Outo hoitokokemus

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja suvituuli » 09 Helmi 2012, 14:31

Kysyisin teiltä neuvoa aika hankalassa asiassa. Onko kenelläkään kokemusta siitä, että kun olette hoitaneet henkilöä hänen kauttaan on tullut teille mustaa energiaa.
Ystävättäri kertoi, että häntä on saanut hoitoa henkilöltä, joka sanoo tekevänsä työtä enkeleiden kanssa. Kuitenkin hänen hoitomenetelmänsä ovat hyvin paljon erilaisia kuin mitä minä ymmärrän enkeleiden kanssa työskentelystä. Enkelit ovat uhkailleet ja käskeneet. Jollei ystävättäreni ota hoitoa vastaan hänelle käy huonosti. Hän on joutunut hoidoissa toistamaan mm. kirosanoja. Tämä on ollut minulle tosi vaikea ja outo asia, mihin en ole koskaan ennen törmännyt.
Olen ymmärtänyt, että hoidot eivät tule valon kautta vaan vastavoimilta.
Itse olen ollut hyvin väsynyt hoitojen jälkeen.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa ?

Suvituuli
suvituuli
 
Viestit: 87
Liittynyt: 30 Kesä 2010, 20:51

Re: Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja darmosin » 09 Helmi 2012, 17:59

Kuulostaapa tosiaan aika oudolta, itselläni ei ole vastaavanlaisesta minkäänlaista kokemusta enkä ole samantapaisesta kuullutkaan. Enkeleiden kanssa työskentelystä tiedän jonkun verran, ainakin heidän sanansa ja viestinsä ovat aina rakkaudellisia ja kannustavia, eivät koskaan negatiivisia. Tästä syystä tuollainen kuvaamasi "enkelihoito" ei ole kyllä missään nimessä oikeanlaista!

Voisikohan tässä kyseessä olla nimenomaan "pimeyden enkelit", nämä kun toimivat juuri päinvastoin. Vain sellaiset ihmiset, joiden sydän on sulkeutunut ja jotka ovat antaneet vallan egollensa, vetävät puoleensa näitä pimeyden enkeleitä, jotka kuiskivat heidän korvaansa yms. vallasta, rikkauksista ja maineesta.

Ajatuksilla on hirmuinen voima, joten tällaisille pimeyden asioille ei kannata "tuhlata ajatuksia". Valo voittaa aina pimeyden! Pimeyden enkelit eivät pääse lähelle jos pidät sydämesi avoimena, olet myötätuntoinen, ystävällinen, rakastava ja toimit kaikkien parhaaksi etkä koskaan itsekkäistä syistä. Mikäli ajatuksesi ovat myönteisinä ja eheitä niin yksikään pimeyden enkeli ei pääse luoksesi! >>33>>
darmosin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Kesä 2011, 10:55

Re: Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja Chevy » 09 Helmi 2012, 18:25

En ole koskaan joutunut tekemisiin tällaisen kanssa.
Olen kyllä kuullut, että toiset ovat joutuneet tekemisiin negatiivisesti ajattelevien hoitavien energiaimureiden kanssa, joihin tehoaa vaikka Esko Jalkasen "imuritorjunta".
Viskaisin vaaleanpunaista valoa päin näköä... >>33>>
Komppaan darmosinia.
rakkaudella, Chevy
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja darmosin » 09 Helmi 2012, 18:59

Pari vinkkiä voisin tähän vielä antaa. Ennen hoitoa ja muutenkin vaikka päivittäin olisi todella hyvä suojautua muiden energioilta. Ihan pelkästään kaupassa käymällä voit altistua muiden energioille, joten suojaamalla itsesi voit välttyä muiden energioiden vaikutuksilta. Muodostamalla tietoisesti suojan luot ympärillesi suojakentän, joka suojaa sinua muiden negatiivisilta energioilta ja energioiden hyväksikäyttöä vastaan.

Tähän on monta erilaista tapaa; voit vaikka pyytää enkeleitä/yksisarvisia suojaamaan sinut, pyytää Kristusvaloa luoksesi kolme kertaa (kaikkein korkein suoja!) tai vaikka pyytää Arkkienkeli Mikaelia asettamaan suojeluksen sinisen viitan ympärillesi (kuvittele tällöin että puet viitan yllesi ihan varpaista päähän saakka niin että kaikki chakrasi peittyvät). Tämä olisi siis hyvä tehdä melkeinpä päivittäin :)

Ja jos tunnet että muiden energiat ovat vaikuttaneet sinuun ja haluaisit puhdistua (puhdista itsesi ensin ja tee sen jälkeen vasta suojaus), niin puhdistumiseen on myös monta tapaa (esim. neljä elementtiä): Vesi: merisuolakylpy on todella puhdistava tai jos tämä ei ole mahdollista niin voit kuvitella esimerkiksi kun olet suihkussa kuinka vesi puhdistaa sinut negatiivisilta energioilta ja ajatuksilta ja kuinka kaikki negatiiviset asiat valuvat alas viemäristä. Maa: mene johonkin luontoon jossa voit oikein kunnolla hyppimällä/pomppimalla/potkimalla antaa "ongelmasi" Äiti Maalle (Äiti Maa kuljettaa nämä energiat maan ytimeen jossa ne muuntuvat positiiviseksi energiaksi ja nousevat jälleen maan pinnalle). Ilma: kun olet esimerkiksi lenkillä voit kuvitella että annat kaikki negatiiviset energiat tuulen kuljetettavaksi. Tuli: (todella voimakas elementti) kirjoita kaikki negatiiviset ajatuksesi paperille ja sytytä paperi tuleen.

Puhdistumisen jälkeen on todella tärkeää että otat tilalle jotain muuta; tyhjä tila täyttyy aina jollain, joten jos olet juuri poistanut jotain negatiivista niin ota aina tilalle jotain positiivista tai muuten puhdistuminen ei onnistu kunnolla. Jos esimerkiksi poltit paperin johon kirjoitit ongelmasi niin ota toinen (vaikka kauniisti koristeltu ja tuoksuva) ja kirjoita mitä haluat tilalle (esim. rakkautta, positiivisia ajatuksia, runsautta) ja säilytä tämä paperi.

Nämä harjoitukset auttavat kummasti elämää >>33>>
darmosin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Kesä 2011, 10:55

Re: Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja suvituuli » 10 Helmi 2012, 14:46

Kiitos vastauksistanne ja hyvistä neuvoista !

Olen ottanut tavaksi jo monta vuotta suojata itseni yön ajaksi. Pyydän AE Mikaelia suojaamaan minut. Nyt olen lisännyt suojauksen koko vuorokauden ajaksi. Eli pyydän illalla suojausta seuraavan vuorokauden ajaksi. Myös tapanani on ollut suojata auto kun lähden liikkeelle. Teen nuo neljän elementin puhdistukset myös nyt. Tähän asti olen kokenut suojauksen olleen hyvä. Lisäystä edelliseen kirjoitukseen sen verran, että tämä ystävätärtäni hoitava henkilö soitti myös minulle ja "kanavoi". Tällöin en vielä tiennyt millaisesta henkilöstä on kyse. Otin häneen yhteyttä kun ystävätär kovasi kehui. Ollessani hänen kanssaan puhelinkeskusteluissa, en saanut samankaltaista läsnäolon tunnetta mikä minulle tulee kun tiedän, että oma henkiopas tai oma enkelini olisi lähellä. En tuntenut mitään. Jo sen puhelun aikana mietin, että mitä tämä on. "Kanavoinnissa " minua käskettiin tulemaan tämän ihmisen luokse parin viikon kuluttua ja hoitamaan häntä ensin. Ja sitten hän hoitaa minun hengitystäni. Puhelun jälkeen kerroin, että en ole tulossa.

Ystävättärelleni olen sanonut, että en enää hoida häntä jos hän ei lopeta ottamasta vastaan "hoitoa" minun mielestäni väärältä hoitajalta. Luonnollisesti hän oli hyvin järkyttynyt kun näin kerroin. Pelkää sanoa ei kiitos toiselle. Kerroin, että ei tarvitse olla ilkeä kun sanoo vain, että ei kiitos enää. Ja sen jälkeen ei tarvitse vastata puhelimeen.

Olen myönteinen ja iloinen ihminen ja opetan muille samoja asioita. Joten en oikein usko, että tässä on pelkästään vetovoimasta kyse. Nyt sitten opettelen olemaan vielä enemmän rakkaudellinen.

Rakkaudella Suvituuli <333
suvituuli
 
Viestit: 87
Liittynyt: 30 Kesä 2010, 20:51

Re: Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja kivi » 02 Touko 2012, 10:31

Mitä ihmettä, voi hyvänen aika...!

Ei varmaankaan ole valosta ja rakkaudesta lähtöisin sellainen hoito, jossa painostetaan, käsketään, jne. No, olettekin varmaan jo asian ratkaisseet.

Itse sanoisin kelle tahansa, että hänen pitää itse tehdä kuin hänestä itsestään hyvältä tuntuu sydämessä. Silloin ei mikään voi "mennä pieleen" loppupeleissä, vaikka se saattaisi ulkopuolisista siltä näyttää.
kivi
 

Re: Outo hoitokokemus

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 02 Touko 2012, 11:11

kivi kirjoitti:
Itse sanoisin kelle tahansa, että hänen pitää itse tehdä kuin hänestä itsestään hyvältä tuntuu sydämessä. Silloin ei mikään voi "mennä pieleen" loppupeleissä, vaikka se saattaisi ulkopuolisista siltä näyttää.

>>33>> Avarakatseisuus ja myötätuntoa itselle...sekä hoidoissa tai hoidettavissa >>33>>
Mantelinkukka
 
Viestit: 153
Liittynyt: 26 Kesä 2010, 18:14


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron