Eetterikeho

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Eetterikeho

ViestiKirjoittaja oppipoika » 08 Helmi 2012, 17:00

Hei vaan kaikille! haluaisin tietää enemmän tästä eetterikehosta, että A) mikä se niinkuin on, B) miten se toimii ja C) mitkä on sen erikoisuudet, mihin se on ikäänkuin tarkoitettu? ja faktaa pelkästään tietenkin vastauksiin! :D kun on olemassa myös astraalikehoa ja jne niin näillähän joku tarkoitus lienee, niin haluaisin tietää oikeastaan nyt ensalkuun tästä eetterikehosta balttiarallaa no kaiken :D Olen erittäin kiinnostunut ihmisen energisyydestä ja kaikesta mistä ei biologian tunneilla kerrottukaan, ja olen kyllä meditoinut vahvistaakseni chakroja, mutta sitten tiedonjanoinenkun olen niin vastaan tuli sitten nämä ihmisen eri kehot, nadit ja kundaliinit mistä en valitettavasti huonolla englannilla ja rahattomana ole voinut ottaa selvää :( kiitoksia vastauksista etukäteen! :)
oppipoika
 
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Helmi 2012, 21:03

Re: Eetterikeho

ViestiKirjoittaja oppipoika » 11 Helmi 2012, 12:28

no mikäs täällä nyt noin hiljaiseksi vetää :D
oppipoika
 
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Helmi 2012, 21:03

Re: Eetterikeho

ViestiKirjoittaja Maya » 11 Helmi 2012, 23:18

Hei vaan!
Miksi olet kiinnostunut juuri eetterikehosta? :)
Eetterikeho on yksi energiakehoistamme aurassamme. Se sijaitsee ihan lähellä kehoa ja on kuin fyysisen kehon tuki. Se on yleensä väriltään sininen (voi olla myös valkoista tai harmaata seassa). Eetterikehoa sanotaan joskus myös terveyskehoksi, sillä siinä näkyy ihmisen fyysinen tila. Eetterikehon energia on hyvin tiivistä ja nopeasti liikkuvaa. Eetterikeho on melko helppo oppia näkemään. :D
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

ViestiKirjoittaja oppipoika » 13 Helmi 2012, 17:59

no en pelkästään vain siitä vaan ihan kaikesta ns etooriseen anatomiaan liittyvästä :) nadeista ja astraalikehosta meridiaaneihin ja ylempiin chakroihin, ja varmasti on enemmänkin noita mistä en ole vielä edes kuullut :D ihan vaan syvästä mielenkiinnosta :) ja ajatushan lähti siitä en tiedä uskotteko te näihin, mutta koin henkisen itseni löytämisen pari kuukautta sitten josta lähtien aivan itsestäni olen näistä ollut kiinnostunut. se oli erittäin hieno kokemus ja olen sen kautta alkanut meditoimaan ja tasapainottelemaan chakrojani ja puhdistelemaan kehoani, ja koko mielialani on kokenut täydellisen muutoksen, no oikeastaan te jos ketkä sen tiedätte olette varmasti hyvin paljon aikaisemmin tämän saavuttaneet kuin minä :D ja reikihoidosta olen kanssa erittäin kiinnostunut koska tämähän käsittelee energioita, omia ja muiden hoitamista jolla saavuttaa sen paremman elämän ja terveyden, oikeastaan kaiken, olen huomannut :) ja reikikurssillekin on tarkoitus lähteä kunhan vaan löydän aikaa siihen! :) että ajattelin kysyä ensin tuosta eetterikehosta näin ensin :) ja paljon on vielä opittavaa :D
oppipoika
 
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Helmi 2012, 21:03


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron