Violetti Liekki Reiki

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Negatiivista vibaa violetista liekistä?

ViestiKirjoittaja Polle » 29 Joulu 2010, 10:38

Heippa.

Minua kiinnostaisi voimistaa omaa reikiäni esimerkiksi violetilla liekillä, mutta kokeiluerästä seurasi vähän jänniä fiiliksiä. En ole käynyt mitään violetti liekki -kursseja, reikiä ykkösen ja kakkosen kuitenkin. Päätin tuossa taannoin kokeilla "terästää" itsehoitoa visualisoimalla violettia liekkiä, ja energian intensiteetti tuntuikin välittömästi kasvavan. Ensin olin että vautsi, mutta sitten mieleeni alkoi pumpsahdella vähän pelottavaa fiilistä. Suljettujen silmieni eteen hahmottui ensin Buddha joka muuttui sitten demonin näköiseksi. Ajattelin, että no joo, alitajunnasta nyt tunkee jotain kökköä ja jatkoin vielä tovin. Hoidon lopetettuani olo oli tosi "hereilläoleva" ja energinen - siis hyvä, muttei mitenkään rakkaudentäyttämä, u know.

Jäin miettimään, että mitäköhän tuossa tapahtui. Reikittäessä oloni on aina positiivinen ja hoito rauhoittavaa. Ilmeisesti joillain muillakin on vastaavia kokemuksia violetista liekistä - oletteko jatkaneet sen tekemistä niistä huolimatta? Korkeimman voiman jne maininnasta huolimatta kammoksun, että avaan energioihini jonkun kökkökanavan. :?
Polle
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 13:20

Re: Violetti Liekki Reiki

ViestiKirjoittaja mölli » 29 Joulu 2010, 17:34

Chevy kirjoitti:Eihän mikään hoito pelkoja suoraan poista - tai ehkä posthypnoottisella suggestiolla voi saada vaikkapa
jotkut muistot painumaan niin syvälle, että eivät pullahda mieleen joka käänteessä. Eri asia olisiko siinä
mitään järkeä.


Ei olekaan järkeä, eikä sellainen jälkihypnoosi suggestio, joka painaa käsiitelemättömät asiat syvemmälle tietoisuuden komeroihin, toimisikaan kauan kunnolla.

Hypnoosikin toimii parhaiten, jos käsittelemättömät asiat käsitellään ikäänkuin hypnosin "suojissa" tavallaan ulko puolisena henkilönä kuitenkin tiedostaen samalla, että itsehän siinä toimitaan.

Tämän jälkeen voidaan käyttää positiivisia posthypnoottisia suggestioita vahvistamaan asioiden käsittelyssä syntynytää turvallista oloa jonkin aikaa, kunnes uusi tilanne normalisoituu.

Tämän jälkeen jälkihypnoosit puretaan.

Näin kunnollisen hypnoterapian kuuluisi toimia.

:D

Minullakin on hyviä kokemuksia Violettiliekki reikistä.

Käytän pääasiassa Violetti Liekki Reikiä yhtenä energia osasesana siinä energiacoktailissa jota käytän hoidoissani.

Joskus toki käytän myös pelkkää Violettiliekki Reikiä tai sitten coktailisekoitusta eri violettienergia "suvusta".

Sellaisen hoidon jälkeen näen kaiken vähänaikaa eri violetin sävyissä. Siis joistakin sekunneista joihinkin minuutteihin.

:D

Jos tuntuu hieman epävarmalta miten edetä Violetti Reikin Kanssa, niin hyvä vaihtoehto on opetella virittämään kanavansa hyvän opastajan opastuksessa.

Näin tein itsekin muutamien itsenäisten kokeilujen jälkeen. Opiskelin myös Violettireikiä muiden energia muotojen opiskelun yhteydessä.

:D

Violetti Liekki Reikissäkään ei opettelijalle tällätä, mitään ulkopuolista tai hän ei saa mitään ulkopuolisia "kykyjä", vaan

opettaja tai opastaja (ihan miten vain) auttaa ottamaan käyttöön niitä synnyin lahjoja, joita meillä jokaisella on ja joita käytämme tai emme käytä luontaisesti.

Moni parantaja sanoo, ettei parantamista voi opettaa. Tottahan se onkin, koska parantamis ja monet muut ominaisuudet ovat meillä jo olemassa synnyin lahjoinamme.

Lahjame ovat vaihtelevasti käytössä eri syistä tai sitten emme vain halua. Myös ympäröivä kulttuuri ja olosuhteet voivat voimakkaasti vaikuttaa siihen miten alamme näitä lahjojamme käyttää.

Olemme ikäänkuin "digitv:tä" ja opettaja/opastaja auttaa meitä virittäytymään uusille kanava nipuille, joista sitten voimme poimia halamiamme "ohjelmia" katseluun. ;)

Näin siis vähän yksinkertaistettuna.

Niitä käsittelemättömiä asioita kuitenkin kannattaa käsitellä sitä mukaa kuin niitä tulee esille.

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Violetti Liekki Reiki

ViestiKirjoittaja Chevy » 03 Tammi 2011, 19:55

Polle, olisikohan kyseessä tunnelukkojen aukeaminen ja niiden taustalla olevien asioiden pyrkiminen
esiin, koska on aika käsitellä niitä?
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Violetti Liekki Reiki

ViestiKirjoittaja Polle » 04 Tammi 2011, 13:00

Näinhän se todennäköisesti on - omat möröthän ne siellä taisivat pulpahdella pintaan. Aikaisemmin reikihoito ei ole niitä herätellyt, ehkä ennemminkin silitellyt ;) että voihan teitä sentään. Mutta nyt olin kunnolla kipeäkin, ja senkin vuoksi omat kököt saattoivat olla enemmän pinnassa.

Taidanpa maustaa reikiäni violetilla liekillä jatkossakin, ihan ilman sertifikaatteja. Minulla on sellainen fiilis, että intuitiolla ja mahdollisimman puhtailla pyrkimyksillä homma skulaa ihan hyvin. Mutta vinkkejä hyviin liekittämistapoihin olisi kiva kuulla.
Polle
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 13:20

Re: Violetti Liekki Reiki

ViestiKirjoittaja Chevy » 08 Tammi 2011, 08:35

Violettikin toimii vallan hyvin ilman propuskoja.
Vaatii keskittymistä, joten meditointi etukäteen kannattaa.
Visuaaliset immeiset voivat nähdä violetin tulen ja vaikkapa hengittää violettia valoa itseensä.
Vanhalla foorumilla oli useita dekreitä, joiden käyttäminen helpottaa.
Löytyvät myös muualta netistä.
Tai sitten niitä voi kirjoittaa itse.
Kuan Yin kanssasi!
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Degreet

ViestiKirjoittaja Justin » 08 Touko 2011, 19:41

Löysin tällaiset degree rimpsut tuolta vanhalta foorumilta Jonka Lumienkeli Oli löytänyt edelliseltä foorumilta jonka... No siis vanhaa kamaa mutta minusta ihan kiinnostavia big>3luv
*****

Violetti Liekki on henkistä energiaa joka muuntaa negatiiviset energiat positiivisiksi. Se on mahdollista nähdä kehittämällä henkistä näkökykyään. Violettiliekillä on monta tarkoitusta. Se nuorentaa ja virkistää, se voi parantaa tunneperäisiä ja jopa fyysisiä ongelmia, parantaa ihmissuhteita ja helpottaa elämää. Violetti Liekkiä käytetään myös karman parantamiseen.
Violetti Liekistä löytyy kirjallisuutta myös suomeksi, ainakin Elisabeth Clare Prophet on kirjoittanut siitä enemmänkin.

Ivy Mooren kehittämä Violet Flame Reiki eli Violetti Liekki Reiki perustuu merkittävästi Violetti Liekin jatkuvaan käyttöön. Siitä on lisää täällä (sori linkki hävisi kopsatessa!!).

"Kun alat käyttää violettiliekkiä, saat tuntea iloa, keveyttä, toivoa ja uudenlaista elämää ikään kuin oman olemuksesi aurinko olisi hävittänyt alakuloisuuden ja masennuksen pilvet.
Violettiliekki antaa anteeksi ja vapauttaa, kuluttaa ja muuntaa. Puhdistaa menneisyyden karmaa, (siten tasapainottaen velkaasi elämälle) tasapainottaa energian virtausta sinun ja toisten ihmisten elämänvirtojen välillä ja vie sinut rakastavan jumalan käsivarsille." -El Morya

*****

EL MORYAN SYDÄN- PÄÄ- JA KÄSIDEKREET

SYDÄN
Violettituli, sinä jumalallinen rakkaus,
Liekehdi tässä minun sydämessäni!
Sinä olet armo, ikuisesti tosi,
Pidä minut aina sopusoinnussa kanssasi

PÄÄ
Minä Olen valo, sinä Kristus minussa,
Saata mieleni ikuisesti vapaaksi,
Violettituli, ikuisesti loista
Syvällä tässä minun mielessäni

Jumala, joka annat päivittäisen leipäni,
Täytä violettitulella minun pääni
Kunnes sinun taivaallinen säteilysi
Tekee minun mieleni valon mieleksi.

KÄSI

Minä Olen Jumalan käsi toiminnassa,
Saavuttaen voiton joka päivä,
Puhtaan sieluni suuri tyydytys
On kulkea keskitietä

*****

VALON PUTKI DEKREE

Rakas, säteilevä Minä Olen Läsnäoloni,
Sinetöi minut valon putkeesi
Ylösnousseen mestarin liekistä,
Jumalan nimeen nyt kutsutusta.
Pitäköön se temppelini vapaana
Minuun suunnatusta epäsovusta.

Minä Olen kutsun violettitulta,
Leiskumaan ja muuntamaan kaiken halun,
Jatkaen näin nimeen vapauden,
Kunnes Minä Olen yhtä kanssa liekkien.

Voit kuvitella, että valon putki on ympärilläsi kuin jättimäinen maitopullo, joka on halkaisijaltaan noin kolme metriä. Se on energialieriö, joka on täynnä loistavaa valkoista valoa., se alkaa Minä Olen Läsnäolostasi ja ulottuu noin metrin allesi.

Lausu dekree ainakin kolme kertaa.

*****

Minä Olen violettiliekki
Näin minussa nyt toimiva
Minä Olen violettiliekki
Kumarran yksin valoa
Minä Olen violettiliekki
Voimassa mahdin kosmisen
Minä Olen Jumalan valo
Loistaen hetken jokaisen
Minä Olen violettiliekki
Säteillen lailla auringon
Minä Olen pyhä voima Jumalan
Joka vapauttava kaikki on

*****

SUOJELU dekree

Pyhä Mikael edessä, Pyhä Mikael takana,
Pyhä Mikael oikealla, Pyhä Mikael vasemmalla,
Pyhä Mikael ylhäällä, Pyhä Mikael alhaalla,
Pyhä Mikael, Pyhä Mikael minne menenkin!

MINÄ OLEN hänen rakkautensa suojaamassa tässä!
MINÄ OLEN hänen rakkautensa suojaamassa tässä!
MINÄ OLEN hänen rakkautensa suojaamassa tässä!

*****

Tämä taitaa olla eri dekree, mutta minulla tuossa perässä:

Suojele, suojele, suojele meitä!
Rakkautesi salamoinnilla!
Suojele, suojele, suojele meitä!
Yläpuolella olevalla suurenmoisella Minälläsi!
Suojele, suojele, suojele meitä!
Valon salaisella voimallasi!
Suojele, suojele, suojele meitä!
Suurella ja loistavalla vallallasi!
Ja valon timanttisydämeesi meidät
ikuisesti turvaan sinetöi.

*****

ANTEEKSIANTO

Minä Olen anteeksianto, joka toimii tässä,
Heittäen ulos kaiken epäilyn ja pelon,
Saattaen ihmiset ikuisesti vapaiksi
Kosmisen voiton siivin.

Minä Olen kutsun täydellä voimalla
Anteeksiantoa joka hetki;
Kaikelle elämälle kaikkialla
Minä vuodatan anteeksiantavaa armoa.

Ennen anteeksiannon dekreen lukemista, sano yksinkertainen rukous: "Lähetän anteeksiannon kaikille niille, joille olen joskus tehnyt pahaa ja niille, jotka ovat tehneet pahaa minulle."

Näe nyt, kuinka rakkauden kirkkaan vaaelanpunainen liekki ympäröi vihasi. Näe sen sekoittuvan violettiliekkiin, joka on ympärilläsi. Visualisoi, että violettiliekki muuntaa vihan. Näe sitten, kuinka anteeksiannonliekki - kirkkaan vaalenpunainen, sekä vaalean ja tumman violetti-laajenee sydämessäsi ja pyörii ympäri. Näe sen muuttuvan valopalloksi, jotka lähtevät sydämestäsi. Näe, kuinka näihin valopalloihin kasvaa siivet tai energiasäikeet ja kuinka ne lentävät sydämestäsi kohti niiden sydämiä, joille sinun on annettava anteeksi.

*****

VARAT

Minä Olen pelosta ja epäilystä vapaa,
Heittäen puutteen ja kurjuuden pois,
Tietäen nyt kaiken tarpeellisen
Ain' tulevan maailmasta korkeuden.

Minä Olen Jumalan varallisuuden käsi,
Joka vuodattaa esiin valon aarteet,
Vastaanotan nyt yltäkylläisyyden
Täyttämään elämän jokaisen tarpeen.

Tahdot siis siirtää pois esteet vaurautesi tieltä. Yksi tärkeimpiä askeleita on sulattaa energia, joka liittyy pelkoon ja itsesi epäilemiseen. Et välttämättä tiedosta pelkoasi, mutta se saattaa nousta esiin lausuessasi dekreitä. Jos niin käy, visualisoi violettiliekki hajottamaan pelkosi.
Hajottaessasi pelon ja epäilyn vapautat energiaa. Energia palaa sinulle vaurautena ja kykyinä. Visualisoi, että violettiliekki siirtää pois esteet ja saat tarvitsemasi kyvyt tai asiat.

Näe kuinka yltäkylläisyys laskeutuu Läsnäolostasi valkoisen energian säteinä, joita vihreä ja kulta sävyttävät. Kun nämä säteet saavuttavat sydämesi, näe niiden syttyvän liekiksi, joka on väriltään smaragdinvihreä. Voit myös nähdä violettia vihreän ympärillä ja sydänliekkisi leimahtavan. Smaragdinvihreä edustaa runsaan rahan lisäksi yltäkylläistä uutta elämää, kasvavaa luovuutta ja neroutta sekä idearikkautta.

*****


Täydellisyys

MinäOlen Jumalan ohjaama elämä,
Liekehdi totuuden valoasi minuun.
Kohdista tähän Jumalan täydellisyys,
Ja epäsovusta vapauta minut.

Liitä minut ainiaaksi
Suunnitelmaasi oikeaan
Minä Olen täydellisyyden läsnäolo,
Eläen Jumalan elämää ihmisessä!

*****

KIRKASTUMINEN

Minä Olen muutan koko asuni,
Sen vanhan uutta, kirkasta päivää varten;
Ymmärryksen auringolla
Minä Olen loistan koko matkan.

Minä Olen valoa sisältä ja ulkoa;
Minä Olen valoa kaikkialta,
Täytä minut, vapauta minut, kirkasta minut!
Suojaa minut, paranna minut, puhdista minut!
Kunnes kirkastuneeksi he kuvailevat minua;
Minä olen loistava kuin Poika,
Minä Olen loistava kuin aurinko!

Toistaessasi dekreetä kuvittele valkoisen vaatteen laskeutuvan yllesi. Se symboloi muodonmuutosta. Ajattele mitä tahansa, mistä et pidä itsessäsi. Kuvittele sen kuluvan loistavassa muuntavassa valossa.
Kuvittele valon laskeutuvan sydämeesi. Kolminaisliekin valo laajenee ja kirkastuu kunnes se näyttää auringolta. Sanoessasi "Minä Olen loistava kuin aurinko", valo laajenee ja loistaa yhä enemmän. Siitä tulee niin kirkas, että pystyt tuskin katsomaan sitä.
Kuvittele astuvasi tuohon aurinkoon. Kumarru Kristusminäsi edessä ja kuvittele yhdistyväsi häneen.

*****

HENKIINHERÄÄMINEN

Minä Olen henkiinheräämisen liekki
Jumalan puhdasta valoa lävitseni leimuan.
Minä Olen nostan nyt jokaisen atomin,
Jokaisesta varjosta Minä Olen vapaa.

Minä Olen Jumalan läsnäolon valo,
Minä Olen elän ikuisesti vapaana.
Nyt iankaikkisen elämän liekki
Nousee ylös voittoon.

Kun kutsut henkiinheräämisen liekkiä, visualisoi helmiäisen värinen, pyörivä liekki. Se säteilee maidonvalkoista valoa, jota sävyttää vaaleanpunainen ja kulta sekä satunnainen pilkahdus sinistä ytimessä. Se ympäröi kaikki kehosi solut ja atomit ja saa ne toimimaan nopeammin. Se muuntaa mielesi, tunteesi sekä sielusi.
Kun henkiinheräämisen dekreistä tulee päivittäinen rituaalisi, huomaat koko olemuksesi nopeutuvan. Samalla henkiset keskukset päälaellasi ja otsasi keskellä avautuvat kuten kukat auringon noustessa.

*****

YLÖSNOUSEMUS

Minä Olen ylösnousemuksen valo,
Voiton vapaa virta,
Kaiken hyvän voittaneena
Viimein ikiajoiksi.

Minä Olen valoa, Poissa ovat taakat,
Ylös ilmaan minä kohoan;
Kaikille vuodatan Jumalan voimalla
Ylistyslauluni ihmeellisen.

Terve! Minä Olen elävä Kristus,
Se ikuisesti rakastava.
Ylösnousseena täynnä Jumalan voimaa,
Minä Olen liekehtivä aurinko!

Ylösnousemusliekki on loistavaa, säkenöivää valkoista energiaa. Ylösnousemuksen dekreetä lausuessasi kuvittele, että valkoinen valo ympäröi sinut. Kävelet pitkin kierreportaita. Ylösnousemuksen valkoinen valo syöksyy lävitsesi ja nostaa sinut aina seuraavalle askeleelle, kunnes saavutat huipun, valmistaudut todelliseen ylösnousemukseesi. Sillä eräänä päivänä seisot kierreportaiden huipulla, ja ylösnousemuksen liekki nopeuttaa sydämesi ja sielusi, kunnes sinusta tulee katoamaton Jumalan poika tai tytär.

Tässäpä nämä dekreet sitten olivat. Ne ovat kijasta "Korkeamman Minäsi voima", kirjoittanut Elizabeth Clare Prophet.

*****


Säteilevä kierteinen violetti liekki
Laskeudu lävitseni leimahda
Säteilevä, kierteinen violetti liekki
Vapauta, vapauta, vapauta!

Säteilevä violetti liekki oi tule
Laajene, lävitseni leimahda
Säteilevä violetti liekki oi tule
Jumalan voima nyt paljasta
Säteilevä violetti liekki oi tule
Herätä maa ja se vapauta!

Violettiliekin säteily
Laajene, lävitseni leimahda
Violettiliekin säteily
Kaikkien nähtäväksi hulmahda
Violettiliekin säteily
Tähän nostata armon linnoitus
Violettiliekin säteily
Tule, muunna pelko ja ahdistus!
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: Violetti Liekki Reiki

ViestiKirjoittaja Chevy » 09 Touko 2011, 18:25

Jep, monenlaisia on dekreitä.
Joistakin huomaa, että ovat eri vivahteisia käännöksiä samasta englannin (?)kielisestä alkuversiota.

Suojeludekreen Mikaelia koskeva osa vaikuttaa olevan
muunnos Pyhän Patrickin vuonna 433 luomasta rukouksesta St.Patrick's Breastplate,
Pyhän Patrickin rintakilpi, joka tunnetaan myös nimillä Deer's Cry ja Lorica.
Versioita on useita.
Voimallista tekstiä.
http://www.wowzone.com/lorica.htm

Dekreille kuten monille varsinaisille rukouksillekin on tyypillistä kaunis, sykähdyttävä kieli
ja tehokas rytmiikka. Mahtavaa!

Kuan Yin kanssanne!
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron