Paranemiskeinoa kissaallergiaan

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Paranemiskeinoa kissaallergiaan

ViestiKirjoittaja 147alice » 15 Syys 2013, 17:47

Sain kuulla viimeviikolla käytyäni allergiatesteissä että minulla on kissaallergia :( Eihän siinä jos en erityisemmin välittäisi kissoista mutta minulla on kotona kissa ja olen pienestä pitäen ollut kissaihminen . En voi uskoa tätä todeksi , tämä allergia aiheittaa lähinnä silmien ärsytystä ja nuhaa , pelottavinta tässä on vain se että tämä pahenee astmaksi johon allergikoilla on normaalia suurempi riski sairastua.Kiusallista joka tapauksessa. Kissasta luopumista en voisi kuvitella :( toistaiseksi olen kokeillu EFT:tä mutta en ole saanut vielä aikaan mitään tuloksia ja paranemisen avain rukousta, olen myös koittanut reikitellä tätä (olen siis käynyt 1,2 ja 3 usui reikin)..Allergiahan on kuulemman jonkilaista epätasapainotilaa ? Kysymys onki että tiedättekö te rakkaat reikiihmiset jotain idiootinvarmaa paranemiskeinoa/hoitoa tähän tai asiantuntevaa hoitajaa/parantajaa joka osaisi hoitaa tämän pois ?
147alice
 
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Syys 2013, 16:19

Re: Paranemiskeinoa kissaallergiaan

ViestiKirjoittaja Rose » 15 Syys 2013, 19:10

Hei >>33>>

Jos sinulla on todettu allergia, olisi varmaan viisainta ottaa etäisyyttä kissoihin ja siivota koti perusteelisesti kissankarvoista yms. Ja tämän lisäksi kokeilla pehmeitä hoitomuotoja. Lapseni on allerginen ja uskon siedätyshoitoon, mutta ensiksi pitää saada tilanne normaaliksi ja sitten voi vähän kerrallaan kokeilla olemista vaikkapa huushollissa, jossa asustelee kissa.

Näin minä asiasta arvelen .
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Paranemiskeinoa kissaallergiaan

ViestiKirjoittaja Chevy » 17 Syys 2013, 18:45

Hei,

komppaan Rosea.
Kukaan rehellinen vaihtoehtohoitaja ei voi luvata eikä taata parantavansa tilannettasi.
Toki joku voi kertoa, jos joku keino on auttanut jotakuta, mutta sehän ei takaa sitä, että sama keino auttaisi kaikkia.
Kuten tiedät, olethan itsekin käynyt kurssit.
Kodin pölysaneerauksen jälkeenhän voi sitten kaikessa rauhassa jatkaa hoitoja ja katsoa, miten tilanne kehittyy.
Arjavan kirjoissa on vinkkejä eri hoitotavoista. Olen joitakin niistä soveltanut omille hoidettavilleni silloin kun mm nuha ja hengitysoireet ovat olleet poikkeuksellisen kiusallisia, joillekin on ollut apua, toisille ei.

Omalta kohdaltani voin kertoa, että minulta löydettiin pikkutyttönä allergia ja oli astmaattisia oireita, ja kaikki kissat ja koirat käskettiin hävittää.
Vanhempani eivät sitä tehneet. Minulle hankittiin siihen aikaan tuhottoman kallis vaahtomuovityyny ja vaahtokumipatja, jotka olivat silloin uutta Suomessa.
Siihen asti oltiin nukuttu pölyisillä flokkipatjoilla.
Äidin tuttava lastenlääkäri määräsi gammaglobuliinihoitoa, jota ei liene nykyään enää saatavissa.
Oireet hävisivät.
Tosin muutimme pian sen jälkeen kaupunkiin, jolloin kissasta luovuttiin. Nuori koira jäi perheeseen ja oli meillä elämänsä loppuun asti eli 14-vuotiaaksi.
Allergia on ollut taustalla koko ikäni, näkynyt testeissä ja kummitellut mm. tilanteissa, joissa on joitakin kemiallisia aineita liikkeellä , ja nyt vanhemmalla iällä usein nenä vuotaa ja toisinaan hengitys pihisee ja vinkuu. Kotieläimiä ei koiran jälkeen ole ollut, kodin tekstiilien määrä on pidetty niukkana ja siivotakin on yritetty. Paperinenäliinoja kuluu runsaasti.
:mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron