Kysymys kristalli/indigolapsista?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja Sini1982 » 08 Heinä 2012, 18:38

Epäilen nuorimman lapseni olevan Indigolapsi ja keskimmäisen Kristallilapsi. Varsinkin tämän Kristallilapsen kanssa minulla on hankalaa, koska hän tuntuu olevan niin paljon tietoisempi ja syvällisempi kuin minä. Puhuu todella viisaita, opin häneltä päivittäin...hän osoittaa pyyteetöntä rakkautta minua kohtaan. Aivan erityinen lapsi. Lähisukulaiset kuvaavat usein lastani sanalla liikuttava.

Mm. kasvatuksessa on vaikeuksia, koska en ymmärrä kaikkea mitä hän (kristalli) ymmärtää enkä ns. pysy hänen taajuudellaan (komennan niin että hän loukkaantuu syvästi, en jaksa aina odottaa hänen vastaustaan jos hän pohtii arkisetkin asiat syvällisesti jne). Tarvitsisin apua tässä, koska olen paljon lukenut siitä, että varsinkin kristallilapsi saattaa vaipua masennukseen ja eristäytyä muista ihmisistä (joiden energiat eroaa paljon hänen omistaan), koska kokee ettei kukaan ole ns. samalla taajuudella. Hän ei voi sietää ihmisten epäreiluutta, sotaa, vääryyttä. Tätä eristäytymistä on jo selvästi havaittavissa 7-vuotiaassa lapsessani, psykologin mukaan sosiaalisia vaikeuksia, vaikea näyttää tunteitaan, todella luova ja viisas jne. Koulun aloittaminen hankalaa tämän syvällisyyden, pohdiskelemisen ja epäsosiaalisuuden vuoksi. Hän aloittaa nyt syksyllä koulutiensä pienluokassa, jossa on muitakin "käyttäytymisongelmaisia", niinkuin tämä meidän koulujärjestelmämme heidät luokittelee. Toivon, että luokalla olisi edes yksi toinen kristallilapsi, josta poikani löytäisi ystävän.

Saanko varmuuden näistä epäilyistäni joltakin hoitajalta, joka näkee aurat? Jos vien lapset jollekin hoitajalle, näkeekö hän onko heillä indigoa/kristallia tai niiden sekoitusta? Miten pääsen heidän kanssaan samoille linjoille? He ovat minua paljon edellä näissä henkisissä asioissa ja tahtoisin kuitenkin olla heille ymmärtävä ja rakastava äiti. Haluan lapsiini syvän yhteyden (ja pitää sen), koska tiedän, että heillä on minulle paljon opetettavaa ja rakastan heitä yli kaiken tässä maailmassa. >>33>>

MUOKS. Eikä Indigofoorumia ole enää olemassa? Googlella löysin jotain vanhoja keskusteluja ko. foorumista.
Sini1982
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05 Heinä 2012, 17:37

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja Sini1982 » 08 Heinä 2012, 22:38

Kiitos EA:lle viestini irrottamisesta omaksi ketjukseen. Taisi mennäkin alunperin vallan väärään ketjuun. :D

Onko kellään kokemuksia tai mielipidettä AuraTransformaatiosta? Käsitin, että siinä annetaan aikuiselle energiaa, joka muuttaa auran indigoauraksi ja se kehittyy sitten ajan myötä kristalliauraksi ja kehoksi. Lueskelin, että AuraTransformaation jälkeen vanhemman on ollut helpompi ymmärtää indigo- ja kristallilapsiaan.

Tilasin just läjän kirjoja uuden ajan lapsista, ompahan kesäksi lukemista. big>3luv
Sini1982
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05 Heinä 2012, 17:37

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja kivi » 10 Heinä 2012, 10:28

Moi,

minulla ei varsinaisesti ole mitään tietoa auratransformaatiosta eikä muistakaan jutuista, joista kyselit... mutta ajattelin kuitenkin vastata, että itse uskon, että asiat menee niin kuin niiden pitää mennä. Jos poikasi kuuluu kokea vaikeuksia nuoruudessa, koska häntä ei ymmärretä, sille on tarkoitus. Ja onneksi sinä edes ymmärrät, mistä on kyse.
Uskoisin myös, että jos tarkoitettu on, niin sinulle tuodaan tietoa menetelmistä, jotka voivat auttaa.

Rakkautta perheellenne! >>33>>
kivi
 

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja Sini1982 » 10 Heinä 2012, 12:21

No itseasiassa...mitä enemmän tutkin itseäni (ja nettiä ;)) niin varmistuu tuo sama fiilis, josta kirjoitit; eli kaikki menee ns. omalla painollaan ja kaikelle on aikansa. Ja aika aikaansa kutakin, mitäs näitä kaikkia kivoja ja viisaita vanhoja sanontoja onkaan. :D Olen alkanut ajatella, että minä saan lisää ymmärrystä, kun olen valmis siihen ja kun sen aika on. Jotenkin oon saanut hirmuisesti luottamusta näihin asioihin ihan viime päivinä.
Sini1982
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05 Heinä 2012, 17:37

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 11 Heinä 2012, 08:44

muista myös että sua voidaan ohjata löytämään asioita joiden avulla sinut saadaan uskomaan kaikkeen helpommin ;) pieni epäilys on hyvä pitää sokeassa uskossa
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 22 Heinä 2012, 22:39

-
Viimeksi muokannut veegasusanna päivämäärä 10 Marras 2018, 19:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
Avatar
veegasusanna
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 10:01

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja Sini1982 » 28 Heinä 2012, 21:22

Voi Kiitos veegasusanna!

Tuntui aivan uskomattomalta lukea tuota sinun kirjoitustasi, koska elämänne kuulostaa niin samanlaiselta kuin meidänkin. Meillä on hyvin paljon kuvailemasi kaltainen yhteys lasteni kanssa. Jopa yh-äitiys ja tätä myöten kolmen lapsen perheen arjen hektisyys. :D Keskimmäinen lapseni on todella luova ja taiteellinen ja olen yrittänyt häntä kannustaa piirtämisessä yms. Anteeksipyytäminen on perheessämme ollut päivittäistä aivan lasten vauvaiästä saakka, viimeistään iltarukouksen yhteydessä pyydetään kumpikin anteeksi päivän pahat jutut. >>33>>

Itseasiassa olen saanut keskimmäisen lapseni kouluunmenosta jo aivan erilaista varmuutta, toivoa ja uskoa. Tutkin hänen astrologista karttaansa ammattilaisen kanssa ja sieltä oli selvästi nähtävissä, että opettaja (naisauktoriteetti) tulee hänelle hyvin tärkeään rooliin ja heille kehittyy hyvä suhde. Kun tapasin opettajan itse, hänestä huokui empaattisuus, hyväksyntä ja herttaisuus. Olen aivan varma, että tämä opettaja tulee pärjäämään kristalliluokan kanssa. Olen nimennyt itsekseni tämän pienluokan kristalliluokaksi, koska luokalla tuntuu kristallilapsia olevan useampia. :D
Olen lisäksi jutellut lapsen kanssa paljon koulun aloittamisesta, olemme hankkineet kaikki koulutarvikkeet oikein hyvissä ajoin ja tutustuneet niihin valmiiksi, jotta hän voisi prosessoida kouluunmenoa itsekseen ajoissa. :)

Juuri tulimme mereltä, jossa leikin mukana katraani kanssa sekä vedessä että hiekassa. Oli ihanaa pelata ilta-auringossa ristinollaa hiekkaan piirrettynä. Ostimme yhdessä lasten kanssa myös pienet marjapoimurit heille jokaiselle ja suuntaamme mustikkametsään huomenissa. Luonnossa jotekin rakkaus lapsiin saa entistä enemmän vahvistusta ja oma olo puhdistuu. Vanhimman lapseni ilmoitin partioon, koska ymmärrykseni mukaan siellä vietetään hyvin paljon aikaa luonnossa.

Reikihoitojen ja meditaation avulla olen muuttunut itse niin paljon rakastavammaksi ja luottavammaksi, että huolet ovat painuneet taka-alalle. big>3luv Aivan ihanaa!! >>33>>
Sini1982
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05 Heinä 2012, 17:37

Re: Kysymys kristalli/indigolapsista?

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 18 Elo 2012, 18:04

big>3luv big>3luv big>3luv

>33>>
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
Avatar
veegasusanna
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 10:01


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron