oulussa on vahvat energiat :) niihin kyllä tottuu ja ei niissä mitään pelättävää pitäisi olla. kaikki uus vaan tahtoo aluksi hieman puistauttaa ;)



Tottakai on kun on meri lähellä ja runsaasti alan harrastajia.

No onhan siellä vastapainona paljon negatiivistäkin energiaa.


juu Oulu on maailmankaikkeuden ykkös satama missä tehdään kaikki isoimmat päätökset hu<g
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja sara » 09 Loka 2010, 13:20

Itse koen myös voimakasta magneettisuutta kämmenissä, jos olen keskittynyt ja pistän kämmenet vastakkain! Se on sitä energiaa itteensä....

Jonkun käymäni kurssin jälkeen tunsin hetkellistä pelkoa, joka ei ollut lainkaan minulle ominaista kyseisessä tilanteessa (rauhallisella aamukävelyllä...). Arvelin kyseessä olleen jonkin vanhan pelon, josta ehkä puhdistauduin kurssin seurauksena... Noita pääkipuja (enemmänkin puristavaa tunnetta vasemmalla tai oikealla edessä) koen todella usein, nykyisin melkein aina keskittyessäni meditoimaan. Luulen että liittyy energioiden suurempaan virtaukseen, pitää muistaa myös että nämä uudet energiat ovat todella vahvat (ja ehkä Oulukin tekee tehtävänsä...).

Peloista eroon pääseminen on suuri ja tärkeä tavoite tällä tiellä, sillä pelko sekä estää meitä etenemästä että saattaa saada meitä tekemään liikaa tai sellaista, mikä ei ole tarpeen. Mieti aina mikä on motiivisi kun teet valintoja tai päätöksiä (jos takana SAATTAA olla pelko, ajattele asia vielä toiseen kertaan). On myös todella tärkeää mitä ajattelemme. Kun sanot pelkääväsi sairauksia, pyri muuttamaan ajatteluasi päinvastaiseen suuntaan eli että olet terve ja ennen kaikkea, lakkaa pelkäämästä niitä. Nimittäin ajatuksilla ja peloilla kutsumme luoksemme sitä mitä ajattelemme tai pelkäämme, niin miellyttäviä kuin vähän miellyttäviäkin asioita...

Tähän tiehen kuuluu myös tuo positiivisuuden lisääntyminen :D Ja kun kerran ymmärrämme syvällisesti että olemme universumin lapsia ja aina kosmoksen suojelussa, loputkin pelot poistuvat ja sitten me vasta positiivisia ollaankin... <333 <333 <333 <333 hu<g
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Justin » 02 Touko 2011, 18:49

Tervehdys!!!
Minulla on myös tuo "mangneettisuus" käsissä, ja alussa otin kaikki hoidettavan kivut ja Pahat muistot itselle...
Mutta sitten löysin Reikin ja se oli kyllä helpotus. big>3luv Kyllä helpotti nyt olen käynyt reiki II ja se avasi lisää energian ihmeellistä mailmaa. Tuli mieleen että tuo oikean puolen kipu on Luovuuden ja energia ajattelun avauksia (enkeli kuiskasi)
Reiki on ainakin turvallinen aloitus. (en voi muihin ottaa kantaa kun en käytä...VIELÄ:)

Helppo harjoitus parantamiseen ilman vihimyksiä; Enkeli pallo
http://reikifoorumi.foorumit.fi/viewtopic.php?f=16&t=795
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 15 Touko 2011, 10:29

Nyt melkein vuosi jälkeenpäin "huvitti" lukea tuota ensimmäistä kirjoitustani, kuinka täpinöissäni ja mielissäni silloin olinkaan! :D Olen toki vieläkin, on vain tilanne rauhoittunut ja tämmöinen "aktiivis-fyysinen" kausi tullut tähän kesän alkuun.

Tällä hetkellä hoitoja tulee tehtyä harvakseltaan, ehkä pari kertaa kuussa max. Jonkin verran satunnaisesti meditoin, tai lähinnä siis maadoitan tms. Tuo energian tunteminen vähän vaihtelee, välillä oli kausi että piti keskittyä kovemmin jotta tunsi energian kämmenien välissä. Nyt taas välillä se tuntuu ihan muidenkin asioiden kun hoitamisen yhteydessä, esim. jos vaikka juttelee jonkun kanssa livenä tai netin välityksellä saattaa tassuja ruveta kihelmöimään tai paine/(&)lämpö tuntunmaan big>3luv

Ei ole enään ollut kursseja kohtaan tarvetta, lähinnä tuntuu siltä että seilaan turvallisilla ja rauhallisilla vesillä, katson mitä aallot tuovat tullessaan ja minne tuuli kuljettaa :)

Kiitos kaikille foorumilaisille tuesta ja valosta polullani, kiitos >33>> Tästä on hyvä jatkaa matkaa >>33>>

Iloa, valoa ja rakkautta big>3luv

- Karhunsydän
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Avatar
Karhunsydän
 
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Elo 2010, 22:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja sara » 15 Touko 2011, 11:11

>>33>> >>33>> >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Darija » 16 Touko 2011, 14:48

Niinpä, yliluonnollinen muuttuu luonnolliseksi :)
Darija
 
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Marras 2010, 16:04

Edellinen

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron