Migreenistä...

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Migreenistä...

ViestiKirjoittaja Tinde » 27 Heinä 2010, 17:11

Heips,
en tiennyt mille osastolle tämä nyt olisi parhaiten sopinut, joten ylläpitäjät siirtäkööt tarvittaessa. Niin, eli ajattelin teiltä kysyä näkemystä migreeniin, mitä se on energeettisessä mielessä, miksi se tulee ja miten sitä voisi hoitaa. Minulla tuli ensimmäinen migreenikohtaus viisi vuotta sitten, 27 vuotiaana. Olin jo silloin hyvän matkaa tehnyt töitä itseni kanssa, olin kovin uupunut ja ahdistunut. Välillä migreenit olivat poissa ja kolmisen vuotta sitten alkoivat uudelleen paljon tiheämmin ja pahempina. Tämä vaihe liittyi voimakkaaseen tunnepuolen prosessointiin, aloin vapautumaan koko ikäni minua vaivanneista peloista. Pikkuhiljaa kohtaukset helpottivat taas ja tänä aamuna tuli pitkästä aikaa (1,5 vuotta edellisestä) kunnon kohtaus. Elikkäs, onko migreeni jonkinlaista energioiden puhdistumista? Itse, ja myös siskoni, olen kokenut näin. Elän hyvin rauhallista elämää, joten stressin tms. en koe olevan syynä migreeniini. Voiko voimakas henkinen kasvu aiheuttaa migreeniä? Minulla migreenit ovat aurallisia, eli näköhäiriöitä, raajojen puutumista ja ajatusten sekavuutta esiintyy jos oikein kunnon kohtaus iskee. Akupisteitä hoidan jos migreeni tuntuu iskevän, mutta muitakin ennaltaehkäisy- ja hoitovinkkejä ottaisin kiitollisena vastaan :)
Tinde
 
Viestit: 11
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 08:13

Re: Migreenistä...

ViestiKirjoittaja cinnabea » 30 Heinä 2010, 19:03

Löysin tällaisen sivun jossa asiasta puhutaan ja annetaan ohjeita:
http://www.angeladacey.com/Newsletter/A ... p/top.html
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Migreenistä...

ViestiKirjoittaja Justin » 09 Elo 2010, 10:52

KKK tämä auttoi paljon
<333 big>3luv <333
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron