Energia hoitoa raskaana olevalle?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja Nimble » 12 Kesä 2010, 14:32

Onko kellään hajua että uskaltaako energisoida raskaana olevia? Onko siitä mitään haittaa ja jos on niin mitä?
Nimble
 

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja reikite » 12 Kesä 2010, 16:03

Eihän siinä oikeastaan mitään muuta estettä ole raskaana oleville energiahoitoja antaa kuin että jos raskauden kanssa tulee ongelmia... niin on vaarana se, että joku voi keksiä syyttää ongelmista hoitojen tekijää.
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja mölli » 12 Kesä 2010, 19:03

Samaa mieltä kuin reikite.

Olen hoitanut vaikka kuinka paljon tiineitä eläimiä energiahoidolla.

Eläimillä ei ongelmia ole ollut, päin vastoin, ongelmia on ollut keskimääräistä huomattavasti vähemmän.

Ongelmat eivät tietenkään poistu kokonaan, sillä en hoida kellon ympäri, eikä ulkoisille tekijöille aina voi mitään.

Myös eläinten synnytyksen aikana ja sen jälkeen on energiahoidoista ollut apua.

Ihmisten kohdalla voi mahdollisesti ongelmaksi muuttua ihmisten taipumus etsiä syyllisiä, jos jokin menee vikaan.

Ihmistenkään kohdalla ulkoisiin tekijöihin ei aina voi vaikuttaa, kuten ei myöskään voi aina vaikuttaa mieliala ongelmiin.
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja Maya » 12 Kesä 2010, 19:46

Olen raskaana (33+5 vk), ja olen hoitanut energioilla itseäni ja lastani koko raskauden ajan, sekä vastaanottanut hoitoja muilta, myös ryhmähoitona reiki-illassa. Mitään haittaa ei ole ollut, niin kuin ei reikistä voi tullakaan. Energiat sen sijaan ovat tulleet tarpeeseen, kun raskaus on keholle (ja mielelle tietty myös) suurta muutosta joka päivä.
Tiedän että vauva tykkää energiahoidoista ja silittelystä myös. :D Kävin juuri ylimääräisessä ultrassa, koska olen itse laiha sairauden takia, mutta vauva oli kasvanut jo keskivertoa isommaksi, vaikka usein jäävät näissä tilanteissa pieniksi..
Vahva, vilkas ja "pullea" vauva tulossa, vaikka äiti on vähän heiveröisempi.. Ja se on todella iloinen yllätys. >>33>>
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja Arwen » 12 Kesä 2010, 20:22

Itse hoidin itseäni ollessani raskaana.Samalla sai vauvakin hoitoa. >33>>
En ole itse päässy hoitamaan toista raskaana olevaa, mutta olisin hoitanu jos olisi ollu mahiksia.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Avatar
Arwen
 
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 23:07

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja Chevy » 13 Kesä 2010, 11:23

Olen hoitanut vuosien varrella useita raskaana olevia eri syistä.
Hoidosta on käsittääkseni ollut apua kaikille.
Kaksi hoidettavista on saanut keskenmenon.
Kumpikaan ei pitänyt sitä Reikin syynä - olivat itsekin molemmat reikihoitajia
ja molemmilla oli ollut vaikeuksia asiassa aikaisemminkin ilman Reikiä.

Asia tulee ilmeisesti olemaan tapetilla uutta lainsäädäntöä laadittaessa.
Sitten täytynee ajatella asiaa uudelleen.

Oma Reikiopettajani suositteli aikoinaan, että raskaana oleville
asiakkaille ei tehtäisi hoitoja raskauden ensimmäisen kolmanneksen
aikana. Ei siksi, että Reiki aiheuttaisi mitään ongelmia, vaan siksi,
että jos sattuisi keskenmeno, mikä on melko yleistä ko ajanjaksolla,
siitä olisi helppo syyttää Reikiä....

Päinvastoin - ystäväpiirissäni on kaksi nuorta naista tullut raskaaksi
vastoin odotuksia, sellaisia, joille oli enemmän tai vähemmän sanottu,
että eivät todennäköisesti saa jälkeläisiä.

Harmi, että en ollut itse energiahoitajien piirissä odottaessani itse
esikoistani. Siitä olisi ollut todella suuri apu!
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja kauris77 » 09 Elo 2010, 10:03

Heip

Olen ollut sekä vanhalla että uudella foorumilla vuoden verran, mutta nyt vasta uskallaudun kirjoittamaan ensimmäistä kertaa. Puolisoni on raskaana ja olen reikittänyt häntä koko raskauden ajan, nyt ollaan puolessa välissä. Meidä vauva on saanut reikiä todella alusta asti, sillä hän on saanut alkunsa koti-inseminaatiolla, jolloin pystyin reikittämään jopa vauvan siemeniä :D. Tosi tomera vauva on kyseessä, esim. potkut ovat ensisynnyttäjällä tuntuneet jo paljon aiemmin kuin oppaissa sanotaan, myös minä olen ne voinut mahan ulkopuolelta tuntea jo paljon luultua aiemmin. Puolisoni kokee myös, että reiki on helpottanut sekä fyysisesti että henkisesti raskauden aikana (ja toki aiemminkin). Vauva reagoi reikiin ensin potkuttelemalla ja sitten rauhoittuu nautiskelemaan. Minä puolestani koen, että saan yhteyden vauvaan reikin avulla ja kun vauveli syntyy, niin reiki lienee hänelle sitten tuttu energia. Me uskomme myös, että reikittely ennen koti-inseminaatiota, sen aikana ja koko raskauden ajan sai aikaan sen pienen ihmeen, että kokeilimme aivan ensimmäistä kertaa raskaaksi tulemista ja heti tärppäsi.

Iloa ja valoa kaikille toivottaa
kauris77 >>33>>
kauris77
 
Viestit: 2
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 11:07

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja mölli » 14 Elo 2010, 22:44

Kiinnostavia kertomuksia.

Toivottavasti saadaan lisää erilaisia kokemuksia, Reikin vaikutuksista raskauteen.

Alun pakollisista varoitteluista huolimatta olen sitä mieltä että Reikihoidosta on aina tavalla tai toisella etua ja hyötyä, raskauden kulussa kaikille osapuolille, siitä riippumatta onko kyse ihmisten vaiko eläinten hoidosta raskaudesta johtuen.

Kokemuksieni mukaan eläinpuolelta, olen tullut siihen ajatukseen, että Reiki mielellään pitää yllä ja luo uutta elämää.

Tuntuisi kuin Reiki pitäisi aivan erityistä huolta tällaisissa uuden elämän luomis ja ylläpito tilanteissa.

Onhan Reiki itse elämän energia.

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja Maya » 16 Elo 2010, 09:27

Meille syntyi poika 2 viikkoa sitten, ja hän on tosiaan saanut hoitoja koko raskauden ajan. Oman perussairauteni takia oli riski että lapsesta tulee normaalia pienikokoisempi, ja olin myös huolissani käyttämistäni lääkkeistä. Mutta sieltä syntyikin supervahva selviytyjä, joka oli paljon arvioita isompi! Hän on vahva, tyytyväinen ja aivan hurmaava lapsi, jolla on voimakkain ja erikoisin aura mitä olen kellään nähnyt. Nyt kaksi viikkoisena hän myös mm. kääntyilee jo itse, ja ihmetyttää kovasti vanhempiaan.. :D
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

Re: Energia hoitoa raskaana olevalle?

ViestiKirjoittaja mölli » 05 Marras 2010, 19:25

Maya kirjoitti:Meille syntyi poika 2 viikkoa sitten, ja hän on tosiaan saanut hoitoja koko raskauden ajan. Oman perussairauteni takia oli riski että lapsesta tulee normaalia pienikokoisempi, ja olin myös huolissani käyttämistäni lääkkeistä. Mutta sieltä syntyikin supervahva selviytyjä, joka oli paljon arvioita isompi! Hän on vahva, tyytyväinen ja aivan hurmaava lapsi, jolla on voimakkain ja erikoisin aura mitä olen kellään nähnyt. Nyt kaksi viikkoisena hän myös mm. kääntyilee jo itse, ja ihmetyttää kovasti vanhempiaan.. :D


Tämä menee off topic, joten anteeksi siitä.

Oikein hurjasti onnea ja myöhästyneet onnittelut iloisen tapahtuman johdosta. :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Seuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron