Creation Gateway

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Creation Gateway

ViestiKirjoittaja skye » 21 Kesä 2010, 07:45

Onkos kellään kokemusta kyseisestä hoidosta? Itse seikkailin Uusi Maa-foorumilla ja törmäsin tähän, linkki kyseiseen asiaan ja hoitajaan tässä http://www.newenergy.fi/newenergy.html . Jäin vähän ihmettelevälle kannalle, kuten aina näissä "olen itse keksinyt hoitomuodolle nimen"-tyyppisissä tapauksissa... Uutta, outoa ja jännittävää...
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye
 
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 09:11

Re: Creation Gateway

ViestiKirjoittaja Minna » 21 Kesä 2010, 09:05

Onhan reikikin ollut joskus "uusi" keksintö ja monien mielestä varmaan suorastaan epäilyttävä. :)

Mä näkisin tän asian niin, että uusia energioita tulee, ja jokaisella energiatyöntekijällä on mahdollisuus luoda uutta kanavoimalla eetteristä mahdollisuuksia ja lisäämällä siihen oma puumerkkinsä, tarvitaan vaan ripaus rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta. Ehkä mä avaan tästä aiheesta vielä oman ketjun...
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Creation Gateway

ViestiKirjoittaja maikkula » 21 Kesä 2010, 09:18

Uusia kanavointeja tehdään jatkuvasti, myös reikissä.
Tuossa esitteessä, johon annoit linkin, oli myös hoitaja, joka tekee reconnection healing-hoitoja, uuden ajan energiaa sekin.
Olin viime syksynä reconnection sessiossa, ja sen kautta elämääni tuli uudenlaista rentoutta, nopeasti.Tämä on satavarmaa, tämä rentous, sillä minä olen ollut koko elämäni superjännittäjä. Nyttemmin menen lähes tilaisuuteen kuin tilaisuuteen niin, että en paljon etukäteen pähkäile mitä eteen voisi tulla.
Olen tästä todella kiitollinen.
Kanavointi kiinnostaa myös minua todella kovasti, mutta just nyt en vielä ole valmis siihen.

hu<g

Maikku
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron