Paraneminen luupiikistä

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Paraneminen luupiikistä

ViestiKirjoittaja Chevy » 18 Elo 2013, 21:54

Hei te Rakkaat,

ilokseni voin kertoa, että olen kokenut eräässä asiassa selvän paranemisen - juuri niin, näillä paljon puhutuilla vaihtoehtohoidoilla.
Vuoden 2012 keväällä, kesällä ja syksyllä olin lähes kävelykyvytön kantapään luupiikin vuoksi.
Mikään kenkä ei sopinut, vanhat, uskolliset maihinnousukenkäni olivat hajonneet, ja kaikissa muissa tuntui olevan joko liian ohuet tai liian pehmeät pohjat, jopa ilmatyynypehmusteisissakin.
Tein parit kenkäostokset - sama juttu.
Talvi oli vähän helpompi, koska täällä päin maata oli runsaasti lunta, joka pehmensi kävelyä.
Sain yli vuoden ajan rakkaalta Ystävältäni monipuolista kaukohoitoa, joka sisälsi useita eri tekniikoita, mm. Reikiä. KKK!
>33>>
Nyt tuntuu luupiikki kadonneen - jalkojen venyttely auttaa ja sitä olen jatkanut, mutta sen ohessa kiitän kävelykykyni palautumisesta
Universumin vahvaa työrukkasta - kiitos Sinulle, Rakas Sisko!
Olen voinut kaivaa kaapistani nekin sandaalit, joita en viime kesänä pystynyt käyttämään lainkaan - nyt passaa niillä hiihdellä jopa asfaltilla.
Jippii!
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Paraneminen luupiikistä

ViestiKirjoittaja Sibylla » 18 Elo 2013, 22:09

Hei,
olin parikin vuotta kavelykyvyton luupiikin vuoksi-sitten hankin kengat,joissa kohotettu kantapaa (Walkmaxx) ja vaiva havisi sen tien! Mikaan muu hoito ei auttanut,kavin varmaan kaikki lapi :) Nykyaan kaikki kenkani ovat naita "maxeja"ja kavely sujuu mukavasti :)
Tietenkin hienoa,jos toisenlainen hoito on auttanut! <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)

Re: Paraneminen luupiikistä

ViestiKirjoittaja Chevy » 21 Elo 2013, 10:23

Hei,

hauska kuulla, että olet löytänyt sopivia kenkiä. Se ei ole välttämättä niin helppo juttu kuin luulisi.
:mrgreen:
Miten on, Sibylla, mitä jalkasi tykkäävät sukkasillaan tai avojaloin kävelystä? Riittääkö kenkien antama tuki ja
tehostettu lihastyö myös siihen?

Sikäli kun nettiin on luottamista, Suomessa ei näytä olevan Walkmaxx-jälleenmyyjää muuten kuin verkossa.
Ottaen huomioon tassumuodon, en voi ajatellakaan kenkien ostamista verkkokaupasta.
Ystäväni osti kaupasta masai-kengät ja on tyytyväinen niihin. Se malli ei sopisi minulle - liian kapea kärki.
Muita masai-tyyppisiä kenkiä on toki kaupan eri liikkeissäkin, en ole katsonut. Kenkien ostaminen
tässä maassa on niin tyyris juttu, että ei passaa tehdä usein eikä tällä hetkellä budjettiin sovi enää
yhtään virheostosta. Katsotaan, miten tilanne kehittyy. Juuri nyt tulen toimeen kenkäkaappini sisällön
kanssa.

Netissä näyttää olevan paljon lausuntoja masai-tyyppisistä kengistä.
Kertokaapa, hyvät immeiset, joilla on kokemuksia niistä, miten asiat sujuivat.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Paraneminen luupiikistä

ViestiKirjoittaja Sibylla » 21 Elo 2013, 18:01

Harmi ettei Walkmaxx-kenkia ole siellapain! meilla niita saa jo monesta kaupasta-ja minulle ne sopivat kuin nakutettu,niissa on myos tarrateippimalleja joilla saa kiristaa tai loyhentaa.Avojaloin tai sukkasillaan voin nyt kavella jonkin verran,joten olen jopa unohtanut,etta jokin vaiva olikin...ja se oli 3v sitten tosi iso pulma kun minusta tuli yhtakkia vaivaismummo :(
Sinulle antoisia kenkaostoksia ja muutenkin hyvaa terveytta! big>3luv
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)

Re: Paraneminen luupiikistä

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 22 Elo 2013, 09:15

hu<g >>33>> >>33>> >>33>>
Onnistumista oikeille kenkien löytymiselle.
Askelmille hyvää ja lämmintä astumista!
Mantelinkukka
 
Viestit: 153
Liittynyt: 26 Kesä 2010, 18:14

Re: Paraneminen luupiikistä

ViestiKirjoittaja Chevy » 23 Elo 2013, 20:52

KKK Sibylla ja Mantelinkukka!
hu<g >33>>
Venyttely on tehokasta, sitä pitää jatkaa....
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron