Pahaa energiaako?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Pahaa energiaako?

ViestiKirjoittaja Bellarosa » 30 Loka 2011, 15:18

No, saunan lauteilta lähetin.... istuin ja meditoin jonkin aikaa, keskitin ajatukseni korkeampaan minääni ja pyysin kristusenergian ympärilleni suojaksi. Visualisoin talon ja mummon siihen eteeni ja kerroin hänelle tilanteen ja sen, että hänen on nyt tullut aika siirtyä ikuiseen elämään pois täältä maanpäällisestä kärsimyksestä ja kerroin hänelle selkeästi, että hän on kuollut ja ollut jo kauan kuolleena. Sitten visualisoin hänet valolla ja hän alkoi kohota valoputkea pitkin ylös ja sinne meni. Lopuksi kiitin Jumalaa siitä että pääsin saattelemaan mummon ajasta ikuisuuteen.
Bellarosa
 
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 22:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Pahaa energiaako?

ViestiKirjoittaja Bellarosa » 30 Loka 2011, 15:48

Ai niin ja sen haluan vielä tähän lisätä, että minulla kesti jonkin aikaa, että sain täyden kuvan mummon haamusta, hänen elämänvaiheistaan ja viimeisistä vuosistaan. Uskonnollisesta yhteisstä ja sen toiminnasta ym... Ja sen koen tärkeänä tässä, että uskallan heittäytyä täydellisesti ja luotan omaan intuitioon ja mielikuviin, sekä uskon täydellisesti siihen mitä olen tekemässä. Olen ollut aikaisemminkin ystäväni kanssa lähettämässä valoon ja kirkkauteen poikaa, joka oli jäänyt kummittelemaan yhteen kouluun kuoltuaan siellä todella kauhealla tavalla hukutettuna vessanpönttöön jo vuosikausia sitten. Siinäkin vapautui valtavasti anteeksiantoa ja syyllisyydentunteista luopumista monien osapuolten kesken... >>33>>
Bellarosa
 
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 22:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Pahaa energiaako?

ViestiKirjoittaja Chevy » 02 Marras 2011, 21:07

Vainajien valoon lähettämistä yms tekee myös Esko Jalkasen luonnonvoimat-yhdistys.
Sinne voi toimistolle kirjoittaa sähköpostilla avunpyynnön.
Silloin ei itse tarvitse "osata" mitään. >33>>
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron