Hoitomenetelmät - energiasuihku vaatteet yllä

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Hoitomenetelmät - energiasuihku vaatteet yllä

ViestiKirjoittaja Chevy » 29 Syys 2012, 20:03

Olen tässä kokeilemassa ja kehittelemässä eri juttuja sarjassamme hassut hoitotekniikat.
Reikisuihkusta on ollut ystävien kanssa puhetta aiemmin, mutta ei lähemmin toteuttamistavasta.

Tätä voi kokeilla vaikka jos on töissä stressiä tai huono ilmapiiri ja ihmisillä on tapana rynnätä työhuoneeseesi kesken kaiken kiireen.
Useimmat teistä ovat varmaan lukeneet Aku Ankkaa, jonka vanhemmissa tarinoissa ankanpojat laittoivat oven päälle vesisangon, jolloin Aku
sai kaiken veden niskaansa tullessaan sisään. Tässä noudatetaan samantapaista periaatetta.
Itse oikeilla ovilla tai nesteillä ei ole mitään tekemistä tässä, vain esimerkkinä ajatuksen rakentamisesta.

Kun olet työhuoneessasi, visualisoi oven yläpuolelle ämpäri täyteen energiaa.
Se voi olla Valoa kaikissa mahdollisissa väreissä tai vain siinä yhdessä värissä, jonka katsot tarpeelliseksi.
Tai jos Valo ei tunnu sopivalta, valitse joku muu keino sulloa ämpäri äärimmilleen jotain positiivista.
Vaikkapa piripintaan symboleja ja kukkasia - mutta ei sitä oikeaa vettä. :mrgreen:

Lataa pytty täyteen kuviteltua rakastavaa, lämmintä ja iloista energiaa ja päätä, että se kippaa sisältönsä ensimmäisen sisääntulijan niskaan.
Seuraa mitä tapahtuu ja toista tarpeen mukaan. :D
Jos olet työpaikkakiusattu, ehdotan, että käyttäisit vaaleanpunaista valoa, joka on erityisen lempeää ja anteeksiantavaa.
Voit niin halutessasi myös erityisesti siunata sangon sisällön.
Enkelienergian käyttäjät voivat tietysti pyytää enkeliään avuksi.

Voit tietenkin visualisoida itsellesikin energiasuihkun kaikissa sateenkaaren väreissä omaksi iloksesi ja voimaksesi.
Tai vihreäkultaisen virtausryöpyn missä tilanteessa tahansa, jos tunnet itsesi väsyneeksi ja huonovointiseksi.
Jos menneisyyden ikävät asiat vaivaavat Sinua, voit valita armahtavaa Violetti Liekkiä valumaan yllesi milloin vain.

Omaa suihkuasi voit ohjailla tarpeen mukaan joko virtaamaan ihoasi pitkin - vaikka vaatteet ovat ylläsi - ja muodostamaan suojaavan kerroksen ympärillesi, sivelemään ja korjaamaan auraasi, jos tuntuu, että siinä on repeämiä.
"Veden voimakkuutta" voi käyttää siten kuin tuntuu sopivalta: jos on jokin kohta, missä tarvitaan enemmän painetta, pyydä sitä.
Jos taas tuntuu hyvältä kun sininen valo laskeutuu keveänä, turvallisena sumuna yllesi, tee niin.
Voit myös hengittää valon sisääsi ja antaa sen kulkeutua kaikkialle, missä sitä tarvitaan.

Eikä ole mitään väliä, mitä energiaa tai linjaa itse edustat, olitpa Usui-reikiläinen tai mitä tahansa.
Kaikki hyvä käy, kaikki minkä tahdot auttavan itseäsi, lähimmäisiäsi ja ympäristöäsi.

Jos tahdot oikeasti tehdä tämän tavallisen veden alla, todellisessa suihkussa, voit energisoida putkissa kulkevan veden siihen tapaan kuin reikirekkaohjeessa mainitaan. Tai miten parhaaksi näet. :lol:

Rakkaudellisia energiavirtauksia,
Chevy
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Hoitomenetelmät - energiasuihku vaatteet yllä

ViestiKirjoittaja Sibylla » 29 Syys 2012, 21:13

Hauska juttu!Kokeillaan! big>3luv
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)

Re: Hoitomenetelmät - energiasuihku vaatteet yllä

ViestiKirjoittaja Rose » 30 Syys 2012, 07:18

Hei, Chevy >>33>>

Sinulla on ihania ajatuksia >33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Hoitomenetelmät - energiasuihku vaatteet yllä

ViestiKirjoittaja Chevy » 30 Syys 2012, 07:55

KKK - hih, tässäkään perusidea ei ole omani, mutta sovellustavan nykäisin hihasta... :lol: >33>>

Tässä hiukan lisäarvoa:
Ne henkilöt, jotka stressaantuessaan/suuttuessaan syöksyvät itse ulos huoneestaan...ja ehkä hankaloittavat tilannetta protestoimalla ja paasaamalla, voivat auttaa tällä itse itseään pitämällä ämpärin ladattuna "ensimmäisen ovesta kulkijan päälle" kaatamista varten.
Näin saattavat itse saada hyvän suihkun, ennen kuin kerkiävät saada aikaan lisää sekaannusta. :mrgreen:

Jos pytty taas laukeaa kierroksellaan kulkevan siivoojan ylle, so what, tarpeen on varmaan sinnekin.

Kaikkea hyvää kaikille,
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Hoitomenetelmät - energiasuihku vaatteet yllä

ViestiKirjoittaja penkula » 11 Joulu 2012, 23:35

Ihana idea! Kokeilenkin heti, täällä kotona. >33>>

Toi mieleeni vuodentakaisen enkelienergiahoidon jossa kävin, arkkienkeli Mikael teki minulle sellaisen puhdistavan suihkun, oli muuten kylymän tuntuinen... :mrgreen: :lol: Mutta kyllä puhdisti kans. Olen sitä käyttänyt sitten sen jälkeenkin muutaman kerran, enää ei ole tullut niin voimakas tuntemus, mutta aina kyllä puhdistaa. Eli varmasti toimii myös tuo ämpäri!
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron