Millainen on hyvä hoitaja

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Millainen on hyvä hoitaja

ViestiKirjoittaja Maya » 20 Touko 2012, 07:23

Kysymys kaikille hoidoissa käyneille tai hoitoja tekeville pohdittavaksi: Millainen on mielestäsi hyvä energiahoitaja? Millaisella hoitajalla kävisit mielelläsi ja millaiset periaatteet sinulla on hoitajana?
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

Re: Millainen on hyvä hoitaja

ViestiKirjoittaja Rose » 22 Touko 2012, 19:13

Olen ohjautunut intuition johtamana hoitajille, joilla olen käynyt. Hyvä hoitaja haluaa tehdä itsensä tarpeettomaksi big>3luv Hoitosuhde on kestänyt sen aikaa, kun on ollut tarpeen. joskus se on vaan yksi kerta, joskus useampi käynti. Homeopaateilla hoitosuhde on ollut useamman vuoden mittainen, homeopaatti on vaihtunut kolme kertaa. Kaikki kolme olivat hyviä ja päteviä, johdatus vaan ohjasi uuden ihmisen luokse, jolla oli uusi näkökulma asiaan.

Itse pyrin olemaan mahdollisimman puhdas kanava. Ennen asiakasta puhdistan hoitotilan, oikeasti siivoilen ja puhdistan myös energioilla, musiikilla. Rauhoitun itsekin. Tämä on mahdollista, koska teen hoitaja aika harvoin, yleensä vapaapäivänä "oikeasta työstä" käy yksi tai korkeintaan kaksi hoidettavaa. Nautin myös itse hoidoista kovasti ja saan upeita energioita. Oikeastaan minulla on ihana harrastus olla hoitajana >>33>>
Jonkinlaisen korvauksen saan hoidosta, vaikkapa itse tehtyä hilloa tai hirvenlihaa, joskus myös pienen summan euroja. Tämä siksi, että hoidettava myös arvostaa hoitoa ja korvaus on antamastani ajasta, ei Reikistä Usuin oppien mukaan.

Kun tekee hoitoja työkseen, on pakko ajatella myös taloudellista puolta. Mutta mielestäni aidolla hoitajalla on ennen kaikkea sydän mukana hoitotyössä, se ei ole pelkästään tapa ansaita rahaa.
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Millainen on hyvä hoitaja

ViestiKirjoittaja Chevy » 11 Elo 2012, 19:22

Olen samoilla linjoilla Rosen kanssa.
Eettiset periaatteet ovat minulle tärkeitä sekä itse toimiessani että ollessani hoidettavana.
Hyvä hoitaja pysyy lestissään elikkä pidättäytyy tekemästä diagnooseja (ellei ole lääkäri),
ei lupaa paranemista eikä pelottele hoidettavaa.

Asioiden puntaroiminen tiedonhaluisen hoidettavan kanssa onkin haasteellinen tehtävä:
miten ohjata hoidettavaa kiitollisuuteen silloinkin kun tällä on yleisesti katsoen aika
kaamea elämä - ja miten osata tuoda esiin viitteet siitä, mikä vaikuttavat olevan painoarvoltaan
hyvinvointiin (tai oikeastaan huonosti voimiseen) eniten kohdistuvat asiat.

Kannustaminen on toisinaan vaikeaa, jos itse on jostain syystä enemmän tai vähemmän
vereslihalla. Etiikkaanhan kuuluukin pyrkiä silloin pidättäytymään hoitamisesta. No, sehän
onnistuu meikäläiseltä, jolla se ei ole palkallinen työ. Olen toisinaan tuuminut, mistä
ammattihoitajat ammentavat sen hyvän voimansa. Luultavasti juuri siitä, että nauttivat
itse hoitamistyöstä, kiittävät siitä ja saavat sitten sitäkin enemmän hyvää takaisin.

Yksinkertaisesti siis: rakkaus on vastaus. <333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron