energiapallojen vilinä hoidossa

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja cinnabea » 22 Elo 2010, 16:08

Hei vaan, tulipa mieleeni kysäistä täällä foorumilla havainnoimastani hoidon aikaisesta energiailmiöstä, josko saisin lisänäkökulmaa asiaan. Viimeksi kun tapasin siskoni kanssa parin vuoden tauon jälkeen (pidämme kyllä sähköisillä välineillä yhteyttä viikottain) niin hoitaessani häntä hämärässä huoneessa meidän välillämme virtasi voimakkaasti valtavat määrät energiapalloja. Hurjin virtaus kävi sydänchakrojen välillä. Siis niitä oli niin runsaasti, että ne olivat kuin jokin mahtava muuttolintuparvi tai heinäsirkkaparvi tms... niitä oli lukemattomia. Niiden virtaus eli aivan omaa elämäänsä, välillä ne virtasivat ulospäin, välillä meihin päin, välillä minusta häneen ja päinvastoin.

En hoitanut siskoa varsinaisesti reikillä vaan aivan spontaanisti. Pallojen väri vaihteli valkeasta aivan mustaan ja kaikkea siltä väliltä. Kaiken kaikkiaan se oli omituinen kokemus minullekin, joka olen aiemmin nähnyt hoitaessa energiaa, yleensä kuitenkin näen violettia tai sinistä liekkimäistä hehkua tai liikettä jos ylipäätään näen mitään. Olen kyllä aiemminkin nimenomaan häntä hoitaessani nähnyt virtaavia energiapalloja, mutta paljon vähemmän ja väriltään ne ovat olleet vaaleita ja sijoittuneet käsieni ja hoidettavien alueiden ympärille. Enkä ole edes kovinkaan usein häntä hoitanut, sellaiset alle viisi kertaa muutaman vuoden aikana. En muutenkaan hoida ihmisiä kuin harvakseltaan, paitsi mitä nyt itseäni.

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia tai oletteko jostain lukeneet tai kuulleet mistä voisi olla kyse?
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja reikite » 22 Elo 2010, 19:38

Minä uskon, että olet itse paras henkilö tulkitsemaan nuo ilmiöt. Uskoakseni visuaalinen ihminen synnyttää mielessään tällaiset valo- ja muut jutut. Itse tuotan itselleni tuntemuksiin perustuvia ilmentymiä. Molempi parempi, välttämättömiähän ne eivät ole.
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja cinnabea » 22 Elo 2010, 20:17

Kiitos vastauksesta reikite.

Niinhän sitä aina sanotaan että 'olet itse paras tulkitsemaan'... :P . Joskus vaan tieto siitä että joku muu on kokenut vastaavaa, tai jonkun toisen intuitiivinen vaikutelma auttaa muodostamaan sitä omaa tulkintaa. En milloinkaan ota vastaan mitään valmiiksi pureskeltua enkä usko muiden ihmisten kokeilemiin resepteihin sokeasti, joten sellaista vastausta en olekaan hakemassa että "nämä ki-pallot tarkoittavat sitä että olitte munkkiveljeksiä kahdennellatoista vuosisadalla, ja tehtävänne oli siivota luostaria joka tuhoutui tulipalossa kokeillessanne uutta lian räjäyttävää siivoustekniikkaa". Vaikka mistäpä sitä tietää vaikka vastaus olisikin juuri tuo? :lol:

Siksi näistä kyselen, koska saan näkökulmia asioihin monesti sen jälkeen kun saan olla hiukan vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa ja pohtia juttuja. Se auttaa niin sanotusti prosessoimaan.

Varmaan siinä on jokin pointti että en näe mitään erityisempää kuin tiettyjen (harvojen) ihmisten kohdalla hoitaessani, ja jokaisen kohdalla kyseinen juttu on aina kyseisen ihmisen kohdalla samnkaltainen muodoltaan. Jos nyt edes näen mitään sillä kertaa. Nuo henkilöt eivät ole kaikki minulle läheisiä. Uskon että tuossa tapahtuu jonkinlainen synestesiailmiö vaikken olekaan mikään "päätoiminen" synesteetikko joka esimerkiksi näkisi musiikin tai numerot väreinä tai muotoina.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja reikite » 22 Elo 2010, 21:05

Heheh, aika hyvä skenaario tuo munkkijuttu! Kyllä sellaisia tulkintoja olisi mahtavaa tehdä kun ei niitä kiistääkään voi ja kuulostavat tosi komealta. Mutta aiheeseen liittyen, jotain indikaattoreita nuo omat aistihavainnot tieten ovat. Jospahan niitä tulee siksi, että niiden avulla olisi mahdollista helpommin muodostaa käsityksiä niistä värähtelyistä, joihin törmää.
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja sara » 23 Elo 2010, 21:47

Yhdistellen että olitte hämärässä huoneessa ja kyseessä hoitotilanne, tulee mieleen että voiskohan kyseessä olla ns. valo-olennot. Englanniksi "orbs", mikä lienee heidän suomenkielinen nimi, en tiedä. Hakusanalla light orbs löytyy tietoa ja erityisesti kun etsin espanjaksi niin "orbes de luz" -haulla löytyy googlesta paljon kuvia heistä. Tänä kesänä pimeällä rannalla meditoidessa on kameroihin tallentunut tosi paljon näitä olentoja, taisin laittaa kuviakin jonnekin osioon vaikka silloin luulin että ne ovat pelkkiä energiapalloja, vaan eipä ollutkaan näin...
Yritän liittää kuvan viimeisestä rantatapaamisessa, jossa niitä myös oli käymässä...
big>3luv hu<g
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja cinnabea » 24 Elo 2010, 18:37

Kiitos vastauksista reikite ja sara. Hienoja orbikuvia!

Noh, tutkiskelin tässä nettiä ja muistini palaili pätkittäin.... itse asiassa kunnioitettu reikimasterini sanoikin jotain pranasta kun satuimme tapaamaan sopivasti päivän-pari tuon siskoni hoitamisen jälkeen, ja kerroin ja kyselin silloin asiasta.

Mikähän ihme minua vaivaa, kun unohdan niin ylitehokkaasti kaiken mitä reikiopeni sanoo, vaikka tahtoisin kyllä muistaa? Painuvatkohan ne kaikki tiedon jyvät vaan tuonne alitajunnan kammioihin, noustakseen sieltä taas päivänvaloon kun olen hetken aikaa hölmöillyt energiadementikon tavoin kyselemässä perusasioita ... :oops: :lol: no tällä tavoin minulla säilyy tuore tatsi elämään kun saan kaiken löytää aina uudestaan :mrgreen: .

Joka tapauksessa tämä sivu soitti kelloa ja palautti mieleeni asian:

http://www.indiayogi.com/content/kundalini/prana.aspx

Ja kai siinä hoidossa on tapahtunut puhdistamista. En vaan älynnyt että olisin voinut siinä antaa määrärtietoisemminkin pranalle komentoja :lol:

En muuten sen tarkemmin tuota sivua tutkinut, muuta kuin että sen perusteella mitä tuo kyseinen sivu näyttää voin sanoa että olen nähnyt hyvin levänneenä pötkötellessäni kaikkea noissa piirroksissa esitettyä tapahtuvan oman kehoni ympärillä, ja jotain vastaavaa aiemmin mainitsemissani hoidoissa.

Näköhavainnolle on montakin vaihtoehtoa: joko ne ovat hallusinaatioita = näen suomeksi sanottuna harhoja, tai sitten verkkokalvoillani on vilinää joka on merkki jostain lääketieteellisestä viasta, tai sitten minä näen ne prana-energiapallot ja virrat. Toiveajattelua se ei voi olla, koska jos kykenisin muodostamaan visuaalisen mielikuvan kaikista asioista mitä suinkin voin toivoa niin sittenhän eläisin päivät pääskytysten vallan hienossa olotilassa monenmoisten iloisten päiväunikangastuksieni seassa. Sitä paitsi, eivät ne edes ilmesty yrittämällä ja toivomalla. Ja tämä rautalankamalli oli ihan reikiteä varten väännetty... 8-) Näen ne kyllä ihan yhtä selvästi kuin kaiken muunkin, silloin harvoin kun näen. Jos se on pranaa, niin uskon että jokainen pystyy ne näkemään ihan yhtälailla kun on tarpeeksi rento ja virkeä.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja reikite » 24 Elo 2010, 18:57

:mrgreen: Kiitos! :lol:
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja sara » 25 Elo 2010, 10:14

Hyvä sivu!!!

Teki heti mieli alkaa tehdä pranayama-harjoituksia.... big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja cinnabea » 25 Elo 2010, 19:38

Niin, harjoituksista lienee apua. Tosin mulla nuo alkoivat itsestään kun jotenkin huomasin jonkinlaisen energiapilven leijuvan yläpuolellani monena iltana. Olin siihen aikaan saattanut äitini haudan lepoon muutamia kuukausia sitten ja se prosessi oli mahdollisesti herkistänyt minua jotenkin henkisesti, tai ainakin koin sellaista erikoista tämänpuoleisen ja tuonpuoleisen maailman vuorovaikutusta ja "verhon ohenemista" siinä edellisenä vuotena. Olen sivumennen sanoen epäileväinen luonteeltani ja en mikään ihanan edistynyt joogi tai muu viisas. Enkä treenaa henkisiä harjoituksia ohjeiden mukaan. Kuitenkin olin tuota ennen harjoittanut shindoa jo jonkun aikaa, mutta kamalan epäsäännöllisesti eikä tavoitteena ollut siinä meridiaanien aukaisu vaan rentoutuminen... mutta siinähän ne aukeavat ja lisäksi hengitystekniikka on siinä keskeistä. Ja kappas kun mietin niin isoimmat ilmiöt olen nähnyt shindon jälkeen. Olin myös käynyt reikihoidoissa hakemassa rentoutta, ja myös saanut sitä >>33>> . Mutta kaikki hörhöily oli melkoisen vierasta koska olen uskossa. Nykyään toki hörhöily on tuttua ja olen kyllä edelleenkin uskossa, eivät ne sulje minulla pois toisiaan... :)

Olen kertonut saman jutun tuhat kertaa täällä, mutta tuon energiapilven selvitysyrityksissä ajauduin vanhalle reikifoorumille ensimmäistä kertaa. Ja edelleen sitä selvittelen näköjään :lol:. Vanha virsi! Mutta on tässä pointtinsa, haluan todistaa minulle tapahtuneen nämä asiat, koska uskon että monien ihmisten pitäisi hieman vapautua siitä uskosta että vain pilkuntarkkojen guruharjoitteiden kautta voi alkaa vaikkapa havainnoida energioita. Ja siitä, että itseään pitää jalostaa paremmaksi että "saa ilmiöitä". Ilmiöthän eivät tietenkään ole PÄÄASIA eivätkä itsessään mikään päämäärä. Mutta minä tuskin olisin ilman näiden ilmiöiden näkemistä lähtenyt tutkailemaan asioita pidemmälle. Ette saisi edes nauttia seurastani foorumilla :lol:

Ja toisaalta kaikki mitä näiden hommien ympärillä itse kukin kykenee havainnoimaan ja tekemään on yksilöllistä, nämä lahjat ovat yksilöllisiä vaikka tuskin läheskään aina ainutlaatuisia. Minä esim. en pysty itse havainnoimaan hoitaessani paljoakaan ihmisen chakrojen tilasta, kun taas jotkut sen osaavat... osaavat sanoa että minkä kokoinen joku chakra on, kuinka aktiivinen, onko siinä jotain häikkää jne. ja kun katselin tuota linkkaamaani sivua niin tyyppi oli nähnyt jonkin energian menevän pernaan ruusunnuppujen näköisenä. En ole henk. koht. saanut tutustua tällaiseen ruusunnuppu-ilmiöön :D
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: energiapallojen vilinä hoidossa

ViestiKirjoittaja Jan » 26 Elo 2010, 11:21

Et näe harhoja cinnabea, vaan sinun tapasi havainnoida energioita on
juuri tuollainen. Ja varmaan on muitakin tapoja. Tulkintaa vaan kan-
nattaakin miettiä, sillä sieltä voi nousta mielenkiintoista tietoa. Al-
keellisin tapa projisoida energiaa mielen kuviksi on oliollistamisessa.
Minusta oma tapasi on paljon kehittyneempi. Tutkimaan vaan asiaa! :)
Avatar
Jan
Ylläpitäjä
 
Viestit: 238
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 12:47
Paikkakunta: Lappeenranta


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron