"Long Finger Technique"

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Nimble » 31 Elo 2010, 07:22

Mitkähän on sitten mahdollisesti nämä energiat jotka saa aikaan hoidettavassa tai hoitajassa pakonomaisia lihaskramppeja? Ja kyllä tässä ollaan kohta 9v oltu energioiden kanssa tekemisissä. Että ei tässä ihan lasten kengissä olla..
Tämäkin foorumi on melkoisen huvittava paikka siinä mielessä kun täällä jotain kysyy niin kukaan ei anna koskaan mitään vastauksia. Hirvee saarna vaan alkaa heti, että viina on pahasta ym.. Ja ei saa tehdä sitä.. Eikä tätä..
Enemmän vastauksia kiitos!
Nimble
 

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Urkki » 31 Elo 2010, 08:18

Jos vastauksia haluat niin lopeta leikkiminen, selvitä päämääräsi ja harjoittele.
Hoidon aikaiset lihaskrampit johtuvat hermostossa vaikuttavasta häiriötilasta.
Häiriön aiheuttaja on mieli.
Urkki
 
Viestit: 7
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 18:51

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Minna » 31 Elo 2010, 08:21

Melkein mikä tahansa energia/lukkojen avautuminen voi saada aikaan lihaskramppeja yms. Sillä ei lie pohjimmiltaan väliä oliko se kundaliini vai mikä? :)

Kuulostaa aika rajulta reaktiolta, noin voimallisten juttujen tekeminen humalassa tuntuu ajatuksena vähän pelottavalta, koska kyllä alkoholi vaikuttaa (arvaamattomasti) energiavirtauksiin sekä hoitajan ja hoidettavan arviointikykyyn. Ei musta mitenkään haudanvakava juttu, ehkä kuitenkin syytä miettiä miksi haluaa humalassa hoitaa ja onko se tarkoituksenmukaista? Mikä todella tarvitsee sitä että itsestä tuntuu energiavirtaukset voimakkaammilta? Mikä jännittää ja minkä rentouttamiseen sitä alkoholia käytetään? Myönnetään, ite oon tehnyt itsehoitoja pilvessä koska on niin siistiä kun energiat tuntuu huimilta yms. joten samoja asioita saan miettiä minäkin.

Semmoinen vinkki tulee mieleen, että pyydätkö aloittaessasi enkeleiden suojelusta tms. millä varmistat ettei tule käytettyä liian kovalla kädellä energioita? Hyvä turvatoimenpide mun mielestä kaikkien kosmiseksi korkeimmaksi parhaaksi. :)

Ehkä niitä vastauksia on vaikea antaa, kun on itse niiden löytämiseksi tehnyt niin kovan työn etsiessään tietoa ja tutkiskellessaan sisintään. Tuntuu kuuluvan kovasti tän tien luonteeseen, ettei yksiselitteisiä vastauksia ole, on vaan näkökulmia ja ideoita, ja avoimin silmin katsomalla ja kokemalla löytää sen oman totuutensa.


"kukaan ei anna koskaan mitään vastauksia" kuulostaa pikkasen hassulta, onkohan ihan noin kuitenkaan. ;)

Myötätunnon ja rakkauden voimalla Minna hu<g hu<g hu<g
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja cinnabea » 31 Elo 2010, 20:19

Suorastaan täytyy sanoa etten tiedä onko hiprakassa hoitaminen erityisen riskialtista. Miksi se olisi kuitenkaan vähemmän riskialtista kuin mikään muukaan hiprakassa tehty hoitaminen, kuten vaikkapa sihneessä oleva sairaanhoitaja hoitamassa potilaita tai tömpsyt ottanut päiväkotitäti lapsia hoivaamassa ...ei noissakaan tilanteissa välttämättä mitään onnettomuuksia aiheuteta mutta ihmisen arviointikyky ja todellisuudentaju voi tietysti olla erilainen. Kaipa se yleinen näkemys on, että kun hoitotapahtumassa oli nyt mikä hyvänsä hoito kyseessä ollaan kuitenkin jollain lailla tekijän ja vastaanottajan rooleissa, niin vastuullinen hoitaja hoitaa homman selvin päin. Mutta toisaalta, jos "hiprakkahoidossa" kyseessä ovat aikuiset ihmiset joista kukin ymmärtää tilanteen ja on suostuvainen kokeilemaan asiaa niin sehän on kokonaan heidän oma asiansa ja päätöksensä.

Toisekseen ihan hyviä kysymyksiä Minna tuossa heitti, tosiaan mihin sitä alkoholia tarvitaan kun ei hoidon tehokkuus ole mitenkään luotettavasti verrannollinen siihen miten voimakkaasti energian tuntee virtaavan. Energia voi virrata vaikkkei sitä tuntisikaan. Muutenkin luettuani vastaukset minusta niissä kaikissa on jotain aivan viisasta.

Monesti kun alkoholin käytöstä jossain tietyssä yhteydessä ollaan eri linjoilla tai on erilaisia mielipiteitä niin se joka alkoholia puolustaa ottaa jotenkin itseensä että toiset moralisoivat ja ilo pilataan tai jotain semmoista. Eihän siitä ole kuitenkaan kyse, varsinkaan tässä keskustelussa. Olen sen itse aiemmin kokenut ja nähnyt toisilla ihmisillä että alkoholin käyttö vaikka kohtuudellakin, vaikkei sitä edes hoitotarkoituksissa ottaisi eikä ymmärtäisi mitään energioista eikä niillä hoitamisista, voi laittaa tolaltaan energia-asioita. Kummalliset ja suurelta osin aiheettomat pelot ja ahdistus sekä epämiellyttävien energiailmiöiden kokeminen voivat olla seuraus aivan viattomastakin kohtuukäytöstä herkällä ihmisellä. Ei siis silloin kivan humalan aikana, vaan väliin jäävänä aikana. Tämän takia ihmiset eivät yleensä käsitä että ne kokemukset voivat johtua alkoholista, ja kieltäytyvät lopettamasta koska ovat kohtuukäyttäjiä jne. Mutta kannattaa kokeilla lopettamista jos itsensä joku äskeisestä tunnistaa. Se ei maksa mitään kuin korkeintaan hieman nöyrtymistä ja itseensä menoa siitä, että mihin minä tarvitsen alkoholia jos minun pitää puolustella sen käyttöä. Tosin, voihan joku hakeakin niitä jännittäviä negatiivisien energioiden havainnoimisia alkoholista. Joidenkin mielestä sekin on hauskaa viihdettä, joten eipä siinä sitten mitään ongelmaa ole.

On tietysti sekin pointti vielä, että voihan niitä olla sellaisia ihmisiä joihin pieni otanti ei vaikuta millään lailla energeettisellä tasolla. En ole niin varma siitä kuitenkaan, varmempi olen siitä että se voi vaikuttaa negatiivisesti koska olen sitä nähnyt tapahtuvan ja itsellekin kävi niin nuorempana.

Tuosta hoidon aikana kukomisesta ja vatsalihasten kouristelusta, olen itse kvanttihoidon tai EFTin aikana (heh heh, olin kyllä selvin päin mutten muista kumpi oli kyseessä, jos joku paikalla ollut lukee tämän niin saa sanoa) saanut varsin voimakkaan tuollaisen reaktion. Joten ei se ole uusi ilmiö. En tiedä oliko kyseinen merkki kundalinin liikkumisesta vaiko vain omaa herkkyyttäni kyseiselle hoidolle.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja reikite » 31 Elo 2010, 21:37

Juu en minäkään ole moralisoimassa. Itsekin tulin temppuilleeksi aikanani jonkin kerran maisteissa alkuaikoina, kun kaikki oli uutta ja ihmeellistä, mutta kurssien jälkeen oli päivänselvää, etteivät päihteet ja henkiset harjoitukset kuulu yhteen. Jotkin luonnonkansojen shamaanit toki käyttivät ties mitä sieniä ja meskaliinia langetakseen loveen, mutta se on vähän eri juttu se. Itse asiassa olen saanut sellaisen käsityksen, että ketjun aloittajalla on paljon potentiaalia edistyä pitkällekin, olisi vaan hyvä löytää pätevä ohjaaja jotta lahjakkuus ei menisi hukkaan.
Nostinpahan vain tämän seikan esiin kun se niin selkeästi tuossa mainittiin.
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Jared » 31 Elo 2010, 21:49

Vähäinen alkoholi ei sinänsä aiheuta sen kummempaa, mutta on aineita jotka avaavat Negatiivisia Portaaleja Auraan/Energiakenttään. Niitä on hankala sulkea.

esim. skitsofrenia lääkitys avaa portaalin epäiltyyn tapaukseen, ja SITTEN SEN JÄLKEEN he vasta sairastuvat siihen.

Skitsofrenialla ja shamaanismilla on paljon yhteistä. Shamaanien tauti.

http://spiritualemergency.blogspot.com/ ... renia.html
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Nimble » 31 Elo 2010, 23:28

Taitaa vaan pidot parantua mitä vahvempi lääkitys..? :D
En tiedä miten muilla on lääkkeiden ja huumeiden käytön laita, mutta itse ei tule ainakaan harrastettua! :D
Aikoinaan rakas fysiikan opettaja piirsi käyrän, joka kuvasti alkoholin vaikutusta ajatteluun/aivotyöskentelyyn. Tästä käyrästä pystyi havaitsemaan että 0,5 promillen humalassa ihmisen ajattelu/aivotyöskentely on huipussaan. Minun kohdallani ainakin alkoholin alaisena parhaat ja toimivimmat ideat pulppuaa päähäni ;) "Mitä sitä tyhjällä päällä miettimään kun saman voi tehdä täydellä" :D

Onko kukaan teistä huomannut esim. kurkkuchakraa puhdistaessa että paskaista energiaa alkaisi tulemaan hoidettavalta tahmean narun lailla? Jota saa olla kiskomassa hullun lailla ja tuntuu että se ei vaan lopu.. Tällä "long finger" tekniikalla kaikki paskainen energia mahtuu yhteen kouraan. Kourani tällä hetkellä tosin "HIEMAN SUUREMPI" kuin fyysinen kourani oikeasti on.
Joten miksi kaivaa lusikalla kun voi kaivaa millä tahansa SUUREMMALLA? :D
Nimble
 

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Minna » 31 Elo 2010, 23:53

Mua kiehtoo ajatus, että kaikki mielenkiintoiset tajunnantilat on saavutettavissa ilman sivuvaikutuksia ja kemikaaleja ihan vaan tietoisuutta avartamalla. big>3luv
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja reikite » 01 Syys 2010, 07:40

Nimble kirjoitti:Aikoinaan rakas fysiikan opettaja piirsi käyrän, joka kuvasti alkoholin vaikutusta ajatteluun/aivotyöskentelyyn. Tästä käyrästä pystyi havaitsemaan että 0,5 promillen humalassa ihmisen ajattelu/aivotyöskentely on huipussaan.


...ja meidät pakoteltaan selvien liikennelentäjien kyytiin vaikka ne voisi juottaakin etevämmiksi.... :o
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: "Long Finger Technique"

ViestiKirjoittaja Loaded » 03 Syys 2010, 14:48

Tekniikka on testattu ja todettu hyväksi. Teen itsehoitojakin tuolla tekniikalla ja toimii ku junan vessa! Huomattavasti tehokkaampi kuin normaali pranic healing-huitominen. Ja ihan vaan keskustelun luonteen vuoksi ilmoitan tässä ja nyt että olen tätä testannut ja kirjoitan tätä selvinpäin! :D :lol:
Loaded
 
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Elo 2010, 18:49

EdellinenSeuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron